2262
Sök

Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

442 Inlägg
15 februari 2011
En hundring per bil är väl rätt resonabelt tycker jag? Så kan vi istället begära en bredare och större bana, tror han blir lite mer motiverad då. smile

Team Whiplash Racing
146 Inlägg
15 februari 2011
MiWi skrev:
En hundring per bil är väl rätt resonabelt tycker jag? Så kan vi istället begära en bredare och större bana, tror han blir lite mer motiverad då. smile

låter bra de. sen kan han ploga en längre bana samt ploga upp (depon) så att man slipper stå och frysa så jävlaigt om fötterna wink

Team Whiplash Racing

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
15 februari 2011
Timp_aa skrev:
funjet skrev:
Skulle som sagt vara roligt med lite bredare bana och en bredare raka så man har möjlighet att köra om smile om alla lägger en liten slant till bonden så kanske han vill köra några varv extra smile

håler med dig. vi gav honom 100kr. men de tog han inte. han resonerade i de att alla skulle lägga pengar annars plogar han inte. så han åkte i väg. så någon form att insamling när man väl kommer till platsskulle vara fint.

Är ni säkra att han kommer vara där nästa söndag?

33 Inlägg
15 februari 2011
jaa exakt smile sen kanske ploga en plan där man kan "parkera" tongue sen om den blir lite bredare slipper man nog lite avkörningar också smile

33 Inlägg
15 februari 2011
Det va ju någon kommer inte ihåg vem som kände han som kanske kan ta kontakt med han och få fram ett ungefärligt pris kanske så kommer han nog komma springande smile

13 Inlägg
15 februari 2011
Timp_aa skrev:
tsk skrev:
Timp_aa skrev:
hunden....
fick du ingen bild på när saaben körde av när det blinkade blått/rött bakom honom.... hahaha

Haha, ville va snäll och släppa förbi dig, gick ju inte att leka med saaben hmm blir volvo till nästa söndag då släpper jag inte förbi dig. big_smile

haha okej då förstår jag wink
vi får väl se. ser ut som att jag har hittat en gammal avdankad 245a nu. de var riktigt tunkt att köra med bmwn tyvär. sad

Men 240 är schysst wink

442 Inlägg
15 februari 2011
eddhedd skrev:
Är ni säkra att han kommer vara där nästa söndag?

Gurkiz fick fram att han som plogade var pappa till en klasskompis till honom, så det bör gå att lösa. smile

186 Inlägg
15 februari 2011
Trådstartare
MiWi skrev:

Då lär han nog få en redig slant smile Men det är bra för då går han somsagt nog med på att ploga på söndag tongue

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
15 februari 2011
daniel_audi92 skrev:
MiWi skrev:

Då lär han nog få en redig slant smile Men det är bra för då går han somsagt nog med på att ploga på söndag tongue

Har ni kontakt med honom?

186 Inlägg
15 februari 2011
Trådstartare
eddhedd skrev:
daniel_audi92 skrev:
MiWi skrev:

Nej men kan snacka med gurkiz smile

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
15 februari 2011
daniel_audi92 skrev:
eddhedd skrev:
daniel_audi92 skrev:

bra. annars skulle det vara lite konstigt att bara förutsätta att han bara är där på söndagen.

186 Inlägg
15 februari 2011
Trådstartare
eddhedd skrev:
daniel_audi92 skrev:
eddhedd skrev:

bra. annars skulle det vara lite konstigt att bara förutsätta att han bara är där på söndagen.

Ja precis smile Hoppas han är villig och ploga också om han väl kommer smile

51 Inlägg
15 februari 2011
Shit va sugen man blir efter att ha sett alla bilder!!
Grymt bra jobbat !
Synd bara att ja inte fick ihop bilen så man kunde komma ut o sladda! men de löser ja tills nästa söndag:D
Tycker verkligen plog bonden är värd en hunka per bil, minst för de han gjort!

676hk på driven är bättre än 1000hk på forumet!
"JÄVLAR VILKET ÖS !!! När du peta i 4an trodde ja helt ärligt att vi skulle lyfta !! Quote Adde @ 220km/h" "ingen kommer ihåg en fegis!"

43 Inlägg
15 februari 2011
nån som tar med sig grill på söndag då?smile

167 Inlägg
16 februari 2011
fredriklov18 skrev:

Ni kan grilla på min bil, för den är het! wink haha

43 Inlägg
16 februari 2011
Vinga skrev:
fredriklov18 skrev:

Haha, lite kvällshumor;)

167 Inlägg
16 februari 2011
fredriklov18 skrev:
Vinga skrev:
fredriklov18 skrev:

Haha, lite kvällshumor;)

Ja varför inte, livet blir ju så tråkig om man är allvarlig hela tiden wink

442 Inlägg
16 februari 2011
fredriklov18 skrev:

Eftersom flera utav oss drabbades utav kokande bilar så skulle jag rekomendera kokkorv - vattnet är ju redan klart... wink

43 Inlägg
16 februari 2011
MiWi skrev:
fredriklov18 skrev:

Eftersom flera utav oss drabbades utav kokande bilar så skulle jag rekomendera kokkorv - vattnet är ju redan klart... wink

haha, perfekt:)

167 Inlägg
16 februari 2011
fredriklov18 skrev:
MiWi skrev:
fredriklov18 skrev:

haha, perfekt:)

Nu förstår du hur jag tänker wink haha

Sök