3197
Sök

MK4an har lämnat min sida! Nytt stance bygge kommer! R.I.P

Only stance works by R.Håveland aka Mingan Visit my page: https://www.facebook.com/OutstandingStance

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
446 502 Visningar
Uppdaterades senast 3 mars 2013
2 322 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
shibbby skrev:
skulle nog vänta med att sätta i nya inredningen tills de är varmare

jag tro de med va ? tongue  kanske stolarna kan jag sätta i men  panelerna o taket har jag lite ångest till tongue

snart kommer bilder på taket tongue

2 322 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
alltså.. nu  blev taket klar ska bara liggas o härdas nån dag med. smile
resultat... ja jag är ju inte helt nöjd men det är ju första gången  någonsin jag klär med fake mocka som int eär elastiskt så jag får väl vara  relativt nöjd med det..
vecken vid skålningen av  solskydden blev lite ändring under ett dygn vilket jag inte märkte då..  så jag tänkte jag skulle slita upp det igen , men det hade tydligen härdats så pass så jag kunde slita bort skumgummit  o hela köret.. hade jag gjort de så hade jag nog förstört mer än väntat.. så jag  lät det faktiskt vara. det blev helt okej och   sen ligger ju veckenmot framrutan och det är ju fördjupat så det lär nog inte synas allt för mkt  iaf..  men reslutatet blev helt okej.

så... klaga nu inte på mig som gör detta för första gången big_smile

de sista jag gjorde idag var att limma på insidan och använda häft pistol.   och nej det gick inte igenom smile
http://i1198.photobucket.com/albums/aa448/mingan77/IMG_6282.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa448/mingan77/IMG_6280.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa448/mingan77/IMG_6281.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa448/mingan77/IMG_6283.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa448/mingan77/IMG_6284.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa448/mingan77/IMG_6286.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa448/mingan77/IMG_6291.jpg

Här ser ni att jag fick skarva för tyget blev ju ojämnt när man  tryckte ner i skålarna.  kommer en synas ändå tongue
http://i1198.photobucket.com/albums/aa448/mingan77/IMG_6278.jpg
Senast redigerat av mingan77 (23 januari 2012)

116 Inlägg
23 januari 2012
Looking good bro

[GBG Crawlers]

2 322 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
zlin skrev:
Looking good bro

thanks bro big_smile

6 558 Inlägg
23 januari 2012
ser helt okej ut smile  finns inget som e så ugly  som en nylackad bil inne på lackverkstaden  .. blir super  när de sitter på plats  å alla saker   smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

2 322 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
åter igen så  har jag beslut ångest om jag ska sätta in  inredningen i bilen nu..   bilen står i ett kallgarage och det kom ju fukt in i bilen, men gick o köpte en torrboll vilket  man märkte på nån tim att  de sög åt sig fukten..  tror ni det går sätta in inredningen i bilen utan att de ska bli nån skada fast jag har  en torrboll i ? bilen ska ju dock stå där i 2-3 månader till så.

2 322 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
racer-putte skrev:
ser helt okej ut smile  finns inget som e så ugly  som en nylackad bil inne på lackverkstaden  .. blir super  när de sitter på plats  å alla saker   smile

tror jag med tongue  och dessa  små skarvar och sådan som blev kommer nog inte synas eftersom det täcks med  solskydd och  sådant.. sen om man tittar rakt upp på taket så syns det inte lika mkt heller för den delen tror jag inte big_smile

6 558 Inlägg
23 januari 2012
mingan77 skrev:
åter igen så  har jag beslut ångest om jag ska sätta in  inredningen i bilen nu..   bilen står i ett kallgarage och det kom ju fukt in i bilen, men gick o köpte en torrboll vilket  man märkte på nån tim att  de sög åt sig fukten..  tror ni det går sätta in inredningen i bilen utan att de ska bli nån skada fast jag har  en torrboll i ? bilen ska ju dock stå där i 2-3 månader till så.

nupp skulle ja ej göra  smile

2 322 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
racer-putte skrev:
mingan77 skrev:

fan med! jag som ville få upp allt så man kunde få se  helheten av det goda big_smile

6 558 Inlägg
23 januari 2012
mingan77 skrev:
racer-putte skrev:
mingan77 skrev:

fan med! jag som ville få upp allt så man kunde få se  helheten av det goda big_smile

sen du får jue tänka  på att limmet kan nog va blött å .. bara  bra att de får ligga i värmen ett tag smile

2 322 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
racer-putte skrev:
mingan77 skrev:
racer-putte skrev:

sen du får jue tänka  på att limmet kan nog va blött å .. bara  bra att de får ligga i värmen ett tag smile

absolut..    taket får ligga inne i huset ett par dagar nu så.. liksom mina stolpar som ligger här hemma i lägenheten med big_smile sitter som sten  på stolparna.

6 558 Inlägg
23 januari 2012
mingan77 skrev:
racer-putte skrev:
mingan77 skrev:

absolut..    taket får ligga inne i huset ett par dagar nu så.. liksom mina stolpar som ligger här hemma i lägenheten med big_smile sitter som sten  på stolparna.

låter bra det ... för limmet e jue vattenbaserat  ..så bara bra om de får torka ur  smile

2 322 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
racer-putte skrev:
mingan77 skrev:
racer-putte skrev:

låter bra det ... för limmet e jue vattenbaserat  ..så bara bra om de får torka ur  smile

Absolut..   smile   nu när  inrednings sakerna är klädda så blir utsidan  på bilen som skall göras vid tongue

25 Inlägg
23 januari 2012
Ta in en värmefläkt inne i bilen;)

BONKERS
519 Inlägg
23 januari 2012
ser för jävla fint ut detta big_smile skulle nog inte heller satt i inredningen, jobbigt om de skull bli något som blir förstört:/

men jobba på utsidan big_smile

//H

2 322 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
jag ska fundera ut vad som kan göras för att det ska hållas torrt  på insidan, utsidan blir nu att svetsa igen halvmånen på huven och plasta igen på front spoilern där det är halvmåne med... ska på med min  emblemfria grill och vill man ha det riktigt så är det enda sättet och få det fint, genom att  lägga igen dessa halv månar :smile  has plåt är på G med för den delen..  beställa shims  blir det oxå. sen åker  front huv framskärmar in på lack.

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
23 januari 2012
För att vara första gången så lär du inte vara besviken. Ser ju riktigt bra ut. Längtar till att se din bil irl med inredningen smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

2 322 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
Mr_M_ skrev:
För att vara första gången så lär du inte vara besviken. Ser ju riktigt bra ut. Längtar till att se din bil irl med inredningen smile

lite si o så är jag tongue för jag hann inte  fixa till de innan det härdades för snabbt mer än väntat tongue jag komemr aldrig mer klä tak med  o stretchat material mer smile

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
23 januari 2012
mingan77 skrev:
Mr_M_ skrev:

lite si o så är jag tongue för jag hann inte  fixa till de innan det härdades för snabbt mer än väntat tongue jag komemr aldrig mer klä tak med  o stretchat material mer smile

Haha, du skulle ju klä om min inredning på beställning wink

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

2 322 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
Mr_M_ skrev:
mingan77 skrev:
Mr_M_ skrev:

Haha, du skulle ju klä om min inredning på beställning wink

ja ge mig skiten  DÅ big_smile

Sök