Den stod på åkern o morse, senare flyttad till närmsta busshållplats.
Ta med er skräpet från isen hem oxå, en massa skräp sticker i ögonen på folk, och hux flux står det betongsuggor på nerfarten.
Suck, Om du var där så kanske du såg att vi åkte runt hela banan när vi var klara o plocka upp allt skräp, Även skräp som inte ens var vårat. Men du kanske är blind?
Nej jag är inte blind, gled ner o kollade banan på hemvägen i eftermiddags, så ut som ett bombnerslag där, stötfångare, avgasystem, och en massa vanliga sopor. Men jag menar inte DITT skräp, utan att ALLA ska plocka med sina prylar hem, alltså inget personligt mot dig.
Den stod på åkern o morse, senare flyttad till närmsta busshållplats.
Ta med er skräpet från isen hem oxå, en massa skräp sticker i ögonen på folk, och hux flux står det betongsuggor på nerfarten.
Suck, Om du var där så kanske du såg att vi åkte runt hela banan när vi var klara o plocka upp allt skräp, Även skräp som inte ens var vårat. Men du kanske är blind?
Nej jag är inte blind, gled ner o kollade banan på hemvägen i eftermiddags, så ut som ett bombnerslag där, stötfångare, avgasystem, och en massa vanliga sopor. Men jag menar inte DITT skräp, utan att ALLA ska plocka med sina prylar hem, alltså inget personligt mot dig.
Jag var där nere igår och såg också att det var en del skräp kvar, men det är bra att ni plockar upp det värsta iallafall Jag kan stå för sopsäckar till nästa gång så kanske det ser lite bättre ut vid dagens slut.
AwdR skrev:
Det är skitbra att ni gör det, bättre att någon gör det än ingen alls men vi får alla helt enkelt bättra oss på det nästa gång!
Förhoppningsvis ja, men det ser ut att bli varmare mot slutet av veckan(det ska bli 5 plusgrader på fredag) så det kan bli sista gången nu på söndag. Däremot ska det bli soligt och nollgradigt på söndag så vi får hoppas att det stämmer!
Vill påpeka de att jag och någon mer som jag tyvärr har glömt namnet på Åkte runt och tog det värsta för att senare lägga det i pitten för så alla kunde hämta det som var deras egna. Dock missade vi avgasröret
Vill påpeka de att jag och någon mer som jag tyvärr har glömt namnet på Åkte runt och tog det värsta för att senare lägga det i pitten för så alla kunde hämta det som var deras egna. Dock missade vi avgasröret
Haha. Behöver akut hjälp utav Ekerö borna. Söker en blåå 745a som ska stå och spänna musklerna någonstans. Någon som sett den? Vet vart den står just nu? Blå 745a. Har varit i bättre skick. Tack på förhand.