2075
Sök

Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

Team Whiplash Racing
210 Inlägg
14 februari 2011
Nödja ?smile Lämna gärna en kommentar i tråden

Bilder + filmer : http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 3#p2622753

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
14 februari 2011
Jag har ordnat bergning för bilen nu till en verkstad så nu är den säker smile

Rymdhunden: sköna bilder! smile
Senast redigerat av eddhedd (14 februari 2011)

106 Inlägg
14 februari 2011
Riktigt schyssta bilder!! Bra jobbat Rymdhunden big_smile

12 Inlägg
14 februari 2011
fan roliga bilder! fanns tillomed en bild på min bil trots att jag kom så sent, men när jag satt i snön såklart... som man gjorde ett antal gånger i början haha big_smile

Team Whiplash Racing
210 Inlägg
14 februari 2011
reinholdz skrev:
fan roliga bilder! fanns tillomed en bild på min bil trots att jag kom så sent, men när jag satt i snön såklart... som man gjorde ett antal gånger i början haha big_smile

diskriminering, eller hur var det nu ?smile

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905

12 Inlägg
14 februari 2011
rymdhunden skrev:
reinholdz skrev:

diskriminering, eller hur var det nu ?smile

haha ja det vaerkar inte bättre:)

Team Whiplash Racing
210 Inlägg
14 februari 2011
xD

Team Whiplash Racing

Team Whiplash Racing
146 Inlägg
14 februari 2011
hunden....
fick du ingen bild på när saaben körde av när det blinkade blått/rött bakom honom.... hahaha

Team Whiplash Racing

Team Whiplash Racing
146 Inlägg
14 februari 2011
BlackEdition skrev:
hahaha fyfan va bra xD vi fastna en gång med sierran men vi kom självklart loss själva sen, så pröva vi spinna alla växlar, fört 1an, sen 2an, sen 3an sen hörde typ inte matte att han varvstoppa så han råka spränga kylarslangen hahahahaha men som tur var så behövde vi bara kapa liten snutt av den och så kunde vi dra på den igen smile

illa tur att de löste sig... är så jävla glad att under reds kåpn sat på. annars hade de blivit en grov sanering sent i går kväll :S

Team Whiplash Racing

186 Inlägg
14 februari 2011
Trådstartare
Wirree skrev:
eddhedd skrev:
Själv blir det bogsering, verkstad på ekerö, byta kilrem, och massa små irriterande saker tills nästa söndag fö mig. att paja kilremmen flera mil hemifrån är en dyr affär...

Tycker fan synd om dig, kunde inte slutat mer odrägligt..Efter körningen den här helgen tror jag att de flesta förstår vikten av att ha en skyddskåpa under motorn:p

Och jag tycker fan synd om dig som låste in nycklarna i bilen haha tongue

fredriklov18 skrev:
daniel_audi92 skrev:
fredriklov18 skrev:
riktigt kul att få prova på lite isracing!  betalar med nöje för att få köra nästa vecka. hoppas på bra väder! smile

Antar att det är benjamins farsas(jannes) gamla A8'a? smile Tyckte jag kände igen reg numret tongue

Det stämmer bra det:) Hah, var därför jag kände igen dig då kanske, måste ha sett dig med benjamin nån gång tongue

Ja det måste du då ni va ute på adelsö för några år sen när vi bl a körde moppe haha smile

eddhedd skrev:

Åkte förbi den imorse och den stod kvar, men bra att du har bogserat bort den så den inte står "osäkert" längre tongue

Fixade skyddskåpan idag då den bara satt med en skruv så den hade lossnat vilken sekund som helst tongue Däremot så samlas det 100 ton snö längst ner i motorrummet när den sitter på hmm

Rymdhunden: Grymma bilder!
Senast redigerat av daniel_audi92 (14 februari 2011)

167 Inlägg
14 februari 2011
eddhedd skrev:

Om den stod på Ica parkeringen så såg jag när den blev bärgad tongue

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
14 februari 2011
Vinga skrev:
eddhedd skrev:

Om den stod på Ica parkeringen så såg jag när den blev bärgad tongue

Det var den ja!

9 Inlägg
14 februari 2011
Härliga bilder big_smile Kul att jettan kom med på några men synd att den ser ut som den gör sad
Får sen när Miwi skickar upp de bilder jag knäppte med hans kamera smile

Team Whiplash Racing
146 Inlägg
14 februari 2011
Gurkiz skrev:
Härliga bilder big_smile Kul att jettan kom med på några men synd att den ser ut som den gör sad
Får sen när Miwi skickar upp de bilder jag knäppte med hans kamera smile

Kul med fler bilder.

Team Whiplash Racing

13 Inlägg
14 februari 2011
Timp_aa skrev:
hunden....
fick du ingen bild på när saaben körde av när det blinkade blått/rött bakom honom.... hahaha

Haha, ville va snäll och släppa förbi dig, gick ju inte att leka med saaben hmm blir volvo till nästa söndag då släpper jag inte förbi dig. big_smile

442 Inlägg
15 februari 2011
Dåså vänner, ännu mer bilder uppe!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 5#p2623435

Nu ska jag sova, jobbet kallar om två timmar.

186 Inlägg
15 februari 2011
Trådstartare
Vi får hoppas på fint väder på söndag smile Än så länge har vi haft tur med vädret. Smhi säger såhär:

"Framåt fredag och helgen förstärks högtrycket ytterligare och molntäcket spricker upp även i söder, och början på nästa vecka ser det ut att fortsätta på ungefär samma sätt."

Team Whiplash Racing
146 Inlägg
15 februari 2011
tsk skrev:
Timp_aa skrev:
hunden....

Haha, ville va snäll och släppa förbi dig, gick ju inte att leka med saaben hmm blir volvo till nästa söndag då släpper jag inte förbi dig. big_smile

haha okej då förstår jag wink
vi får väl se. ser ut som att jag har hittat en gammal avdankad 245a nu. de var riktigt tunkt att köra med bmwn tyvär. sad

Team Whiplash Racing

33 Inlägg
15 februari 2011
Skulle som sagt vara roligt med lite bredare bana och en bredare raka så man har möjlighet att köra om smile om alla lägger en liten slant till bonden så kanske han vill köra några varv extra smile

Team Whiplash Racing
146 Inlägg
15 februari 2011
funjet skrev:
Skulle som sagt vara roligt med lite bredare bana och en bredare raka så man har möjlighet att köra om smile om alla lägger en liten slant till bonden så kanske han vill köra några varv extra smile

håler med dig. vi gav honom 100kr. men de tog han inte. han resonerade i de att alla skulle lägga pengar annars plogar han inte. så han åkte i väg. så någon form att insamling när man väl kommer till platsskulle vara fint.

Team Whiplash Racing

Sök