Eftersnack/bilder: Friday Night Meet 22/4 Parkeringshuset Jakobsberg

Surfaren
23 april 2011 · 167 Inlägg

Det blev ju en trevlig afton det här tycker jag. Men lite belysning hade inte skadat... Någon gick runt med ficklampa, det är något att fundera på till nästa gång för egen del. smile

Tyckte väl att folk rullade iväg lite väl tidigt. Jag hade kunnat gå runt och snacka skit 3 varv till. smile Träffade många nya trevliga människor, men missade nog att kolla på alla bilar. Någon som har bilder att dela med sig av?

Simster TNM
23 april 2011 · 89 Inlägg

det blev lite mörkt och kallt där på slutet men trist att kvällen inte blev längre än p-huset och donken, hade velat köra lite mer bil..

Rock-Star
23 april 2011 · 2 982 Inlägg

yes , men många skulle tydligen många till Elmia på morgonen därpå, därmed valde man att inte karavana vidare efter träffen.

men E55orna var grova, samt även den mattsvarta audin.

Senast redigerat av Rock-Star (23 april 2011)

Wirree
23 april 2011 · 96 Inlägg

Jag undrar bara en sak, var fan var arrangören i p-huset?:p

Zlatko-Dz
23 april 2011 · 20 Inlägg

Rock-Star skrev:
yes , men många skulle tydligen många till Elmia på morgonen därpå, därmed valde man att inte karavana vidare efter träffen.

men E55orna var grova, samt även den mattsvarta audin.

Du missa inge spec efter träffen :p de tog ca 30 min tills snutarna va på plats i rosersberg hehe:)

RobRoy
23 april 2011 · 16 Inlägg

Trevlig träff, trodde inte det skulle komma så mycket folk smile

Zlatko-Dz
23 april 2011 · 20 Inlägg

Surfaren skrev:
Det blev ju en trevlig afton det här tycker jag. Men lite belysning hade inte skadat... Någon gick runt med ficklampa, det är något att fundera på till nästa gång för egen del. smile

Tyckte väl att folk rullade iväg lite väl tidigt. Jag hade kunnat gå runt och snacka skit 3 varv till. smile Träffade många nya trevliga människor, men missade nog att kolla på alla bilar. Någon som har bilder att dela med sig av?

Jo de vart trevligt! Hitta du till slut till rosersberg efter att ja ringde dig smile?

Kuffe Audi:ot
23 april 2011 · 183 Inlägg

Riktigt trevlig kväll med en trevlig spontan återträff i Rosersberg runt 1 tiden. Vi som var där hade det trevligt smile

Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.
wadde Tryck och pys-åka
23 april 2011 · 884 Inlägg

Ja det var en mycket fin kväll tycker jag också.
Inga upplopp och folk skötte sig fint i garaget.

Fikamötet i rosers var skönt. Synd att så många bängen-nojade och drog därifrån.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
mangeSBR
23 april 2011 · 162 Inlägg

vi var upp å tittade en snabbvända,sen gav vi upp big_smile

thelaughingmadman
23 april 2011 · 711 Inlägg

wadde skrev:
Fikamötet i rosers var skönt. Synd att så många bängen-nojade och drog därifrån.

Ja! Var det någon som filmade? big_smile

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
steffos_evoIX
23 april 2011 · 172 Inlägg

riktig trevlig var det, jag va på överrsta våningen och sen när jag stack såg jag att det var lika många bilar på plan 3 som jag missade sad
grattis än engång FNM

Mikael1977
23 april 2011 · 67 Inlägg

Inga bilder, eller hade ni inte kamerorna med er??? smile

-Biltokig-
23 april 2011 · 91 Inlägg

Ja, Men det var några som var kvar och lekte efter på Rosers iaf ;P Men det var ju långt ifrån lika många som det var innan sad

thelaughingmadman skrev:

wadde skrev:
Fikamötet i rosers var skönt. Synd att så många bängen-nojade och drog därifrån.

Ja! Var det någon som filmade? big_smile

Gasar tills det Rasar!
Ford Probe GT 2,2 Turbo "Black Shadow" (1992)
-Biltokig-
23 april 2011 · 91 Inlägg

Det var en snubbe som filmade lite. Han filmade bland annat två av mina race tongue

Gasar tills det Rasar!
Ford Probe GT 2,2 Turbo "Black Shadow" (1992)
Nightmare89
23 april 2011 · 939 Inlägg

Jag kommer nästa gång om man är välkommen^¨  blir 2 gången bilen får rulla på träff...
^_^

Surfaren
23 april 2011 · 167 Inlägg

Vänligen skippa snacket om efteraktiviteterna så tråden kan få förbli olåst.

Rock-Star
24 april 2011 · 2 982 Inlägg

Vi på TNM vill bara poängtera att vi inte höll i karavanen från FNM utan Vi arrangerade endast träffen, inga efteraktiviteter.

Det ÄR förövrigt SKITFULT att stå och uttala sig om att MAN blivit ombedd av TNM och att man å TNMs vägnar håller i efteraktiviteter, trots att detta inte är sant. .

som tidigare sagts: TNM ansåg att alltförmånga skulle till Elmia morgonen därpå, och valde därför att INTE hålla en karavan med allihopa efter träffen.

Tack alla deltagare , måste säga att ni alla som dök upp på träffen, ni skötte er otroligt snyggt. smile

Senast redigerat av Rock-Star (25 april 2011)

Jimmy- Team Lawless Racing
24 april 2011 · 169 Inlägg

Vart är alla BILDEEEEEEEEEER!??

tycker det blixtrar hela tiden på träffarna men vart är bilderna! kom i en nu fotografer lägg upp bilderna!

Drive it like you stole it..
Lawless Racing
Gilla oss på Facebook!
Volvo 945 LTT "Refrigerator" (1997)
Zystem
24 april 2011 · 20 Inlägg

Det blev så mörkt för fort sad orkar inte ta fram stativet och allt...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang