värmefläkt me frostvakt e kanske inte helt fel å ha i garaget ???
mvh
jo men jag har ju ca 1,5 mil hem till morsan, svårt o passa upp för garage fläkt då kan ju inte åka varenda dag i 2-3 månader o hålla uppsikt
Hmm,, d e ju d som e d fiiina me värmefläkt som har frostvakt(termostatstyrd) då behöver du inte oroa dig för d utan bara kolla till d ett par ggr i månaden,,,,
Hmm,, d e ju d som e d fiiina me värmefläkt som har frostvakt(termostatstyrd) då behöver du inte oroa dig för d utan bara kolla till d ett par ggr i månaden,,,,
men fukt vakt då ?
Va e d fö nåt ??
haha jag vet inte vad de är för något de som är oro väckande är att det är fukt i min kupe
Har du funderat på en avfuktare ?? Det använder vi varje gång vi tvättar inredningen på bilar, blir hur tort som helst efter bara en natt
en sådan för 800 kr ? just nu ligger det en torrboll i bilen
asså det är ju inte tvunget o ha en riktig avfuktare så pass illa är det inte som det låter.. det är bara att jag vill ju gärna sätta ihop inredningen i bilen då vill jag ha det så torrt som möjligt.. och frågan är om jag får ha el igång dygnet runt??
eftersom övre stolpar och tak kommer bli rött så är under delen största del helsvart även dörrsidorna, men så gjorde jag ett test på ena handtaget, klädde ena röd så jag skär av lite av det svarta.
Vad tror ni om det med röda handtag ? som sagt.. gjorde bara ett test på en så
då kör vi på de tror jag synd att de kommer bli skitigt snabbt men då får jag väl klä om dom senare.. får spara lite tyg hehe HAhaha Marcus du kan inte rätta mig för du vet att jag oftast har rätt
då kör vi på de tror jag synd att de kommer bli skitigt snabbt men då får jag väl klä om dom senare.. får spara lite tyg hehe HAhaha Marcus du kan inte rätta mig för du vet att jag oftast har rätt
Hahaha.. Men fick inte svar på min fråga. Vad är ddet för färg på handtagen i taket?, om du ska ha dom kvar. Dom skulle passa bra i svart
Hahaha.. Men fick inte svar på min fråga. Vad är ddet för färg på handtagen i taket?, om du ska ha dom kvar. Dom skulle passa bra i svart
handtaget och belysnings kåpan blir svarta lämnar in till min kusin så lackar han dom på jobbet
handtaget och belysnings kåpan blir svarta lämnar in till min kusin så lackar han dom på jobbet
blir så jävla fint detta!! men du har en fråga om spacers så jag förstår att du beställt från manton racing, hur mycket tar dom ungefär för mellan 20-35mm spacers?
blir så jävla fint detta!! men du har en fråga om spacers så jag förstår att du beställt från manton racing, hur mycket tar dom ungefär för mellan 20-35mm spacers?