2615
Sök

Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

SMR | SM Racing
651 Inlägg
28 februari 2011
zemet skrev:
Var ligger detta Ekerö?smile  Blir ju sjukt sugen på att ut och åka:)

Stockholm wink

SM Racing

4 257 Inlägg
28 februari 2011
Fuzzer skrev:
zemet skrev:
Var ligger detta Ekerö?smile  Blir ju sjukt sugen på att ut och åka:)

Stockholm wink

Jaha, då kan jag med all säkerhet säga att jag inte kmr nästa söndag:(

Fullständigt galen
319 Inlägg
28 februari 2011
nån av dem trevliga personerna som åkte med mig glömde sitt linslock i min blåa 744 TIC

släng iväg ett pm om du saknar det smile

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm

167 Inlägg
28 februari 2011
Chevrolet_racing skrev:
nån av dem trevliga personerna som åkte med mig glömde sitt linslock i min blåa 744 TIC

släng iväg ett pm om du saknar det smile

Det var min kompis Yamile big_smile hon saknar det tongue

Fullständigt galen
319 Inlägg
28 februari 2011
Vinga skrev:

Okey smile då ser jag till att det kommer till rätta på något sätt smile

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
N.O.S Cruisers Stockholm

167 Inlägg
28 februari 2011
Chevrolet_racing skrev:
Vinga skrev:

Okey smile då ser jag till att det kommer till rätta på något sätt smile

ja vafan ta med det nästa söndag.. för du ska väl dit igen då? tongue

Fullständigt galen
319 Inlägg
28 februari 2011
Vinga skrev:
ja vafan ta med det nästa söndag.. för du ska väl dit igen då? tongue

jo det gör jag men jag kommer nog inte köra nått då jag måste spara lite pengar hmm

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
N.O.S Cruisers Stockholm

162 Inlägg
28 februari 2011
Nu ska jag vara skittråkig men om ni ska köra demolitionderby så se till att ni har släp med så ni kan få hem bilarna när de är döda. Folket på byn är inte så glada över skrotbilarna som lämnades...
Bara en tanke så inte folket som bor i närheten blir grininga och ser till så vi inte kan åka mer på isen.

Mvh Jonas

Team Whiplash Racing
22 Inlägg
28 februari 2011
jon-as skrev:
Nu ska jag vara skittråkig men om ni ska köra demolitionderby så se till att ni har släp med så ni kan få hem bilarna när de är döda. Folket på byn är inte så glada över skrotbilarna som lämnades...
Bara en tanke så inte folket som bor i närheten blir grininga och ser till så vi inte kan åka mer på isen.

Mvh Jonas

Ja släp är att rekomendera. Min bil sålde jag iaf för 1krona till en kille på ön. Han behövde slungdiffen o några andra saker så han skulle ta bort den i veckan iaf. Därför jag parkerade den där vid p-platsen vid macken.

156 Inlägg
28 februari 2011
de e bra de, förena nöje med nöjje wink

tjing

Fullständigt galen
319 Inlägg
28 februari 2011
AwdR skrev:
Ja släp är att rekomendera. Min bil sålde jag iaf för 1krona till en kille på ön. Han behövde slungdiffen o några andra saker så han skulle ta bort den i veckan iaf. Därför jag parkerade den där vid p-platsen vid macken.

jo vi tänkte jaga rätt på dig så du bara kan vara med då du troligtvis måste vara med när den ska lämnas in på skroten.

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
N.O.S Cruisers Stockholm

Team Whiplash Racing
22 Inlägg
28 februari 2011
Chevrolet_racing skrev:
AwdR skrev:

jo vi tänkte jaga rätt på dig så du bara kan vara med då du troligtvis måste vara med när den ska lämnas in på skroten.

Släng iväg ett pm så styr vi upp det cool

17 Inlägg
28 februari 2011
om vädret fortsätter som det gör och det blir körning på söndag så kommer jag gärna förbi och provar ett par varv..

186 Inlägg
28 februari 2011
Trådstartare
AwdR skrev:
jon-as skrev:

Mvh Jonas

Den andra blåa volvon som ni körde demolition rally med står nere på åkern(nerför en lite brant backe) där det stod en annan bil för någon vecka sen smile Hur blir det med den då? tongue
Senast redigerat av daniel_audi92 (28 februari 2011)

Team Whiplash Racing
22 Inlägg
28 februari 2011
daniel_audi92 skrev:
AwdR skrev:
jon-as skrev:

Mvh Jonas

Den andra blåa volvon som ni körde demolition rally med står nere på åkern(nerför en lite brant backe) där det stod en annan bil för någon vecka sen smile Hur blir det med den då? tongue

Åkern? Det var inte där vi lämna den iaf.

272 Inlägg
28 februari 2011
Den stod på åkern o morse, senare flyttad till närmsta busshållplats.

Ta med er skräpet från isen hem oxå, en massa skräp sticker i ögonen på folk, och hux flux står det betongsuggor på nerfarten.

Åker helst på is =)

Team Whiplash Racing
22 Inlägg
28 februari 2011
isakare skrev:

Ta med er skräpet från isen hem oxå, en massa skräp sticker i ögonen på folk, och hux flux står det betongsuggor på nerfarten.

Suck, Om du var där så kanske du såg att vi åkte runt hela banan när vi var klara o plocka upp allt skräp, Även skräp som inte ens var vårat. Men du kanske är blind?

Team Whiplash Racing
146 Inlägg
28 februari 2011
isakare skrev:

Si vara lite serigösa helt plötsligt så plockades väl allt på banan SAMT runt om upp från en massa skräp och bil delar.den andra bilen vart dumpad på ett lämpligt ställe i väntan på ägarbevis pappret för att senare bege sig mot skroten.
Antar att det är Allas ansvar att se till att det hålls städat om någon iskörning fortfarande ska bli av.

Vet nog inte vad fan jag skrivit nu men de blir nog bra.

Team Whiplash Racing

272 Inlägg
28 februari 2011
AwdR skrev:
isakare skrev:

Suck, Om du var där så kanske du såg att vi åkte runt hela banan när vi var klara o plocka upp allt skräp, Även skräp som inte ens var vårat. Men du kanske är blind?

Nej jag är inte blind, gled ner o kollade banan på hemvägen i eftermiddags, så ut som ett bombnerslag där, stötfångare, avgasystem, och en massa vanliga sopor.
Men jag menar inte DITT skräp, utan att ALLA ska plocka med sina prylar hem, alltså inget personligt mot dig.

Åker helst på is =)

156 Inlägg
28 februari 2011
se till att inte ha bilar som fäller massa delar runt sig tongue

tjing

Sök