4097
Sök

Någon som kan hjälpa mig att hitta ett jobb som inte är utmattande med bra lön?

36 Inlägg
22 mars 2011
Trådstartare
Som rubriken lyder. Jag har B och C körkort med ADR och Yrkeskompetensbevis. Vill ha ett bra jobb som inte är långtråkigt, bra betalt och inte utmattande.

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
22 mars 2011
Du är född på 90-talet va?

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
22 mars 2011
Bebben skrev:

lol
Fy fan vad bra.
Men jag fattar inte riktigt att du vill ha ett jobb som inte är bra betalt.
Det brukar alla vilja ha.
Senast redigerat av Wanegardh (22 mars 2011)

36 Inlägg
22 mars 2011
Trådstartare
Bebben skrev:

Stämmer bra det, 1992!

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
22 mars 2011
DanSaab skrev:
Bebben skrev:

Stämmer bra det, 1992!

Hehe, du fattade inte piken. wink

Det är väldigt sällan "Vill ha ett bra jobb som inte är långtråkigt, bra betalt och inte utmattande." ens existerar.

Det är ofta 90-talister vill ha grymt betalt för yttepyttejobb (har 4 kusiner, alla 90-talister som tror de kan få 35000 före skatt direkt efter gymnasiet).

Dock ska erkännas jag också skulle vilja ha grymt betalt för pyttelite jobbande. big_smile

156 Inlägg
22 mars 2011
Kolla med närmaste åkerier, och distrubutionsfirmor som exempelvis "Kyl o Frys". Finns säkert platser om du har dom behörigheterna. Skriv ett trevligt CV och gör bra ifrån dig på arbetet får du nog en fast anställning ska du se wink

Lycka Till!

5 153 Inlägg
22 mars 2011
Säg till vad du hittar för jobb med dom kraven för en sånt vill ja å ha :-0 fast ja inte är född på 90 talet. Fast när man är ung får man mig ta de jobb man får.. å jobba upp sig till en latposition :-p

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965

Ingen himmel är så blå som min
2 983 Inlägg
22 mars 2011
Förutom delen med långtråkigt så borde politiker passa... Fast det är nog mentalt utmattande också.. Men bra betalt är det i alla fall big_smile

/Mattias

1 863 Inlägg
22 mars 2011
Men snälla, för att få bra betalt så får man jobba ordentligt. TS verkar inte vara redo för ett riktigt jobb.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

Muttley
22 mars 2011
Tror nog alla hade tagit ett sådant jobb om de hade funnits.

De som har bra betalda jobb har oftast jobbat som svin för att nå sin position. Och då räknar jag med utbildning där de har i princip bott i böckerna i rätt många år och fått i största delen av sitt liv låtit sitt sociala liv få lida. Dvs proffessorer och sådant folk.

Annars för folk som arbetar kroppsligt så är de samma sak men visa för företagarna att de är DU som gäller och att DU har den perfekta kunskapen för att ens bli avlönad.

90 talets folk är jävligt lata och tror de får allt serverat.

238 Inlägg
22 mars 2011
Ärligt talat, det är ju bara att kolla med närmsta åkeri, det saknas en hel del chaufförer på åkerierna idag, så det är bara att höra runt, jag är också 92a, och företagen runt om Uddevalla nästan ringer och frågar en om man vill börja jobba, så nog finns det jobb, bara att höra runt..
Mvh

8 903 Inlägg
22 mars 2011
DanSaab skrev:
Som rubriken lyder. Jag har B och C körkort med ADR och Yrkeskompetensbevis. Vill ha ett bra jobb som inte är långtråkigt, bra betalt och inte utmattande.

Arbetsförmedlingen är nog ett lämpligt ställe att börja på.
Låser tråden då jag inte anser att jobbsökar annonser hör hemma i forumet.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök