Inför: BACKYARD AUTOMEET 2.0 Trollhättan 2011 - Fredag 1 Juli kl 19.00 ~ Swapmeet special

Widowmaker
7 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Brinley skrev:

Widowmaker skrev:

Brinley skrev:
kanske kikar förbi, men alla andra ggr de ska ha varit s.k bilträffar så har de varit sjukt dåligt med folk i trollhättan. men kanske är ngn annan arrangör då ? tongue

Jag personligen har bara haft en träff tidigare å då räknade vi mellan 200 - 250 bilar men var svårt så säga exakt då många var i rörelse stor del av tiden.
Än så länge så är det 230 so tackat ja å ytterligare 154 som säger kanske oc ovanpå det så har vi 639 pers som fått inbjudan som då inte svarat ännu och jämför jag med förra träffen så anmälde sig de 100 sista personerna bara dagarna innan det var dags! jag skulle iskallt våga påstå att vi kan dra dit närmare 300 pers iallafall, många jag vet som är taggade inför detta!
Du kan se anmälningarna på facebook om du klickar på länken dit i första inlägget i denna tråden!

Låter kanon !!
Ska ev dra ihop en karavan me klubben så drar vi me ett gäng också big_smile

Kolla länken jag prata om för där får du ständigt live update om antalet anmälda! Det stiger för varje timme!big_smile

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Rally_Dalle
9 juni 2011 · 110 Inlägg

Jag kommer om Kameleonten vill smile

Rally- All The Action You Need!!!!
BMW 320 "DailyDriven" (2000)
Volvo 940 "FckShtUP" (1996)
snusarn
9 juni 2011 · 100 Inlägg

Jag har en flyer sittandes i bakrutan på bilen , faktiskt en å annan som varit framme å läst på den smile
http://i248.photobucket.com/albums/gg190/snusarn67/guldklimpen/20110607014Medium.jpg

Widowmaker
10 juni 2011 · 1 112 Inlägg

snusarn skrev:
Jag har en flyer sittandes i bakrutan på bilen , faktiskt en å annan som varit framme å läst på den smile
http://i248.photobucket.com/albums/gg19 … Medium.jpg

Mycket snyggt upplägg! Då är du den andre som kör den i bakrutan! Riktigt jäkla nice!!
skrivit ut den själv?

Senast redigerat av Widowmaker (10 juni 2011)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
10 juni 2011 · 204 Inlägg

SSC kommer delta i träffen och kör samåkning från Falköping läs mera på vårat facebook evenemang!

http://www.facebook.com/event.php?eid=2 … 5288412686

Även på garaget! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=217311

Senast redigerat av Nssc (10 juni 2011)

Swedenautorace!
snusarn
10 juni 2011 · 100 Inlägg

Widowmaker skrev:

snusarn skrev:
Jag har en flyer sittandes i bakrutan på bilen , faktiskt en å annan som varit framme å läst på den smile
http://i248.photobucket.com/albums/gg19 … Medium.jpg

Mycket snyggt upplägg! Då är du den andre som kör den i bakrutan! Riktigt jäkla nice!!
skrivit ut den själv?

Pettzon88 gav den till mig , han har väl oxå en e i bakrutan smile
Tror detta kommer bli fett nice asså smile

Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
10 juni 2011 · 370 Inlägg

finns möjligheten att ni skickar upp flyers till skarborg ?? smile
så kan vi sprida runt här också, som sagt ju mer folk som kommer ju roligare blir de big_smile

Widowmaker
10 juni 2011 · 1 112 Inlägg

jag har tyvärr ingen möjlighet att få löst fler flyers just nu. men ser jag chansen så skall ja se om jag inte kan lösa det. annars om du har möjlighet så gå in i mitt fotogalleri å spara ner flyern å skriv ut tex på jobbet eller så!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
10 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Jag skall säga att jag var förvånad över hur lite det skräpades ner under första träffen även om vi fick städa en hel del! Men jag har gått lite i dessa tankar nu sista dagarna om nästa tillfälle.

Jag vill verkligen att alla ni som tycker att jag skall ha möjlighet att fortsätta med dessa tillställningar ser till å tänker på vart man slänger sitt skräp. Jag kommer bli tvungen att plocka skräp efteråt men slipper helst lägga hela natten på det.

Nedskräpningen är den allra första å största anledningen som skulle kunna få mig att
bli tvungen å lägga ner alltihop om jag får klagomål om det.
Så jag ber er att tänka en gång till innnan ni slänger skräpet för jag är ensam om att hålla i detta å vore det inte för mina närmaste polare så får jag städa helt själv!

Tänker även på er som gör massa burnouts med era bilar. jag kan inte stoppa det men om ni nu skall göra det så välj era tillfällen å platser noga för det är många som annars får lacken på sina bilar förstörda.
Jag vet även att överbys vakter kommer vara mycket intresserade av folk som sabbar parkeringen. Sist gång så hade vi en kille som blev av med lappen efter lite kul på parkeringen och ett långt samtal med vakterna. Så tänk på vad ni gör!

Senast redigerat av Widowmaker (10 juni 2011)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Bjork OEM <3
10 juni 2011 · 6 957 Inlägg

I Lidköping i lördags hade dom placerat ut lite sopsäckar, jag och alla mina vänner slängde vår skit där iaf, även om det blev lite småstökigt framåt kvällen.

Sätt upp nån säck här å var kanske? tongue

Senast redigerat av Bjork (10 juni 2011)

OEM <3
P.H Säljare
10 juni 2011 · 88 Inlägg

Bilen bes.
Jag och grabben kommer.
Han kanske kör lite RC drifting på parkeringen om det är okej.

Daz orginal is´t züruck........
Widowmaker
10 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Bjork skrev:
I Lidköping i lördags hade dom placerat ut lite sopsäckar, jag och alla mina vänner slängde vår skit där iaf, även om det blev lite småstökigt framåt kvällen.

Sätt upp nån säck här å var kanske? tongue

jepp jag vet att det finns soptunnor på plats! dom rymmer inte så mycket men man kan ju hänga dit en stor säck på dem eller typ tejpa dit dem på något bra sätt.

Skall se om jag kan hitta på något bra upplägg för det! något får det bli iallafall

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
10 juni 2011 · 1 112 Inlägg

P.H skrev:
Bilen bes.
Jag och grabben kommer.
Han kanske kör lite RC drifting på parkeringen om det är okej.

alltid ok med lite RC drift. blir inte så svart av det hehe!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Pettzon88
10 juni 2011 · 295 Inlägg

Jag har lite "sopsäckar" som jag tar med mej till träffen smile Så kan jag vara så snäll och donera lite till dig smile

har 2st i bakrutan faktiskt wink Har hängt upp några till på väl valda ställen wink På måndag ska jag hänga upp på restaurang grafiten wink Kom på de förut haha big_smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Viinikka92
10 juni 2011 · 363 Inlägg

Längtar som fan! big_smile Gött att det går bra för dig med träffen och att det är seriöst! smile Det med att folk skräpar ner är tråkigt, speciellt dom som kommer dit för att dricka. Man kan se glasflaskor lite här och där, ibland kör någon över dom och det är ju inte så roligt.. Hoppas det blir en lyckad träff igen! Kan bli något stort av det här! wink

Honda Civic (1992)
Honda Civic ED "JDM" (1988)
Ksj
10 juni 2011 · 1 217 Inlägg

Det hade ju varit trevligt om folk gav tusan i att hinka i sig alkohol på parkeringen.

Utan den så skulle en stor del av dessa tidigare nämnda glasflaskor (och även burkar) inte ligga och skräpa och innebära risker för besökarna.

Dock så finns det alltid folk som tvunget måste supa så fort dom ska göra något kul så vi kommer väll inte undan skiten ändå  hmm

Saab 900 "2.1an" (1992)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
11 juni 2011 · 204 Inlägg

Bilträff och fylla har ingenting gemensamt
Sen är det en annan femma o ta en bärs o kika in fina bilar men vet själv när man står som arrangör och det kommer massa fulla 14 åringar o förstör hela nöjet så jag röstar för nolltolerans emot alkohol !
Eller varför inte be en polis stå på området? Då är dom helt plötsligt inte så fulla o ramlar ut i körfältet ... smile
Mvh

Swedenautorace!
GVR4
11 juni 2011 · 94 Inlägg

Nu rullar jag igen. smile
Skall kolla med chefen om jag kan få ledigt den 1a juli.

JaZoR Team RmR
11 juni 2011 · 393 Inlägg

Det där med sprit och ner skräpning kommer man aldrig ifrån då folk aldrig kan fatta saker och ting här i världen,
men det där med sopsäckar är ett bra alternativ

Mvh Jocke

mugenaishou Benz fan
11 juni 2011 · 17 Inlägg

glömde fråga när jag skrev sist. är det ok att ställa ut blivande projektbil? (med bild på hur det förhoppningsvis ska se ut) alltid kul o höra andras åsikter o få lite tips o konstruktiv kritik^^
annars kan jag ju såklart ställa bilen på en annan parkering o promenera över^^
kan även ta o sätta upp en sopsäck brevid bilen så folk kan slänga saker ochså smile
hoppas på bra väder!

Dream it, Build it, Drive it
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang