Inför: Trackday på Kinnekulle, 18 juli och 3 september!

martenheller Porsche
22 augusti 2011 · 122 Inlägg

supraturbo skrev:

martenheller skrev:
Hur ser det ut, några platser kvar??

undrar jag med då jag missade jdm faceoff pga delar som anläde för sent hmm

Okej, för en annan blev de 30 varv Mantorp igår och ökat sug, måste köra kullen en gång till i år innan vintern.

Toyota Mr2 Gt-S Timeattack.
Porsche 944 Turbo "Clubsport" (1986)
hedley Saaboholic
22 augusti 2011 · 3 129 Inlägg

TPC har ju kinnekulle det datumet..

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
martenheller Porsche
23 augusti 2011 · 122 Inlägg

TPC hade 3 AUGUSTI, inte 3 September enligt Kinnekulle Rings hemsida...

Toyota Mr2 Gt-S Timeattack.
Porsche 944 Turbo "Clubsport" (1986)
Anton SLK
23 augusti 2011 · 16 Inlägg

Hej!
Ursäkta de sena svaret.
Besiktningen är precis som han svarade.
Det finns fortfarande en hel del platser så det går fint att anmäla sig.
Och komma och kolla är så klart okej smile

Följ med och åk på våra trackdays på Kinnekulle ring i sommar!
www.gruffmanracing.com
bjRR
25 augusti 2011 · 10 Inlägg

Undrar några saker inför detta! Vad krävs för personlig utrustning för att köra?
Är det okej att betala in på kontot nu i dagarna eller kommer dom försent då?
När bör man vara där? antar att besiktining på alla fordon tar ett tag?
Hur länge pågår hela kalaset? smile
MVH

D_Carlsson Bonntrimmare
25 augusti 2011 · 620 Inlägg

är det ok att betala på plats om det finns platser kvar??? jag är lite osäker om jag hinner få ihop någon bil tills nästa helg

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
EvoCecilia
27 augusti 2011 ·

Finns det platser kvar?
Hur fungerar det om man vill köra men inte har betalt in något ännu? Finns ingen chans att kunna betala nu i efterhand och ändå kunna hänga med?

Tack för svar.

ejon_850
28 augusti 2011 · 878 Inlägg

Vissa säger att det kostar 500 :- att köra heladagen på banan ? vad är det för priser som gäller egentligen ?

Kör ju 3 september då autotech arrangerar.

MVH

All The best
MVH
Jonas .L
olsen Glidare...
29 augusti 2011 · 64 Inlägg

jag kommer vara där i egenskap av instruktör åt min bror, fråga gärna mig om det är nått ni är osäkra på, Kör en svart Peugeot 406 SS med vita detaljer.

Peugeot Sport Club
"Speed dosn´t kill, It´s the sudden loss of it that does"
Peugeot 406 SS
Mitsubishi Lancer Evolution IX GT Wagon
jigab
30 augusti 2011 · 182 Inlägg

jag undrar oxå vad det kostar igentligen på www.goteborgsstreetracing.se/ står det så här
"Hej alla! Lördagen den 3 september kommer  Autotech Motorsport arrangera bankörning

på kinnekulle mellan 09:00-16:00.

Under 1 timma kommer Gsr arrangera 201m körning på banan naturligtvis med våra

vackra damer på linjen.Alla Gsr medlemmar kör gratis ni andra får betala 50:-

För ni som vill köra bana hela dagen kostar det 500:-

Intresseanmälan bankörning skickas på mail till patrik@atechmotor.com

Intresseanmälan strippkörning skickas på mail till info@goteborgsstreetracing.se

Kom nu och gör denna dagen till ett minne och hjälp oss skriva historia inom streetracing världen..

Välmött Autotech/Gsr"


undrar då vad som gäller


tackar/jimmy

auktoriserad återförsäljare av Eurol oljor www.jigabshoppen.se
Nissan GTi-R "PULSAR BY JIGAB" (1992)
bjRR
30 augusti 2011 · 10 Inlägg

mycket frågor och oklarheter nu, känns lite sådär. Dags för gruffman gänget att svar och reda ut alla frågetecken smile

JaZoR Team RmR
30 augusti 2011 · 393 Inlägg

Jag tror inte detta har något att göra med GSR ? tongue

JaZoR Team RmR
30 augusti 2011 · 393 Inlägg

Detta står på deras hemsida



Trackday 3 september på Kinnekulle ring!

ENDAST ETT FÅTAL PLATSER KVAR I GRUPP 3

GRUPP 2 -FULL


Vi kommer köra i två olika grupper som ser ut enligt följande:



Grupp 2: Långsam/medel, åker i 20 minuters pass

Grupp 3: Snabb, här åker vi på R-däck och slicks med god vana av att köra i högre tempo

OBS! SMA Licens är obligatorisk!

Har ni inte årslicens genom SMA så tecknar ni engångslicens för 150kr. Betalning sker kontant på plats.

Så här ser dagen ut
Alla skall vara incheckade och besiktigat bilen innan klockan 8.00 då förarmötet startar 8.15 där alla måste närvara, därefter startar banvandringen som är mycket bra för alla som inte är vana förare på den här banan.
Vi kör fasta tider hela dagen, varje grupp kör 20 minuter per timme. Om en avåkning sker eller ett fel uppstår så att den drabbade bilen behöver bärgning dras denna tid av för den aktuella gruppen eftersom tidschemat för grupperna alltid är lika varje timme.
Mot slutet av dagen slår vi eventuellt ihop grupper om det sinar på folk vilket det brukar göra.

Vi håller det på en familjär nivå och ingen tävling är tillåten. Vi finns på plats redan dagen innan så det går bra att komma och bo i depån.

Medpassagerare är möjligt men först på eftermiddagen och då krävs en olycksfalls engångslicens för passageraren som löses på plats för 150kr. Detta sker först efter beslut från någon funktionär vid huvudposteringen eller av Matz.

Kaffe ingår vid förarmötet och mat finns att köpa under dagen.

Priser:
1150kr.

Betalning sker till bankkonto på Nordea clering 4082 kontonr 0186208. Märk betalning med det telefonnr du angav vid anmälan.
Pengarna bör va oss tillhanda senast 15 dagar innan den aktuella dagen.

Samtliga priser är inklusive moms.
Anmälan är bindande och ni är garanterad en plats när ni betalt. När er betalning är registrerad finner ni det under länken ”Anmälda”
Efteranmälan kan ske via telefon i mån om plats och betalas då kontant på plats mot en extra avgift på 250kr.


Vi kör med max 25 bilar per pass.
För den som önskar så kan ni hyra en instruktör under dagen. Skriv detta i anmälan isåfall.

Vid frågor angående vilken grupp som gäller för just dig, ring Matz på 0702-263604

Alla utan erfarenhet rekommenderas att hyra en instruktör, mest för din egen skull eftersom du kommer få ut väldigt mycket mer av dagen!

nexis
31 augusti 2011 · 21 Inlägg

De har sålt ut några 20 minuters pass till autotech. enligt autotech själva ska dom köra 2/3 20 minuters pass. Sista timmen på dagen är tillägnad rattlåsracing
Jag och gubben kommer köra heldag via Gruffman.

Bjork OEM <3
31 augusti 2011 · 6 957 Inlägg

Får nog damma av Golfen lite och åka å kika om de är som det står ovan med Autotech, GSR etc smile

OEM <3
ragge_c
1 september 2011 · 43 Inlägg

en driftinggrupp till nästa år vore en trevlig ide !  smile

BMW E36 S54 "Grisen" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang