3179
Sök

Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

156 Inlägg
28 februari 2011
är det ingen som har lågra till bilder samt videos från dagen då minst 1 volvo fick se ljuset

tjing

Team Whiplash Racing
146 Inlägg
28 februari 2011
isakare skrev:
AwdR skrev:
isakare skrev:
Den stod på åkern o morse, senare flyttad till närmsta busshållplats.

Ta med er skräpet från isen hem oxå, en massa skräp sticker i ögonen på folk, och hux flux står det betongsuggor på nerfarten.

Suck, Om du var där så kanske du såg att vi åkte runt hela banan när vi var klara o plocka upp allt skräp, Även skräp som inte ens var vårat. Men du kanske är blind?

Nej jag är inte blind, gled ner o kollade banan på hemvägen i eftermiddags, så ut som ett bombnerslag där, stötfångare, avgasystem, och en massa vanliga sopor.
Men jag menar inte DITT skräp, utan att ALLA ska plocka med sina prylar hem, alltså inget personligt mot dig.

Ok, då är jag med.

Team Whiplash Racing

Team Whiplash Racing
210 Inlägg
1 mars 2011
Jag har massor med bilder/filmer från söndagen. Tappat motivationen lite på att redigera dom så får se om dom åker upp
Senast redigerat av rymdhunden (1 mars 2011)

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905

186 Inlägg
1 mars 2011
Trådstartare
isakare skrev:
AwdR skrev:
isakare skrev:
Den stod på åkern o morse, senare flyttad till närmsta busshållplats.

Ta med er skräpet från isen hem oxå, en massa skräp sticker i ögonen på folk, och hux flux står det betongsuggor på nerfarten.

Suck, Om du var där så kanske du såg att vi åkte runt hela banan när vi var klara o plocka upp allt skräp, Även skräp som inte ens var vårat. Men du kanske är blind?

Nej jag är inte blind, gled ner o kollade banan på hemvägen i eftermiddags, så ut som ett bombnerslag där, stötfångare, avgasystem, och en massa vanliga sopor.
Men jag menar inte DITT skräp, utan att ALLA ska plocka med sina prylar hem, alltså inget personligt mot dig.

Jag var där nere igår och såg också att det var en del skräp kvar, men det är bra att ni plockar upp det värsta iallafall smile Jag kan stå för sopsäckar till nästa gång så kanske det ser lite bättre ut vid dagens slut.

AwdR skrev:

Det är skitbra att ni gör det, bättre att någon gör det än ingen alls men vi får alla helt enkelt bättra oss på det nästa gång! smile
Senast redigerat av daniel_audi92 (1 mars 2011)

33 Inlägg
1 mars 2011
Blir det att köra på söndag?

186 Inlägg
1 mars 2011
Trådstartare
TriBe skrev:
Blir det att köra på söndag?

Förhoppningsvis ja, men det ser ut att bli varmare mot slutet av veckan(det ska bli 5 plusgrader på fredag) så det kan bli sista gången nu på söndag. Däremot ska det bli soligt och nollgradigt på söndag så vi får hoppas att det stämmer! smile
Senast redigerat av daniel_audi92 (1 mars 2011)

33 Inlägg
1 mars 2011
Okej undra om man ska ta med sig s2 också då... smile

186 Inlägg
1 mars 2011
Trådstartare
TriBe skrev:
Okej undra om man ska ta med sig s2 också då... smile

Ja gör det! smile

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
1 mars 2011
Vill påpeka de att jag och någon mer som jag tyvärr har glömt namnet på Åkte runt och tog det värsta för att senare lägga det i pitten för så alla kunde hämta det som var deras egna. Dock missade vi avgasröret

106 Inlägg
1 mars 2011
FlipparN skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=5YmT6Mk5uDI&feature=youtube_gdata

hahaha han i golfen på 00:20 såg så jävla skön ut när han ratta xD

58 Inlägg
1 mars 2011
http://www.garaget.org/video/101042

*OBS*

Samma film, dock bara att den ligger på garaget ! tongue

Team Whiplash Racing
210 Inlägg
1 mars 2011
eddhedd skrev:
Vill påpeka de att jag och någon mer som jag tyvärr har glömt namnet på Åkte runt och tog det värsta för att senare lägga det i pitten för så alla kunde hämta det som var deras egna. Dock missade vi avgasröret

Det var jag smile

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905

162 Inlägg
1 mars 2011
Ont om bilder från helgen tycker jag att det var wink

186 Inlägg
1 mars 2011
Trådstartare
eddhedd skrev:

Aa jag såg det, det var skitbra bra gjort av er! smile

442 Inlägg
1 mars 2011
jon-as skrev:
Ont om bilder från helgen tycker jag att det var wink

Jag har tyvärr jobbat som en snedtänd gnu sedan helgen så jag har inte hunnit med riktigt allt. Drar upp dem då jag väl är hemma. smile

Förresten, isbanan dödade även ett motorfäste på min bil. Motorn lutar snyggt snett höger nu... lol

43 Inlägg
1 mars 2011
Låter som att det var rena massakern på isen i söndags, kanske lita bra att man inte kunde åka:P

156 Inlägg
1 mars 2011
fredriklov18 skrev:
Låter som att det var rena massakern på isen i söndags, kanske lita bra att man inte kunde åka:P

det enda som fattades var att bränna upp bilarna:P

tjing

Team Whiplash Racing
146 Inlägg
1 mars 2011
Haha. Behöver akut hjälp utav Ekerö borna. Söker en blåå 745a som ska stå och spänna musklerna någonstans. Någon som sett den? Vet vart den står just nu? Blå 745a. Har varit i bättre skick.
Tack på förhand.

Team Whiplash Racing

167 Inlägg
1 mars 2011
fredriklov18 skrev:

haha nej, du missade nått... sjukt kul att kolla på när dom körde in i varandra big_smile

Sök