Boys & Girls,
I'm BACK
sort of. ... soon
Well,
Milt uttryckt så kom jag av mig lite. Jag tappade stryfarten totalt i höstas, och det var helt enkelt inte kul.
Jag ville inte ställa ned den i garaget och ta upp en massa plats heller, då jag vet att mina bröder hade mekande att göra, så den stackars Hondan har stått ute och frusit hela vintern nu.
stackars Honda (Arkivbild 2012)Som sagt, Vi lider av lite platsbrist nere i vår verkstad..
fullt garage
Fullt garageVi är 3½ bröder med 5 bilar + 1 cykel som delar på 2st bilplatser..
Så under vintern har broder
razppataz ordnat permanent andningshjälp till sin
tjejbil.
Kolla in tråden Eunos Roadster 1.8l -96 Form & Function kompressormatad bruksbil ! Broder
Toasted har gett sig på sin 6'e motorkonfiguration.
Tyskt stål: Opel Ascona B -77och jag då ?? Jag har putsat och bögat runt lite med
brukshäcken 
Ford Mondeo ST220Låt oss kalla det för trivsel-mekande

Se tråden Ford Mondeo ST220 - Let's bling'it!Sedan hade vi ett avbräck i vårt allt bilskruvande då några jävla pundare tillbringade en helnatt med att hacka sig igenom en ståldörr, för att så fort larmet gick rusa därifrån igen. ..
garageinbrott

!
och vad fick de med sig ?
![https://www1.garaget.org/gallery/images/60/59819/59819-5e34deea18f896eb2085bfd23f552c22_large.jpg]()
Jo, vårat verktygsskåp. Innehållande i stort sett uteslutande verktyg från feltema, helt utan värde. Men åh andra sidan var det
-alla- våra verktyg, och jävligt mkt av dem. Vi hade inte en skruvmejsel eller ens en skiftnyckel kvar

Så det tog oss ett tag att genom försäkringsbolag få ersättning och införskaffa nya saker. Så nu har vi alla basic-verktyg igen, men de där små specialverktygen man samlat på sig de senaste 5 åren, och inte ens minns att man har fören man behöver dem, de kommer bli jobbiga att ersätta. Det slår ju aldrig fel, klockan blir 02:30 lördag morgon och man petar med något obskyrt och
"Ah, just ja. Jag har ju ett verktyg för det här!". Well, no more, Det kommer ta några år innan man köpt på sig alla dem igen.
Men NU!Nu har vi bröder signat upp oss på mera plats nere i lokalen, 4 bilplatser istället för 2.
Så från o med den 1'a april har jag plats att ställa ned Hondan och skruva på riktigt igen!
Jag känner motivationen komma krypande, och har förberett mig på det här jääävligt noga!
Jag lackade pallbockarna cp-gröna. .. Näe, Brawn-gula menade jag

Pallbockar, Brawn EditionSå nu kan inget gå fel

Om någon vecka så blir det uppdateringar på riktigt!
Stay tuned.
/T.