Det närmar sig vinteravställning nu och i vinter ska dörrsidorna snyggas till lite. Det blev bra med färgerna men arbetet blev inte riktigt som önskat så det blir att göra om bättre. Kan också hända att det blir lite annorlunda denna gång. Är sugen på nån list i ek efter sidorna.
...även framblinkers kommer att göras om, valde ju fel lampor med reflex inbyggt och det är inte lycket då man kör efter vägen. Helt enkelt svårt för mötande att se om jag blinkar eller om det är en reflex från sol eller strålkastare.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Bara en vecka kvar innan garagering och vinteravställning. Torsdag ska den besiktas så den är klar att rulla direkt våren 2013.
Inför besiktnningen tog jag och monterade snäppet längre bakfjädrar så dom slipper bryta och bända och försöka lyfta ur muna korta fjädrar som ligger på gränsen.
...Min vän Stefan , http://www.garaget.org/subdued . skulle skrota sin g;a reservdelsbil och jag passade på att plocka lite grejer från den. Bl.a helsvarta dörrsidor som jag ska använda. Hoppas på en enkel modifiering av dessa under vintern så dom blir lite personliga, men riktigt vad vet jag inte.
...moppen kommer fö i nya Gasoline nr 7, ute i handeln till veckan...
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .