Eftersnacks tråd Elmia 2011-04-23

Nitrometanskada Gött mos
26 april 2011 · 1 096 Inlägg

Min film http://www.garaget.org/video/103437

Ja mässan var väl sig lik, alldeles för lik, men den uppfattningen kan bero på att jag varit där varje år sen slutet av nittitalet.
En positiv sak var att allt snack om dB kravet inte märktes alls inne på mässan, de spelades friskt o de uppskattar jag smile
Burnouten på kvällen var ju kanon smile nästa år får den bli en timme längre hehe !

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
JennyNilsson
27 april 2011 · 13 Inlägg

CHEEVA skrev:

Sajhmon skrev:
"2 killar skulle hålla emot en S40 som skulle burna. Den ena killen släppte taget när bilen började rulla framåt men den andra killen hann inte utan blev hängandes efter bilen och fick inte släppt taget om bilen försen föraren började släppa på gasen efter ca 30meter, och då faller denna killen mot marken och stupar med huvudet före.

Vi satt på en av betong suggorna vid skjulet och såg allt. Kan säga att det var ingen trevlig syn att se.
Jag tror alla som såg det blev väldigt chockade när han tappade greppet.
Tycker bara det var sjukt dålig stil av dom som stod och skrek att han fejkade allt.

Vi skänker en tanke åt denna kille och hoppas verkligen han blir bra igen."


Hämtade det ur en annan tråd "Angående bus på elmia" Verkade inte vara så trevligt med andra ord. Hoppas det går bra för han!

ush fy fan ! låter som om det gick riktigt illa sad får ont i magen utav att höra sånt här, riktigt tråkigt

Var en av personerna som åkte med till akuten och väntade med hans närmstånde vänner, så har han fått hjärnblödning efter en fraktur i skallbenet och har vaknat men inget är säkert än. Jag vet att någon har filmat detta och skulle vilja ha tag på film då den behövs som bevis. Skänk en tank till han och förraren då detta var rent av en olycka!

Sv3nsken
27 april 2011 · 4 Inlägg

Robbs_ skrev:
Lugnare än vanligt, men ändå flera fall av grov misshandel, stölder och skadegörelse.
Så betecknar polisen påskafton där en misshandel av en 18-årig man fick en olycklig utgång.


"Polisen ser också positivt på det faktum att endast en rattfylla rapporterats, samt två narkotikabrott."

Jag såg en kille i en vinröd polo med BBS rs fälgar bli stoppad för blåsning. Han fick gå med in i bussen och kom ut med ett papper i handen sen. Såg inte om han fick köra vidare eller hur det slutade tongue

Volkswagen Caddy GT "Klitten" (1988)
Robbs_
28 april 2011 · 158 Inlägg

Sv3nsken skrev:

Robbs_ skrev:
Lugnare än vanligt, men ändå flera fall av grov misshandel, stölder och skadegörelse.
Så betecknar polisen påskafton där en misshandel av en 18-årig man fick en olycklig utgång.


"Polisen ser också positivt på det faktum att endast en rattfylla rapporterats, samt två narkotikabrott."

Jag såg en kille i en vinröd polo med BBS rs fälgar bli stoppad för blåsning. Han fick gå med in i bussen och kom ut med ett papper i handen sen. Såg inte om han fick köra vidare eller hur det slutade tongue

Ofan, kan han varit en av dem? Jag bara väntar på att blåsa positivt för att man använder listerine, eller om det nu är myt wink

För att bli gammal och erfaren,
Måste man ha varit ung och dum.
Sv3nsken
28 april 2011 · 4 Inlägg

Var iaf inne på A6, i rondellen vid Mc.Donalds. Törs inte svara på om det ger utslag med listerine. Men är det alkohol i det så borde det ju kunna göra det wink..

Volkswagen Caddy GT "Klitten" (1988)
lill3bror
10 maj 2011 · 1 397 Inlägg

JennyNilsson skrev:

CHEEVA skrev:

Sajhmon skrev:
"2 killar skulle hålla emot en S40 som skulle burna. Den ena killen släppte taget när bilen började rulla framåt men den andra killen hann inte utan blev hängandes efter bilen och fick inte släppt taget om bilen försen föraren började släppa på gasen efter ca 30meter, och då faller denna killen mot marken och stupar med huvudet före.

Vi satt på en av betong suggorna vid skjulet och såg allt. Kan säga att det var ingen trevlig syn att se.
Jag tror alla som såg det blev väldigt chockade när han tappade greppet.
Tycker bara det var sjukt dålig stil av dom som stod och skrek att han fejkade allt.

Vi skänker en tanke åt denna kille och hoppas verkligen han blir bra igen."


Hämtade det ur en annan tråd "Angående bus på elmia" Verkade inte vara så trevligt med andra ord. Hoppas det går bra för han!

ush fy fan ! låter som om det gick riktigt illa sad får ont i magen utav att höra sånt här, riktigt tråkigt

Var en av personerna som åkte med till akuten och väntade med hans närmstånde vänner, så har han fått hjärnblödning efter en fraktur i skallbenet och har vaknat men inget är säkert än. Jag vet att någon har filmat detta och skulle vilja ha tag på film då den behövs som bevis. Skänk en tank till han och förraren då detta var rent av en olycka!

En kompis fick allting på film och har varit med detta hos polisen där han bor. Så det är inlämnat som bevis. Någon som har koll på hur det gått för killen? Såg oxå allting och undrar om han mår bra

Nissan Skyline R33 GTS-T "Version 5.0 - 536 whp" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang