Måste bli vårfin. Ja det är skönt, har inte plats att ha den där men för tillfälligt mek så.
Börjar ju bli hög tid att göra bilarna vårfina. Väntar på att dom sista snöhögarna ska smälta bort och allt grus soppas undan sen ska jag ge mig på lackrekonden.
Lämnar du ifrån dig bilen eller fixar du polering/waxning själv?
Måste bli vårfin. Ja det är skönt, har inte plats att ha den där men för tillfälligt mek så.
Börjar ju bli hög tid att göra bilarna vårfina. Väntar på att dom sista snöhögarna ska smälta bort och allt grus soppas undan sen ska jag ge mig på lackrekonden.
Lämnar du ifrån dig bilen eller fixar du polering/waxning själv?
/P
Det blir att lämna ifrån tror jag, om det blir firma eller ej låter jag vara osagt men misstänker det då jag skulle vilja en omgång inuti också med våtdammsugare och allt som krävs.
Det blir att lämna ifrån tror jag, om det blir firma eller ej låter jag vara osagt men misstänker det då jag skulle vilja en omgång inuti också med våtdammsugare och allt som krävs.
Ahh jag förstår!
Jag köpte Meguiars nya "polermaskin" som man dockar fast i en borrmaskin. Ska bli spännande att se hur resultatet blir med den ^^
Ahh jag förstår!
Jag köpte Meguiars nya "polermaskin" som man dockar fast i en borrmaskin. Ska bli spännande att se hur resultatet blir med den ^^
/P
Har du nån länk till den? såg inget på deras sida.
Det går framåt. Har nu även våtslipat den riktgt len och fin, ska grunda en vända till imorrn. Sen blir det slip engång till och med lite flyt ligger topplacken på nästa vecka, då börjar det roliga och bökiga med monteringen.
När jag slipat ner lite defekter så bestämde jag mig för svart i stället, mest för att jag redan kör silver och vill prova nåt nytt. Så nu är den sånär på klar, satte i mätarn tillfälligt för "show".
Kan hända när den väl sitter i bilen att jag lackar sargen på mätarn svart med om det sticker ut för mycket. Vad säger ni?