Eftersnack, underground SpringBreak, Biltema, HBG

KHRacing
26 mars 2011 ·

+ Trevligt att träffa massa folk man ej sett på länge, & en massa fina bilar med.

- Massa busande, både inne på på gatan utanför, på parkeringen, bakom Biltemahuset & ute på motorvägen.
   Den silvriga E30 turbon borde blitt utkastad från området.

- Flertalet fordon som ställde sig på handikapp-platserna. Hur tänker ni egentligen ?
  En rosa Calibra o en silvrig Aston Martin (tror jag det var)

mvh Kristian

Senast redigerat av KHRacing (26 mars 2011)

Nitrometanskada Gött mos
26 mars 2011 · 1 096 Inlägg

KHRacing skrev:
- Flertalet fordon som ställde sig på handikapp-platserna. Hur tänker ni egentligen ?  En rosa Calibra o en silvrig Aston Martin (tror jag det var)

mvh Kristian

Såg en person från arrangörs crewn som anvisade en Merca att stå på en handikappsruta, ganska anmärkningsvärt.

Superbt trevlig dag smile Många bilar av blandade märken och konditon, och det är bara positivt!
Vi hade tur med vädret också!! big_smile

Edit: Svårt att räkna hur många bilar som kom, men det var rejält många!

Senast redigerat av Nitrometanskada (26 mars 2011)

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Drownerd
26 mars 2011 · 9 Inlägg

Måste bara säga att det har varit en underbar träff  idag, mkt fina bilar, väldigt blandat och riktigt fint väder!

/André

Volkswagen 1300 Typ 1 "Bubbla" (1966)
BMW 735I "E32" (1987)
gosey
26 mars 2011 · 51 Inlägg

KHRacing skrev:
+ Trevligt att träffa massa folk man ej sett på länge, & en massa fina bilar med.

- Massa busande, både inne på på gatan utanför, på parkeringen, bakom Biltemahuset & ute på motorvägen.
   Den silvriga E30 turbon borde blitt utkastad från området.


mvh Kristian

Ska man bli utkastad från området bara för man bjuder på lite show ? dessutom höll han sig utanför biltemas område !?

Nej + från min sida till den silvriga e30 som bjöd både på däckrök och ett underbart motorljud !

Audi A4 1.8t "8000 mil" (1997)
ACF Bil tosing
26 mars 2011 · 117 Inlägg

Tänk på att det fortfarande är bland annat än helt bilfrälst folk och vanliga bilister etc.
Då ska man ta det lugnt med busköra även om det kan tänkas vara kul.
Och vi vill ju hålla kvar vid de fina kontakterna med biltema!

Nitrometanskada Gött mos
26 mars 2011 · 1 096 Inlägg

ACF skrev:
Tänk på att det fortfarande är bland annat än helt bilfrälst folk och vanliga bilister etc.
Då ska man ta det lugnt med busköra även om det kan tänkas vara kul.
Och vi vill ju hålla kvar vid de fina kontakterna med biltema!

True dat!

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
TheShocker Founder Of The Shocker Squad
26 mars 2011 · 61 Inlägg

Kul o se att så många kom smile Verkligen trevligt !

Hoppas på att lika mycket folk kommer senare ikväll wink

Nissan s14a "A DRFT Shocker" (1996)
Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
26 mars 2011 · 1 035 Inlägg

va rätt skönn träff men min epa fan är inte klar :p

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
Kribban92 Saabmeck
26 mars 2011 · 233 Inlägg

Det var mycket trevligt och jag förstår inte riktigt hur ni kan tycka att det var mycket busande jag tyckte det var ganska lungt och trevligt smile
Så länge de som "showar" lite har koll på om där e folk/andra bilar framför så tycker jag inte det är något större problem att någon lägger en lite rykare då o då smile livar upp stämningen och de flesta blir glada smile

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
olzzonman
26 mars 2011 · 96 Inlägg

synd att man sitter här vid grillen med ölen och inte kan komma in till denna "händeles".......ingen som kan hämta mig??

jip
26 mars 2011 · 272 Inlägg

Sjukt mkt skitbilar, som vanligt big_smile

http://www.fartverket.se - Sveriges snabbaste myndighet!
olzzonman
26 mars 2011 · 96 Inlägg

jip skrev:
Sjukt mkt skitbilar, som vanligt big_smile

ok man missade inget då......cool

hoppas det kommer upp mycket bilder så man får se vad man missade.......

Senast redigerat av olzzonman (26 mars 2011)

KHRacing
26 mars 2011 ·

gosey skrev:
Ska man bli utkastad från området bara för man bjuder på lite show ? dessutom höll han sig utanför biltemas område !?
Nej + från min sida till den silvriga e30 som bjöd både på däckrök och ett underbart motorljud !

Från din sida så missade du att han dels burnade som fasen bakom Biltemahuset & sedan körde förbi avspärrningarna på baksidan in till utställningsplatsen, samt att han sedan brände som fan mitt inne
mellan alla parkerade bilarna cirka 20moeter från utgången på varuhuset ! & det sprudade både gummi &´grus.

Kommentera inte saker du inte vet nånting om tack.. självklart får han göra vad han vill på allmän mark,
men inte inne på det område som ägs utav företag som generöst lånat ut marken till oss bilentusiaster.

mvh Kristian

KHRacing
26 mars 2011 ·

jip skrev:
Sjukt mkt skitbilar, som vanligt big_smile

aaah nån fin var där med... En R35, Tims Vovlo, en fin Merca....

Senast redigerat av KHRacing (26 mars 2011)

Lejondavid
26 mars 2011 · 21 Inlägg

Verkligen trevligt smile kommer det att komma upp några bilder?



mvh

hejpadig
26 mars 2011 · 262 Inlägg

Tyckte det var trevligt, men stanna i ca 1-2 timmar sen blev det lite tråkigt... smile

Gör en liten +- grej som KHRacing...

+ Många fina bilar

- Var väl att det var några små börnar när vissa vita mercor skulle iväg och så, ganska korkat tycker jag iaf att börna på inne bland en sådan stor folkmassa??

- KALLT SOM FAN!!!! smile

Annars trevligt!

Mvh Simon

Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt...
[img]http://www1.garaget.org/gallery/images/139/138112/138112-d0ebc2b0663c6dfbbe6c0ed2c43c99b4.jpg[/img]
Poppsey
26 mars 2011 · 479 Inlägg

Vad jag såg av träffen så var de helt okej ! Mycket folk och fina bilar ! big_smile
Dock tyvärr för många som körde aningen för fort inne på parkeringen och inte kunde visa respekt för alla som går där + de var ungar också ! Inte så svårt för dom o tassa iväg sen kommer de en bil.. sad

Men i stora hela bra! big_smile Dock inge stan ikväll, kallt osv.. Kommer flera tillfällen !

I´m living my life a quarter mile at the time!
Nitrometanskada Gött mos
26 mars 2011 · 1 096 Inlägg

Poppsey skrev:
Vad jag såg av träffen så var de helt okej ! Mycket folk och fina bilar ! big_smile
Dock tyvärr för många som körde aningen för fort inne på parkeringen och inte kunde visa respekt för alla som går där + de var ungar också ! Inte så svårt för dom o tassa iväg sen kommer de en bil.. sad

Men i stora hela bra! big_smile Dock inge stan ikväll, kallt osv.. Kommer flera tillfällen !

Ja vi hoppas också kvällen, fan va de småkyligt när de va 5-6 plus och solen stekte så kan man bara tänka sig hur de e nu smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Poppsey
26 mars 2011 · 479 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

Poppsey skrev:
Vad jag såg av träffen så var de helt okej ! Mycket folk och fina bilar ! big_smile
Dock tyvärr för många som körde aningen för fort inne på parkeringen och inte kunde visa respekt för alla som går där + de var ungar också ! Inte så svårt för dom o tassa iväg sen kommer de en bil.. sad

Men i stora hela bra! big_smile Dock inge stan ikväll, kallt osv.. Kommer flera tillfällen !

Ja vi hoppas också kvällen, fan va de småkyligt när de va 5-6 plus och solen stekte så kan man bara tänka sig hur de e nu smile

Ja de va blåsten som förstörde :p

Fick ju se 240n live idag! Fan gott stuk på den big_smile

I´m living my life a quarter mile at the time!
Nitrometanskada Gött mos
26 mars 2011 · 1 096 Inlägg

Poppsey skrev:

Nitrometanskada skrev:

Poppsey skrev:
Vad jag såg av träffen så var de helt okej ! Mycket folk och fina bilar ! big_smile
Dock tyvärr för många som körde aningen för fort inne på parkeringen och inte kunde visa respekt för alla som går där + de var ungar också ! Inte så svårt för dom o tassa iväg sen kommer de en bil.. sad

Men i stora hela bra! big_smile Dock inge stan ikväll, kallt osv.. Kommer flera tillfällen !

Ja vi hoppas också kvällen, fan va de småkyligt när de va 5-6 plus och solen stekte så kan man bara tänka sig hur de e nu smile

Ja de va blåsten som förstörde :p

Fick ju se 240n live idag! Fan gott stuk på den big_smile

Tackar och bockar men pass på för offtopic wink

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang