haha nee billigt kan vara bra ibland och det blir snyggt med
absolut! av bilderna att döma ser den kanon ut
hm kanske inte behöver dessa lister.. valde nu att plocka isär hela skiten istället men kanske kan vara bra till nästa projekt eller någon som vill köpa dom
Ja efter ett snabbt beslut om dörrpanelen så blev de rött iaf på dom fanns tyg kvar YES! det hela började med att min gamla dörrpanel som jag tänkte slänga , så var de väl tur det att jag inte gjorde det tog en vass kniv och skar av in smältningarna på fästena på bak sidan.. plockade bort panelen och testade jag o dra lite i de gamla tyget, det visade sig att de var pålagd skumgummi på tyget redan så jag lät det vara , fullt med klet på vänta 5 min på med tyget och sen börja pilla med det.. mitt tålamod blev rätt snabbt kort så jag fick be tjejen hjälpa mig men till slut fick vi ihop det och DETTA är ett exemplar nu.. blir den bra till imorgon så behåller jag den. små justeringar på kanterna men inte mkt o göra för det kommer inte synas sen när det är på se bilderna
Glömde skriva hur jag kommer sätta tillbaka det.. jag sätter tillbaka sidan i spåren sen lägger jag tunt lager med lim låter de torka fast, sen kommer jag använda båt plast, polyester väv och härdning lägger på baksidan sen kommer de fan aldrig lossna.. båtplast är ju grymt.. morsan har ju hemma en hel del så det är bara o ta ifrån henne.. sparar man in lite cash med hehe
Steg 1 Bort med skiten från panelen steg 2 limma pilla ha tålamod steg 3 små justeringar kvar steg 4 Fortfarande justeringar kvar på exemplaret men i helhet så kommer det se ut så här Vad tycks??