4210
Sök

Inför: Meet of the month 1# Norrköping, 7:e Maj ÄNDRAT!!

5 Inlägg
16 april 2011
Kommer om motorbytet är klart smile

388 Inlägg
17 april 2011
Kommer garanterat men inte med evon dock hmm hinner nog inte klart med den till dess hmm hur många är det som åker från k-holm lr där ikring så kan vi ju bli några stycken?!?

Mvh

Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
335 Inlägg
17 april 2011
Smuurf skrev:
Kommer garanterat men inte med evon dock hmm hinner nog inte klart med den till dess hmm hur många är det som åker från k-holm lr där ikring så kan vi ju bli några stycken?!?

Mvh

Jag åker i golfen dit från katrineholm wink

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!

388 Inlägg
17 april 2011
Audi_Adam skrev:
Smuurf skrev:

Mvh

kanon är det flera som ska åka skulle vi ju kunna mötas upp o åka samlad trupp ner! wink
såg din golf i lördags förresten riktigt fin faktiskt!!

4 Inlägg
19 april 2011
Dyker upp !

314 Inlägg
19 april 2011
Man är uppvuxen med den gigantiska första MoM träffen för året som årets bästa träff. Jag hoppas att det fortsätter så även om Maxi aldrig kan mäta sig med hur bra Bauhaus parkeringen var.

Vi syns där!

1 738 Inlägg
19 april 2011
Kanske kommer med nybygget smile

Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
335 Inlägg
20 april 2011
Smuurf skrev:
Audi_Adam skrev:
Smuurf skrev:

Mvh

kanon är det flera som ska åka skulle vi ju kunna mötas upp o åka samlad trupp ner! wink

javisst kan vi åka tillsammans till norrköping, inga problem för min del! fast då måste du åka din caddy annars är du bara tråkig om du tar evon din :p

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!

Lindén
122 Inlägg
11 Inlägg
20 april 2011
kommer big_smile

388 Inlägg
20 april 2011
Audi_Adam skrev:
Smuurf skrev:
Audi_Adam skrev:

javisst kan vi åka tillsammans till norrköping, inga problem för min del! fast då måste du åka din caddy annars är du bara tråkig om du tar evon din :p

hahaha det kan du garanterat räkna med ska bara få den klar ordentligt till dess men evon står utan motor fortfarande så den lär det inte bli iaf!! wink hehe

219 Inlägg
21 april 2011
Kör lugnt till och ifrån Träffen ! - Den som inte respekterar detta binder vi fast runt en björk och kastar turboaggregat på smile..

Vilka är sugna på den regeln smile

Team Radioactive

379 Inlägg
21 april 2011
kanske vi kmr några st från värnamo har hört talas om att norrköpings bilträffar e skojj
mvh

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

219 Inlägg
21 april 2011
Skulle vara trevligt första MoM är alltid riktigt stort smile

Team Radioactive

257 Inlägg
21 april 2011
hesselgren skrev:
Chrilla skrev:
Är det inte bättre om vi är på Bauhaus parkering då Media Markt parkering är sämre. Sen har Media Markt sin årliga elektronikmässa den helgen och då är halva parkeringen full med diverse utställningar osv...
Ett tips bara.

Bauhaus parkeringen använder sig av bommar alternativt skyltar om när man får vistas på området.
Tar en titt imorgon men jag tror att bommar.

Oavsett om Bauhaus har bommar, Himmelstalund(stadium arena) är full av evenemang så att vi inte skulle få plats så har som sagt Mediamarkt Evenemang som ev Bil Bio, Scen i klass med konsertstorlek och tält utspridda över hela parkeringen just den helgen. Tror inte att de kommer tillåta sällskap faktiskt. smile
Senast redigerat av Swecc0 (21 april 2011)

Snel Hest
75 Inlägg
21 april 2011
Trik skrev:
Kör lugnt till och ifrån Träffen ! - Den som inte respekterar detta binder vi fast runt en björk och kastar turboaggregat på smile..

Hahahaha big_smile

RaceGruppen Norrköping
Norrköpings förening för en laglig framtid!

219 Inlägg
22 april 2011
DaWern skrev:
Trik skrev:

Hahahaha big_smile

För dig blir det kompressor wink

Team Radioactive

25 Inlägg
24 april 2011
Yesssss vi kommer =P saknat som fan mycket bus lär det bli

carzy
461 Inlägg
25 april 2011
Kommer ifall jag fått ordning på nya bilen så de går o sladda lite :]

Team BSG