3025
Sök

Min audi a6 1.8t lever ett eget liv

3 Inlägg
10 mars 2011
Trådstartare
hej har en  audi a6 1.8t quatro 98.som jag precis köpt och den har funkat bra tills nu!!problemet jag har är att allt börja med att lampan i taket typ höjdes o sänktes som en dimmer om ni förstår vad jag menar!!men det har slutat nu?sen så gick säkringen till mina extra ljus som jag har på bilen,och så till det mest störande då är att ibland inte varje dag så åker rutorna ner utav sig själv ganska kul när det är sådant fint väder..och detta bekymmer kommer vilken tid som helst på dygnets timmar..jag har idag köpt ett nytt batterie till bilen då jag trodde att det kunde vart det för bilen hade stått ute i ett halvår en hel vinter typ så batteriet va i rätt dåligt skick tog inte emot laddning helt,men nu när jag satte in det nya batteriet så åker rutorna ner ännu oftare??vad kan detta vara tro är det nån som har nån aning tacksam för svar mvh mathias

Forummoderator
18 315 Inlägg
10 mars 2011
Vet ej fel men dra ur säkringen/säkringarna till hissarna så är det tillfälligt löst.

Att kupebelysningen strular kan vara en dörrkontakt som som inte har riktig koll på sitt liv. Låt bilen står på tomgång och ryck/tryck i samtliga dörrar. Händer det nåt?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

3 Inlägg
10 mars 2011
Trådstartare
man tackar så hemskt mycket för svaren :)ska kolla imorn direkt när jag vaknar om detta kan vara boven i dramat...

Sök