sjukt nice tråd med all kolfiber o lite smågalet med blanksvart bil, är färgkoden 019? iallafall bra jobbat skåne! cred till dig! // joncho
Japp det e 019 (2 dagar till iallafall he he). Tusen tack för de fina orden, sånt värmer, kul att det uppskattas och lite mer kolfiber blir det snart:D
Behövde lite terapi idag efter en heldag på Gröna Lund med familjen och en jäkla massa folk:mad:. Så vad gör man? Jo man fortsätter med lite kolfiber:D
Kepsen har nu härdat över ett dygn så då gick jag på dremeln och fixade kanterna och den här gången fick jag till det ganska bra faktiskt:P Sen var det dags att klossa med 240 papper:
Sen var det dags för 1200 papper:
Och till sist klarlack på, här e första lagret på, ska på med ett lager till och imorgon tänkte jag mellanslipa och sen på med två lager till bara för att vara lite extra snuskig he he:D
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
sjukt nice tråd med all kolfiber o lite smågalet med blanksvart bil, är färgkoden 019? iallafall bra jobbat skåne! cred till dig! // joncho
Japp det e 019 (2 dagar till iallafall he he). Tusen tack för de fina orden, sånt värmer, kul att det uppskattas och lite mer kolfiber blir det snart:D
// Skåne
heh va blire för ny färg? bara sanningen, keep up the good work så följer jag det med spänning!
// Skåne
heh va blire för ny färg? bara sanningen, keep up the good work så följer jag det med spänning!
Kan bara hålla med AirOne. Det ser ju löjligt bra ut!
Tack mannen, ja som sagt man tror att det blir skit sen när allt e klart o man slipat och haft sig så blänker det:) Börjar gilla att jobba med kolfiber mer o mer nu, tänkte försöka mig på att gjuta något i kolfiber till vintern;)
// Skåne