Eftersnack, underground SpringBreak, Biltema, HBG

SilverDevil
27 mars 2011 · 105 Inlägg

Tjena ...

Jag om min grupp komm ner likte sent så vi missade den BMW men varför kom inte CREW och löste den direkt med han istället att alla ni ska  stå här o beklaga er vad han gjorde och inte gjorde.
Jag har läst lite här nu om den E30 BMW som trodde att han var något,
Ärligt talat, Hade min bil vart där han la burn jag hade gått fram o dragit ut han ur bilen o då hade han fått slicka bort den som kom på min bil o sen hade man fått stryk.
Såna idioter lär sig inte för äns de får stryk.

CREW: Det ända sätte att få bort de som inte sköter sig är att gå fram o påpeka det på direkten, inga ord här på Garaget.org kommer hjälpa.
Ni är väll inte inte rädda för Eller?

BMW 520 D (2016)
Volvo S60 "Okänd" (2004)
Transporter89
27 mars 2011 · 957 Inlägg

DeFlo skrev:
jobbade igår, missade träffen dvs hmm så blir det några bilder istället?

NÅGRA?? hehe det blev 100st+  big_smile synd att du missade den då

Senast redigerat av BadBoy89 (27 mars 2011)

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
DeFlo
27 mars 2011 · 514 Inlägg

BadBoy89 skrev:

DeFlo skrev:
jobbade igår, missade träffen dvs hmm så blir det några bilder istället?

NÅGRA?? hehe det blev 100st+  big_smile synd att du missade den då

Var ä dem då tongue hah

BMW = Bil Med Wasakredit
Kribban92 Saabmeck
27 mars 2011 · 233 Inlägg

BadBoy89 skrev:

DeFlo skrev:
jobbade igår, missade träffen dvs hmm så blir det några bilder istället?

NÅGRA?? hehe det blev 100st+  big_smile synd att du missade den då

Tog också ett 100-tal bilder smile kommer upp idag tror jag ! smile

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
JDMCRAZE
27 mars 2011 · 2 077 Inlägg

Tog också bilder smile inte så många men!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Sam1r
27 mars 2011 · 485 Inlägg

bra träff enligt mig smile lite kallt bara !

xzit
27 mars 2011 · 448 Inlägg

längtar efter bilderna smile

Xzit
Kribban92 Saabmeck
27 mars 2011 · 233 Inlägg

Några bilder uppe på mitt fotoalbum nu! smile
Bara in o kika! smile

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
xlm 100% Skåning
27 mars 2011 · 357 Inlägg

KHRacing skrev:

xlm skrev:
[Om nu nån skall städa efter de som inte kan hålla rent så kan jag hålla med om att det är crew och absolut inte Biltema, vi skall vara tacksamma att vi fick vara på deras parkering, men tycker fortfarande inte det är rätt att crew skall behöva städa, vi skall vara glada över att de tar sig tid att fixa ett sådant evenemang som detta, det minsta man kan begära är väll att folk skall hålla rent om sig, nåja, träffen blev ju lyckad oavsett.
Lite synd om de som fick stenskott på bilarna dock från de som tvungen ville bränna gummi inne på området bland bilarna.

Och förresten, jag såg inte din Evo där?

Eftersom det var typ 2-300pers som såg
E30:n bränna gummi inne på parkeringen så borde ju iaf ägare träda fram o be offentligt om ursäkt,
eller vad säger du ?

nej, Evo´n står o vilar i garaget....

Håller jag absolut med om. smile

KHRacing
27 mars 2011 ·

Henrik Elg skrev:
Tackar med för en nice träff. Skönt att få plocka ut bilen igen.....

Sen hade ju den rosa calibran ett handikapptillstånd liggandes i framrutan. Betyder inte det att man får stå i en handikappruta då eller???

Henrik: jag gick ett varv runt Calibran & Aston´n... o såg tyvärr inget tillstånd
-
men du vet okså mkt väl att jag inte är sämre än att jag kan be calibraföraren om ursäkt.
Så, ursäkta mig för att jag ej såg tillståndet.

smile

Clintan66
27 mars 2011 · 2 011 Inlägg

Kribban92 skrev:
Några bilder uppe på mitt fotoalbum nu! smile
Bara in o kika! smile

Såg ju bra ut. Du måste vart där tidigt smile eftersom där vart plats att köra. Har du fler eller detta är vad du tog?

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Kribban92 Saabmeck
27 mars 2011 · 233 Inlägg

Clintan66 skrev:

Kribban92 skrev:
Några bilder uppe på mitt fotoalbum nu! smile
Bara in o kika! smile

Såg ju bra ut. Du måste vart där tidigt smile eftersom där vart plats att köra. Har du fler eller detta är vad du tog?

