Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

Vinga
27 mars 2011 · 167 Inlägg

wadde skrev:
Jo "vi" (överambitiös kompis alltså) skulle kolla afr/lambda med en bredbands han hade liggandes.
Så vi började nöka bort den som satt... som hade gängmos deluxe. Så vi fick fara lite raskt till biltema sen för att akutköpa en ny. Tur som var så hade dom en med rätt anslutning och allt. Tacka vettja VAG som kör mycket samma komponenter.
Sen fick man ju gänga rent i hålet också, vilket inte var så bra. Där blev jag lite pissed på feltema för deras "gängreparationssats för lambda" var inte så bra. En bult nån hade härdat i princip, inte en riktig gängtapp.
Men gick till sist.

Ja, lilla audin bara står å ber om att bli körd... hårt.

Haha låter som det var en lyckad dag då wink det är så underbart när saker gör som man själv vill tongue haha
haha vad konstigt tycker jag hör ett litet bedjande rop från min volvo ocksåtongue

wadde Tryck och pys-åka
27 mars 2011 · 884 Inlägg

Ja det blev faktiskt en helt okej dag även idag. Liten tur på två polaren, slet ut en stackare som var bakis i orminge å vi åkte lite. Ena fjäderbenslaged ville rymma så det klonka som tusan i höger fram. Ut till garaget igen å dra åt bulten som smitit. Haha.

Ja, bilar vill inte bara stå å gegga igen. Man ska lyssna på sitt fordon !

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Vinga
28 mars 2011 · 167 Inlägg

wadde skrev:
Ja det blev faktiskt en helt okej dag även idag. Liten tur på två polaren, slet ut en stackare som var bakis i orminge å vi åkte lite. Ena fjäderbenslaged ville rymma så det klonka som tusan i höger fram. Ut till garaget igen å dra åt bulten som smitit. Haha.

Ja, bilar vill inte bara stå å gegga igen. Man ska lyssna på sitt fordon !

härligt då tongue
ja eller hur! big_smile

WeDo
28 mars 2011 · 3 390 Inlägg

Låser här då iskörningen verkar vara över för i år. Eventuella ny träffar diskuteras lämpligast i en helt ny tråd.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang