Aha, det låter inge vidare. Denna karavanen gick ju bra vad jag märkte, var inte så många i den heller iof. Men så fick du väl plats under taket med, kanske man ska försöka få nästa gång
Ja jag var först till grinden på Kullen. Sen var det ju de andra som hade sovit över där som var före mig.
Tror jag åkte en halvtimme innan karavanen.
Tacka fan för det, du har ju tankat 95!
NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY
Tyckt att bilen har varit allt för hög ett tag, så idag fick jag gjort något åt det. Monterade fjädrarna som jag kapade för mycket tidigare i vår. Nu med mer camber fram och nerflyttade genomslag bak så verkar dem passar ganska okej Satsar man riktigt hårt så slår den i bakskärmarna, måste bara sänka ner bakre genomslagen lite till så kommer det aldrig ta i Måste fixa till avgaset lite också.
Förra veckan löste jag även schimsning av höger fram. Ska försöka åka in på torsdag och mäta upp hjulvinklarna och ställa toe. Igår monterade jag även bakre stänkskydd, tyckte det gjorde sig rätt bra så dem får sitta kvar. Så var det lite bilder på det då
Nu börjar den bli låg och fin tycker du ska tona rutorna hade gjort mycket ..... Hur lyser dom gula i mörker ?
Tror inte på att tona rutorna, tycker det blir så tråkigt utseende med bubblor dessutom. Ja jag ser iaf lite om det är vad du undrar Nä men det lyser ju så jag ser helt okej. Man kan ju anpassa farten lite också när mörkret faller på.
Nu börjar den bli låg och fin tycker du ska tona rutorna hade gjort mycket ..... Hur lyser dom gula i mörker ?
Tror inte på att tona rutorna, tycker det blir så tråkigt utseende med bubblor dessutom. Ja jag ser iaf lite om det är vad du undrar Nä men det lyser ju så jag ser helt okej. Man kan ju anpassa farten lite också när mörkret faller på.
Tona riktigt... Blir det bra
Om du menar lämna in så kostar det en slant och det är verkligen inget prioriterat
Tona riktigt... Blir det bra
Om du menar lämna in så kostar det en slant och det är verkligen inget prioriterat
Köpa riktig film. Har du äns testat tona en ruta ?
På tal om tona rutor. Köp inte film från Mekonomen, BDS osv. Utan köp riktig proffs-film med repskydd
Ja repor är aldrig snyggt, ser så dassigt ut. Vet att det även finns repfria plastrutor men vet inte hur bra dem är.
plastrutor håller rätt bra.. klart det kan bli repor, men då måste nått repa dom. är ju inte ofta man drar finbilen längs en 20 meters häck direkt..
Nä, men hur är det med tvättrepor och märken från skit som kommer på dem när man kör? Glasrutor slits ju med tiden och glaset är ju något hårdare än plasten.
plastrutor håller rätt bra.. klart det kan bli repor, men då måste nått repa dom. är ju inte ofta man drar finbilen längs en 20 meters häck direkt..
Nä, men hur är det med tvättrepor och märken från skit som kommer på dem när man kör? Glasrutor slits ju med tiden och glaset är ju något hårdare än plasten.
Självklart håller plast sämre än glas.
Men det är å andra sidan Bra mycekt lättare
Japp, tror den lilla biten väger upp alla nackdelar när det väl är lättning som står i fokus
Men du ska nog ta och ordna lite camber i bak om du har banåka-ambitioner. Det finns ju inget att skruva på med stel bakaxel då förståss, men man "bockar" hela rackaren litegrann på mitten. Gammalt indianknep på 900.