Ja jag var där 13,45 ungefär bara för att jag skulle kunna fota bilarna medans de rullade in smile
Jag har ungefär 100 bilder till, laddade dock bara upp dem bästa smile

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
FKnutsson
27 mars 2011 · 1 051 Inlägg

SilverDevil skrev:
Tjena ...

Jag om min grupp komm ner likte sent så vi missade den BMW men varför kom inte CREW och löste den direkt med han istället att alla ni ska  stå här o beklaga er vad han gjorde och inte gjorde.
Jag har läst lite här nu om den E30 BMW som trodde att han var något,
Ärligt talat, Hade min bil vart där han la burn jag hade gått fram o dragit ut han ur bilen o då hade han fått slicka bort den som kom på min bil o sen hade man fått stryk.
Såna idioter lär sig inte för äns de får stryk.

CREW: Det ända sätte att få bort de som inte sköter sig är att gå fram o påpeka det på direkten, inga ord här på Garaget.org kommer hjälpa.
Ni är väll inte inte rädda för Eller?

Låter ju jävligt lätt att skylla på crew här då ja... jag såg allt, crew var vid biltema och tog hand om utställningen, så ser man e30 röklägga hela parkeringen, sen körde han iväg, så crew han inte göra ett skit, men dem misslyckade ifrån returbilen han dem stoppa inne på parkeringen, men de stoppade inte dem utanför parkeringen för de kunde ju inte crew göra något åt! Så sluta peka finger på dem, dem gjorde så gott dem kunde!!

Toyota Supra Ma70 "2JZ GT45" (1990)
Clintan66
27 mars 2011 · 2 011 Inlägg

Kribban92 skrev:

Clintan66 skrev:

Kribban92 skrev:
Några bilder uppe på mitt fotoalbum nu! smile
Bara in o kika! smile

Såg ju bra ut. Du måste vart där tidigt smile eftersom där vart plats att köra. Har du fler eller detta är vad du tog?

Ja jag var där 13,45 ungefär bara för att jag skulle kunna fota bilarna medans de rullade in smile
Jag har ungefär 100 bilder till, laddade dock bara upp dem bästa smile

Okej. Är de andra suddiga/otydliga eller nått?

Kommer väl fler under eftermiddagen/kvällen här.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Kribban92 Saabmeck
27 mars 2011 · 233 Inlägg

Clintan66 skrev:

Kribban92 skrev:

Clintan66 skrev:
Såg ju bra ut. Du måste vart där tidigt smile eftersom där vart plats att köra. Har du fler eller detta är vad du tog?

Ja jag var där 13,45 ungefär bara för att jag skulle kunna fota bilarna medans de rullade in smile
Jag har ungefär 100 bilder till, laddade dock bara upp dem bästa smile

Okej. Är de andra suddiga/otydliga eller nått?

Kommer väl fler under eftermiddagen/kvällen här.

Nej inte direkt, konstiga vinklar och sånt bara! smile
Kan ladda upp de andra också.. smile Tar lite tid o ladda upp så många högupplösta bilder bara.. tongue

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
Clintan66
27 mars 2011 · 2 011 Inlägg

Okej. Mest kul att se, för vissa har hunnit lämna när man kommit och vissa kommer när man är där, så rätt kul att se vad man missar/missat osv.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
JDMCRAZE
27 mars 2011 · 2 077 Inlägg

Kommer snart upp bilder big_smile
måste bara fixa ljuset på dem!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
SilverDevil
27 mars 2011 · 105 Inlägg

Eleanor-Mannen skrev:

SilverDevil skrev:
Tjena ...

Jag om min grupp komm ner likte sent så vi missade den BMW men varför kom inte CREW och löste den direkt med han istället att alla ni ska  stå här o beklaga er vad han gjorde och inte gjorde.
Jag har läst lite här nu om den E30 BMW som trodde att han var något,
Ärligt talat, Hade min bil vart där han la burn jag hade gått fram o dragit ut han ur bilen o då hade han fått slicka bort den som kom på min bil o sen hade man fått stryk.
Såna idioter lär sig inte för äns de får stryk.

CREW: Det ända sätte att få bort de som inte sköter sig är att gå fram o påpeka det på direkten, inga ord här på Garaget.org kommer hjälpa.
Ni är väll inte inte rädda för Eller?

Låter ju jävligt lätt att skylla på crew här då ja... jag såg allt, crew var vid biltema och tog hand om utställningen, så ser man e30 röklägga hela parkeringen, sen körde han iväg, så crew han inte göra ett skit, men dem misslyckade ifrån returbilen han dem stoppa inne på parkeringen, men de stoppade inte dem utanför parkeringen för de kunde ju inte crew göra något åt! Så sluta peka finger på dem, dem gjorde så gott dem kunde!!

Till Eleanor-Mannen!

Ja, det låter bra, men som crew, vad är de 3-4 pers????
Var var deras crew under tiden, jag kom dit såg inte en enda crew som ornade detta ! Då måste de ha vart få st i så fall.

Man ska ha folk vid ingången o utgången så ingen ska smita så lätt ifrån platsen ifall de inte har skött sig som de ska. eller hur??
när vi ordnade grejer här så skällde jag ut några på plats direkt o efter det så vart det lungt o fint o reglerna följdes direkt efter det.
Och OM DU var på plats varför ingrep inte du o dina vänner då i saken? eller saknar ni stake att springa fram o ingripa när något sådant händer, det är jo fan er stad så ni som är från HBG borde hjälpa er crew med allt ni kan så det går som planerat, Eller har missfröståt detta med att hjälpas åt?????

Det är jo fan för allas bästa att det inte  händer sånna grejer o som igår med den BMW o vi slipper snuten Så alla som vill köra o visa upp bilar får göra det utan skador på sina bilar eller?


Men men, Jag ber om URSÄKT ifall CREW anser att jag har utalat mig fel i saken , men så ser jag på saken att man borde ha haft folk lite utsprid som vi ingång/ utgång så hade man sluppit såna idioter som han i detta diskutionen.

BMW 520 D (2016)
Volvo S60 "Okänd" (2004)
davidklang
27 mars 2011 · 908 Inlägg

hur såg bmw:n ut ?

FKnutsson
27 mars 2011 · 1 051 Inlägg

SilverDevil skrev:

Eleanor-Mannen skrev:

SilverDevil skrev:
Tjena ...

Jag om min grupp komm ner likte sent så vi missade den BMW men varför kom inte CREW och löste den direkt med han istället att alla ni ska  stå här o beklaga er vad han gjorde och inte gjorde.
Jag har läst lite här nu om den E30 BMW som trodde att han var något,
Ärligt talat, Hade min bil vart där han la burn jag hade gått fram o dragit ut han ur bilen o då hade han fått slicka bort den som kom på min bil o sen hade man fått stryk.
Såna idioter lär sig inte för äns de får stryk.

CREW: Det ända sätte att få bort de som inte sköter sig är att gå fram o påpeka det på direkten, inga ord här på Garaget.org kommer hjälpa.
Ni är väll inte inte rädda för Eller?

Låter ju jävligt lätt att skylla på crew här då ja... jag såg allt, crew var vid biltema och tog hand om utställningen, så ser man e30 röklägga hela parkeringen, sen körde han iväg, så crew han inte göra ett skit, men dem misslyckade ifrån returbilen han dem stoppa inne på parkeringen, men de stoppade inte dem utanför parkeringen för de kunde ju inte crew göra något åt! Så sluta peka finger på dem, dem gjorde så gott dem kunde!!

Till Eleanor-Mannen!

Ja, det låter bra, men som crew, vad är de 3-4 pers????
Var var deras crew under tiden, jag kom dit såg inte en enda crew som ornade detta ! Då måste de ha vart få st i så fall.

Man ska ha folk vid ingången o utgången så ingen ska smita så lätt ifrån platsen ifall de inte har skött sig som de ska. eller hur??
när vi ordnade grejer här så skällde jag ut några på plats direkt o efter det så vart det lungt o fint o reglerna följdes direkt efter det.
Och OM DU var på plats varför ingrep inte du o dina vänner då i saken? eller saknar ni stake att springa fram o ingripa när något sådant händer, det är jo fan er stad så ni som är från HBG borde hjälpa er crew med allt ni kan så det går som planerat, Eller har missfröståt detta med att hjälpas åt?????

Det är jo fan för allas bästa att det inte  händer sånna grejer o som igår med den BMW o vi slipper snuten Så alla som vill köra o visa upp bilar får göra det utan skador på sina bilar eller?


Men men, Jag ber om URSÄKT ifall CREW anser att jag har utalat mig fel i saken , men så ser jag på saken att man borde ha haft folk lite utsprid som vi ingång/ utgång så hade man sluppit såna idioter som han i detta diskutionen.

Jag var varken del av crew eller var inte ens i närheten, men hade den vinkeln över parkeringen så jag såg vad som hände. Men så fort crew var på plats där allt hände så gjorde dem så gott de kunde, fast dem gjorde ju inte själva matcho-grejen och drog ut dem och pryla dem som du hade tydligen gjort, men dem föröskte stoppa allt på ett lagligt och moget sätt, men detta med burn och sånt hände aldrig på Wangan meet, de berode väl på att detta var väldigt mycket folk som hade tagit fram sina lekbilar.

Toyota Supra Ma70 "2JZ GT45" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang