mingan77 skrev:
stoltosmart skrev:
mingan77 skrev:
Absolut.. när jag är klar med all inredning så blir det yttre sidan.. som tidigare i tråden så köpte jag mig en emblemfri grill.. halv månen som är på huven svetsas igen och på fronten plastas igen, listen på fronten där nummer plåten sitter läggs igen så det blir en hel fina list istället.. nr plåten flyttas ner. sen ska hela fronten lackas om, huv framskärmar och fronten.. sen åker mina jahre kjolar på som ahr legat snart 1 år hemma.

baktill så shimsas 1,5 grader och bilen sänks 5cm till bak. det är väl det som kommer hända än så länge.. letar fortfarande efter en gti ratt och en vänster lupo sido spegel.. vet du någon ??
Passar lupos sidobackspeglar på golf? Letar nämligen efter vänster sidospegel med litet hus och skruvat.se har det för 376 men bara till lupo, men ingen el i spegeln men det kan jag leva med i så fall.
inte deras fäste funkar inte på mk4.. du får byta fäste med mk4ans och lupons fäste
Okej men det är jo lätt fixat sitter ju bara fastskruvat på undersidan har jag sett o läst mig till
Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.