Nominering av nya moderatorer för avdelningen Chassi, Bromsar & Transmission

te_wik Forummoderator
9 september 2011 · 12 813 Inlägg

kolvas skrev:

te_wik skrev:

kolvas skrev:
nu har jag inte varit här på länge men är det inte så att Te-wik blev moderator genom nomineringar och eget intresse?

Efter en del nomineringar blev jag tillfrågad ja, vad tänkte du på?





Mvh Tommy

jag hade inte sett det i denna tråden, trodde det skulle tillkännages här, fast det kanske blev i en egne tråd eller något sådant som jag missat?

I vilket fall som så har väl denna tråden spelat ut sin roll och borde låsas?

Trodde faktiskt att det stod i tråden men gör visst inte det, har faktiskt inte läst igenom denna tråden tidigare.

Låsas tycker jag väl inte att den ska, kan ju inte skada med fler nomineringar då forumet växer hela tiden. Men det där får Admin avgöra.

Passar på och tackar för alla nomineringar, bättre sent än aldrig som det heter. smile




Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
kolvas
9 september 2011 · 4 001 Inlägg

te_wik skrev:

kolvas skrev:

te_wik skrev:

Efter en del nomineringar blev jag tillfrågad ja, vad tänkte du på?





Mvh Tommy

jag hade inte sett det i denna tråden, trodde det skulle tillkännages här, fast det kanske blev i en egne tråd eller något sådant som jag missat?

I vilket fall som så har väl denna tråden spelat ut sin roll och borde låsas?

Trodde faktiskt att det stod i tråden men gör visst inte det, har faktiskt inte läst igenom denna tråden tidigare.

Låsas tycker jag väl inte att den ska, kan ju inte skada med fler nomineringar då forumet växer hela tiden. Men det där får Admin avgöra.

Passar på och tackar för alla nomineringar, bättre sent än aldrig som det heter. smile




Mvh Tommy

Jag tänkte att den skulle låsas och en ny startas när Admin känner att det krävs en ny omgång med nomineringar då mycket kan hända under tiden, ni kan ju använda denna tråden som referens eller låsa upp vid nästa sökning, mest för att det inte ska bli någon mer diskussion här förrän det blir aktuellt.
Nu gör ju iofs. jag det men då får väl du radera big_smile

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang