3434
Sök

Eftersnack: BMW´s of Sweden #1 - 22 maj

385 Inlägg
27 maj 2011
Att det finns intresse för 1 träff till denna säsong borde de väl inte råda några tvivel om väl? Om man nu ser till alla positiva kommentarer.
Bara för att komma med en åsikt för framtiden så känns en träff i Augusti rätt så bra med tanke på att dom flesta har haft sin semester etc...

1 393 Inlägg
27 maj 2011
Jo, riktigt kul med så många positiva kommentarer!!

En plan finns utstakad, det ska klaffa på ett antal punkter bara. Dock blir det tidigare än augusti. Tanken är en sensommarträff också ska hinnas med. smile

Men inget är ännu klart!

Nice pictures ThereseH!

CEO @ Bimmers Of Sweden

154 Inlägg
27 maj 2011
Haha, nje det fixade dom på egen hand tongue
jon-as skrev:
Jenmarry skrev:
Ibland önskar man att det fanns provision på sånt smile Jag fick två utav mina polare att köpa E39, min kusin och två utav mina ex dess utom! Hihihi smile

Lurade du på exen de sämsta bilarna du hittade?! wink Eller ni kanske fortfarande e polare tongue

1 393 Inlägg
27 maj 2011
Nice Tomten, nice! smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

BMW ///M3
404 Inlägg
27 maj 2011
såg volvo videon här på garaget om deras karavan och guinnes record osv borde vi inte köra något liknande nästa gång för att locka ännu fler bmw ägare och slå rekord vi med? och blanda in tidningen så det blir riktigt stort smile

1 393 Inlägg
27 maj 2011
Vi får se till att "spread the word"! smile Kolla hur många som klickat upp eftersnackstråden...

Har vi tur kan det bli ett tidningsreportage av senaste träffen. Inget klart, så OM det blir så meddelar jag det.

CEO @ Bimmers Of Sweden

154 Inlägg
29 maj 2011
Nu finns det tok fina bilder av fotografen Rickard Ekström på min sida!

1 393 Inlägg
29 maj 2011
Jäkligt snygga bilder han tagit! Tummen upp!

CEO @ Bimmers Of Sweden

154 Inlägg
29 maj 2011
Va roligt att du gillar dom smile Hemsida: pbre.se
Mfive skrev:
Jäkligt snygga bilder han tagit! Tummen upp!

101 Inlägg
30 maj 2011
Jag gillade de sista bäst! smile

Fotograf
145 Inlägg
1 juni 2011
Trådstartare
Ja blir toooooooooooookig på de här men okej.... Nu har ni väntat tillräckligt länge tongue
Har nog renderat filmen 30 ggr nu men får de inte bra... =/
Ska testa rendera HD kvalité en sista gång men ni får nöja er med denna sålänge smile Ganska enkel så kom gärna med tips och förslag om vad som kan göras bättre smile

EDIT: Ny version med bättre ljud big_smile
http://www.youtube.com/watch?v=CCC1jBvcnDU

Dock förstår jag mig inte på hur man kan ladda upp grejer i HD kvalité!? Någon som testat?
Senast redigerat av Miiicke (1 juni 2011)

106 Inlägg
1 juni 2011
haha det var på tiden micke wink ska ta en kik. Återkommer

Edit: Kul film, hade velat höra lite motorljud dock! Hoppas du får till kvalitén på filmen.
Senast redigerat av birgppa (1 juni 2011)

1 393 Inlägg
1 juni 2011
Tycker det blev bra Miiicke! Klart allt kan göras bättre. Icke att förglömma... 5-minutaren i kameran! wink

Åhh, nästa träff kommer bli sjukt bra den också. Det tar sig...
Senast redigerat av Mfive (1 juni 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden

Fotograf
145 Inlägg
1 juni 2011
Trådstartare
birgppa skrev:
haha det var på tiden micke wink ska ta en kik. Återkommer

Edit: Kul film, hade velat höra lite motorljud dock! Hoppas du får till kvalitén på filmen.

Ljud går inte att få när man spelar in sådär smile

Finns en film hos Arne från rondellen med ljud dock smile Vet inte om macjohan fått den..

183 Inlägg
1 juni 2011
Miiicke skrev:
Ja blir toooooooooooookig på de här men okej.... Nu har ni väntat tillräckligt länge tongue
Ska testa rendera HD kvalité en sista gång men ni får nöja er med denna sålänge smile Ganska enkel så kom gärna med tips och förslag om vad som kan göras bättre smile

EDIT: Ny version med bättre ljud big_smile DOCK går det inte att länka pga (= D) som garaget gör om till big_smile
Så ni får klippa o klistra just nu..
http://www.youtube.com/watch?v= DB-uRL5PLxE

Kan inte se filmen sad kommer bara till youtub`s förstasida!?

Fotograf
145 Inlägg
1 juni 2011
Trådstartare
David_FT skrev:
Miiicke skrev:

EDIT: Ny version med bättre ljud big_smile DOCK går det inte att länka pga (= D) som garaget gör om till big_smile
Så ni får klippa o klistra just nu..
http://www.youtube.com/watch?v= DB-uRL5PLxE

Kan inte se filmen sad kommer bara till youtub`s förstasida!?

Nu har jag bråkat klart med Youtube så nu ska du kunna se den smile

http://www.youtube.com/watch?v=CCC1jBvcnDU
Senast redigerat av Miiicke (1 juni 2011)

9 Inlägg
1 juni 2011
Nu har jag fixat mina bilder o lagt upp dom i mitt album... håll till godo.. låna gärna.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=16802

Mvh Bubby

snabbast i kurvorna vinner i längden! :)

1 393 Inlägg
1 juni 2011
Haha, min kompis Mr T frågade snällt om han fick komma. Gick ju liksom inte att säga nej till hans 458:a! Hon är ju så fin...

CEO @ Bimmers Of Sweden

Sök