Det blir inte bara snyggare, den kommer ju bli lättare me;) kommer gå kusligt fort ska ru se. Det blir inte lite väl klent med bara lack bakom exempelvis hjulen?
Det blir inte bara snyggare, den kommer ju bli lättare me;) kommer gå kusligt fort ska ru se. Det blir inte lite väl klent med bara lack bakom exempelvis hjulen?
Hej! Det var så pass fult tyckte jag att jag var tvungen att ta bort det. Man får väl skydda med maskeringstape om man drar på längre svängar :-)
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Hej! Det var så pass fult tyckte jag att jag var tvungen att ta bort det. Man får väl skydda med maskeringstape om man drar på längre svängar :-)
Hehe sant gillar bilen skarpt alltså. Du har verkligen lyckats att få den precis lagom allt. Inga motor planer på annan spis eller så?
Såja, bakfångaren på plats igen. Allt lite pirrigt att få dit den utan att repa lacken. Men tejpade en massa maskeringstape som skydd så det gick bra. Nu är det slätt och fint, och klart här bak. Fram återstår lite pyssel.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .