Eftersnack, underground SpringBreak, Biltema, HBG

KHRacing
27 mars 2011 ·

xlm skrev:
Även det här med att hålla rent efter sig funkade relativt dåligt tyckte jag, körde tillbaka lite senare och då såg det väll sådär ut, tyvärr.

Om inte besökarna stdar efter sig så är det faktiskt crew´n som skall göra detta anser jag utan att nån säger till dem eller ens har påpekat detta innan träffen.

tar detta dem en timme eller två så är det deras problem för att bibehålla den fina kontakten med Biltema.
Detta borde vara en självklarhet väl ?

k

xlm 100% Skåning
27 mars 2011 · 357 Inlägg

KHRacing skrev:

xlm skrev:
Även det här med att hålla rent efter sig funkade relativt dåligt tyckte jag, körde tillbaka lite senare och då såg det väll sådär ut, tyvärr.

Om inte besökarna stdar efter sig så är det faktiskt crew´n som skall göra detta anser jag utan att nån säger till dem eller ens har påpekat detta innan träffen.

tar detta dem en timme eller två så är det deras problem för att bibehålla den fina kontakten med Biltema.
Detta borde vara en självklarhet väl ?

k

Dom bad folk att hålla rent och snyggt efter sig innan träffen, och så svårt kan det inte vara tycker jag att hålla rent efter sig, tycker det är upp till var och en att se till att inte skräpa ner, andra skall inte behöva gå och plocka upp deras skit.

KHRacing
27 mars 2011 ·

xlm skrev:
Dom bad folk att hålla rent och snyggt efter sig innan träffen, och så svårt kan det inte vara tycker jag att hålla rent efter sig, tycker det är upp till var och en att se till att inte skräpa ner, andra skall inte behöva gå och plocka upp deras skit.

Absolut rätt. MEN, om nu inte folket håller sig till reglerna så skall crew´n städa,   eller skall Biltema behöva betala för att städa anser du ?

mvhk

xlm 100% Skåning
27 mars 2011 · 357 Inlägg

KHRacing skrev:

xlm skrev:
Dom bad folk att hålla rent och snyggt efter sig innan träffen, och så svårt kan det inte vara tycker jag att hålla rent efter sig, tycker det är upp till var och en att se till att inte skräpa ner, andra skall inte behöva gå och plocka upp deras skit.

Absolut rätt. MEN, om nu inte folket håller sig till reglerna så skall crew´n städa,   eller skall Biltema behöva betala för att städa anser du ?

mvhk

Om nu nån skall städa efter de som inte kan hålla rent så kan jag hålla med om att det är crew och absolut inte Biltema, vi skall vara tacksamma att vi fick vara på deras parkering, men tycker fortfarande inte det är rätt att crew skall behöva städa, vi skall vara glada över att de tar sig tid att fixa ett sådant evenemang som detta, det minsta man kan begära är väll att folk skall hålla rent om sig, nåja, träffen blev ju lyckad oavsett.
Lite synd om de som fick stenskott på bilarna dock från de som tvungen ville bränna gummi inne på området bland bilarna.

Och förresten, jag såg inte din Evo där?

KHRacing
27 mars 2011 ·

xlm skrev:
[Om nu nån skall städa efter de som inte kan hålla rent så kan jag hålla med om att det är crew och absolut inte Biltema, vi skall vara tacksamma att vi fick vara på deras parkering, men tycker fortfarande inte det är rätt att crew skall behöva städa, vi skall vara glada över att de tar sig tid att fixa ett sådant evenemang som detta, det minsta man kan begära är väll att folk skall hålla rent om sig, nåja, träffen blev ju lyckad oavsett.
Lite synd om de som fick stenskott på bilarna dock från de som tvungen ville bränna gummi inne på området bland bilarna.

Och förresten, jag såg inte din Evo där?

Eftersom det var typ 2-300pers som såg
E30:n bränna gummi inne på parkeringen så borde ju iaf ägare träda fram o be offentligt om ursäkt,
eller vad säger du ?

nej, Evo´n står o vilar i garaget....

Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
27 mars 2011 · 1 035 Inlägg

av någon annledning så såg jag bara en snut i hela hbg när ja körde smile

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
Sjogr3n Sjögren
27 mars 2011 · 7 Inlägg

Tjena gubbs!  Första gången jag va nere på en träff/race i södra delarna av vårat avlånga land och det va ju inte direkt som jag hadde tänkt mig kanske.

Måste säga att det va fruktansvärt dåligt crew som försökte göra nått på kvällen.
Det märktes verkligen att dom som gjorde detta inte ska göra det någon fler gång totalt genomsämst på alla punkter.  Ifall det finns något crew som gör race i stan låt då dom fixa det.

Peace

Volvo 244 DL "LG Productions" (1976)
Sjogr3n Sjögren
27 mars 2011 · 7 Inlägg

Och sen undrar jag ifall nån vet vem som åkte den svarta heltonade bmw dieseln på kvällen nere vid biltema finns den här?

Volvo 244 DL "LG Productions" (1976)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
27 mars 2011 · 384 Inlägg

Kungen-EssE skrev:

Jag och några kompisar kommer imorgon, vi kommer med följande bilar:

CLS 55 AMG Vit
CLS 55 AMG Silver
CLS 63 AMG
Ferrari F430
BMW M3 E92
Audi S5
Nissan 350Z


Den som vill köra med oss från Malmö upp, så ses vi 13.00 på jägersro gamla mcdonalds !

jotack såg de när ni kom till glumslöv satans feta bilar ni kom med:P ferrari lambo feta mercor osv:P

kände att min fake e50 börja känna sig lite hemma när ni kom med amg:P

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
27 mars 2011 · 384 Inlägg

Riktigt fin träff måste jag säga, synd bara att lekpojkarna skulle "leka" inne på biltema och inte ute på vägen men visst var de fin uppvisning när bla 740n gled upp på avfarten och elda däck smile

Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Henrik Elg Bilbyggare!!!
27 mars 2011 · 595 Inlägg

Tackar med för en nice träff. Skönt att få plocka ut bilen igen.....

Sen hade ju den rosa calibran ett handikapptillstånd liggandes i framrutan. Betyder inte det att man får stå i en handikappruta då eller???

EX_R
27 mars 2011 · 6 Inlägg

För fan varför tar ni bort mitt inlägg?

Ska man inte få fram sitt budskap på denna sidan eller?!

Transporter89
27 mars 2011 · 957 Inlägg

Det var  en trevlig  dag och kväll synd att grisarna kom och förstörde en hel del av det men jaja idioter som burnar runt och bland bilar kommer säkert finnas altid så det  är inte mycke  man kan ändra på  men helt ärligt så är  sånt där folk inte välkommna på  de här träffarna för de förstör de bara för folk som vill ställa ut derass bilar

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Woolf
27 mars 2011 · 41 Inlägg

Trevlig träff som drog mycket folk. Mycket mer än vad jag förväntade mig smile.

Som de flesta andra skulle jag också vilja skriva under på att det är tråkigt att folk skräpar ner, burnar där de inte får och kör som galningar. Det har ju stått klart och tydligt vad som gäller. Följs inte detta finns risken att det snart inte finns någon som vill låna ut sin parkering till framtida, liknande evenemang.

Enda anledningen att jag upprepar det som alla andra redan skrivit är att jag vill visa att jag inte tycker att det är OK, jag heller. Hoppas de som inte följer reglerna förstår att de flesta inte vill se dem göra det de gör DÄR de gör det :-).

Tack till Biltema, som så frikostigt lånade ut sin parkering!

Miss_Evo_TME
27 mars 2011 · 96 Inlägg

Tacker alle for et jette trevligt tref och den fine positive redspons jag fik på evoen

Skaune
27 mars 2011 ·

Jag vill tacka denne Berg som höll i arrangemanget! mötte han vid toaletterna inne på biltema, super rolig o schysst kille! smile solen sken, o kylan bet! Jag är ingen expert på att hålla träffar, men detta med att ha en träff på en aktiv parkering (läs. när biltema har öppet och har sina vanliga kunder som ska parkera..) är nog inte så lyckat alls! Det blev så utspritt! tror mer på att träffar där alla bilar kan samlas på ett ställe! sen kanske inte arrangörerna väntat sig denna anstormning av bilar!

Och till dom som burnade inne på området o hade sig, de e läckert, men e de värt de o sabba för alla andra och dessutom ev riskera att spruta grus på både bilar och personer? hmm

Synd att bängen förstörde all kvällsåkning, var bitvis kul o se alla som körde!

Men tack till alla bakom träffen! smile

Razmooz
27 mars 2011 · 33 Inlägg

EX_R skrev:
För fan varför tar ni bort mitt inlägg?

Ska man inte få fram sitt budskap på denna sidan eller?!

Nope inte om man inte tkr som alla andra...

smoked!!!!
Hamilton
27 mars 2011 · 8 864 Inlägg

wierd skrev:

EX_R skrev:
För fan varför tar ni bort mitt inlägg?

Ska man inte få fram sitt budskap på denna sidan eller?!

Nope inte om man inte tkr som alla andra...

Att kalla någon för dum i huvudet generera per automatik till att inlägget raderas, inget märkligt med det.
Det har inget med olika åsikter att göra.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
BecciiD
27 mars 2011 · 15 Inlägg

Trevlig träff, kul och träffa alla. Man blev ju själv sugen på att köra ner sin egen smile Den får allt vänta tills efter lackering !

BMW 320 "äpplet" (2009)
DeFlo
27 mars 2011 · 514 Inlägg

jobbade igår, missade träffen dvs hmm så blir det några bilder istället?

BMW = Bil Med Wasakredit
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang