2887
Sök

Big Brother Sverige 2011

158 Inlägg
9 mars 2011
Trådstartare
Är det någon mer än jag som kollar? Vad tycker ni om folket som är med?

//F

412 Inlägg
9 mars 2011
Brukar kolla om jag inte har något annat för mig. Dom flesta är väl sköna människor, men det finns väl en och annan i det där huset jag skulle klara mig bra utan. tongue
Blev lättare att kolla nu när han Rickard åkte ut med sin psykos.

135
├┼┼
24 R

Skaune
9 mars 2011
Hade inte kollat på det om, jag så fick betalt för det! Finns de nått meningslösare program?

12 086 Inlägg
9 mars 2011
Jag kollar, lätt top 5 bästa underhållningen på tv.

Jag tycker om alla utom myttarn Nicky och nerdarna Annie och Kristian.

Han rickard som någon nämnde ville jag strypa genom skärmen, fifan vilken äcklig människa.

158 Inlägg
9 mars 2011
Trådstartare
Finns en liten sida med Nickys alla lögner, väldigt underhållande om man kollar på BB  http://www.nickypedia.se/

//F

12 086 Inlägg
9 mars 2011
Första 5 va underhållande, sen vart jag så jävla förbannad och insåg att jag inte ska slösa mer tid i mitt liv åt att läsa hans lögner i text tongue

Muttley
9 mars 2011
Hur kan man kalla de underhållande ?.
Ne enda sjukt underhållande som går på tv är med sheen

Försöker iaf
12 819 Inlägg
9 mars 2011
Kollar just nu, hahaha så pinsam han är den där Nicki eller vad han heter. Tror han är värsta grabben som rappar, eller iaf försöker. Stackare!

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

302 Inlägg
10 mars 2011
Skapligt värdelöst program. Hur gör man för att få så mycke fritid så det är värt att se på Big Brother?

Yellow bug!
1 640 Inlägg
10 mars 2011
Gurkan är ju bara så bäst! big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Supraman
2 300 Inlägg
10 mars 2011
Finns bättre program att kolla på, finns tom bättre repriser att kolla på.
BB är ett totalt sönderkört program, dags att programmakarna komer på nått helt nytt.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

12 086 Inlägg
10 mars 2011
Ja för timeout är ju ett höjdarprogram menar jag..

Lustigt att tråden är till för de som ser på Bigbrother, men majoriteten av inläggen är folk som i vissa fall tillomed ifrågasätter oss som personer hur vi kan se ett sånt skitprogram? Skit ner er säger jag.

Muttley
10 mars 2011
JapMax skrev:

Lustigt att tråden är till för de som ser på Bigbrother, men majoriteten av inläggen är folk som i vissa fall tillomed ifrågasätter oss som personer hur vi kan se ett sånt skitprogram? Skit ner er säger jag.

Man kan ju faktiskt ifrågasätta hur pass dålig humor man har. Som sitter och tittar på folk som faktiskt många gånger pajjar sitt liv.
Och de är faktiskt lustigt att de kör de om och om igen.

12 086 Inlägg
10 mars 2011
tkd_rille skrev:
JapMax skrev:

Man kan ju faktiskt ifrågasätta hur pass dålig humor man har. Som sitter och tittar på folk som faktiskt många gånger pajjar sitt liv.

Då kan jag upplysa dig om att de inte sänt BB sen 2006.

Att ifrågasätta någons humor med hårda slagord är inte ok, men jag känner igen mig så jag kan väl inte klaga för mycket smile Men som jag skrev så är det väldigt många som spyr galla över programmet.
Det va 350 000 som kollade premiärprogrammet, programmet produceras av världens näst största tv-producent. Så jävla skit kan det uppenbarligen inte va.

1 101 Inlägg
10 mars 2011
jag följer det och det blir bara roligare å roligare, kan förstå folk som tycker det är ren dynga då det tar ett par avsnitt innan man kommer in i de å förstår sig på alla smile
Men nu när man "känner" alla personer som är i huset börjar de bli ganska skoj

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
11 mars 2011
Klockrent program ju, roar mej en timme efter jobbet varenda dag smile Undra verkligen var dom får tag i alla idioter, bortsett från Simon som i början verkade någorlunda normal tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Muttley
11 mars 2011
JapMax skrev:
tkd_rille skrev:
JapMax skrev:

Då kan jag upplysa dig om att de inte sänt BB sen 2006.

Att ifrågasätta någons humor med hårda slagord är inte ok, men jag känner igen mig så jag kan väl inte klaga för mycket smile Men som jag skrev så är det väldigt många som spyr galla över programmet.
Det va 350 000 som kollade premiärprogrammet, programmet produceras av världens näst största tv-producent. Så jävla skit kan det uppenbarligen inte va.

Tänk så här.
Folk är jävligt nyfikna på att kolla på folk som gör bort sig.  Hur lång tid är programmet ? en timme?. Av 24 timmar per dygn.
De som köpte den 24 timmar kanalen med BB de hade däremot inget liv smile.

1 067 Inlägg
11 mars 2011
Polestar skrev:
Hade inte kollat på det om, jag så fick betalt för det! Finns de nått meningslösare program?

Jodå

Melodifestivalen
Let's dance

Samt medix

302 Inlägg
11 mars 2011
Håller helt med.
Lets dance, BB och melodifestivalen har för mig samma underhållningsvärde som torkande brun färg.

Hool skrev:
Polestar skrev:

Jodå

Melodifestivalen
Let's dance

Samt medix

Muttley
11 mars 2011
Hool skrev:
Polestar skrev:

Jodå

Melodifestivalen
Let's dance

Samt medix

i lets dance kan man ju ibland se granna brudar. Och vissa är bra på att dansa. Men tittar inte på nått av det faktiskt.

Sök