vet inte riktigt varför, men någon har klagat på deras volvo och saab bilar
då tappar man intresset
sedan hade dom haft ett stort evenemang i helgen i Malmö hamnen, kostade 150kr och var på en laglig bana med laglig drifting
många tyckte att det var inget att vara på och valde istället att stå på Hyllinge parkering, jävla wangan meet
det är så streetrace kulturen dör om man inte åker till dessa lagliga evenemang för 150kr
utan istället står och hänger på city gross parkering
idag Lördag kommer vi vara en gäng på 8 bilar som kommer att samlas på Väla vid 21.00
väder är dukat för träff
Kul hur du påstår att "streetrace-kulturen" dör ut om man inte åker på lagliga dragrace-evenemang. Vad har dessa evenemang med det som händer i hbg att göra? Ingenting överhuvudtaget. Sist jag kollade var streetrace inget lagligt o knappast något man betalade 150:- för att genomföra.
Vad har sedan Wangan Meet med det hela att göra? Träffen var på dagtid och störde inte kvällsaktiviteterna. Hade vädret tillåtit så är jag säker på att det hade varit mycket mer drag på kvällen än normalt sett p.g.a alla bilar från Wangan Meet. Så om någonting så bidrog endast Wangan med mer folk.
tack för denna Lördagen, det var en trevlig träff, roligt att vi fick kört lite på kvällen...
tack till den svarte skylinen som fick kvällen till sitt max
du menar den gröna?? för någon svart var där väll inte vet bara om en grön med BBS fälgar som gick som sattan han och den CLS 55 AMG merca lekte rätt så länge
Blir nog en del som inte är och festar eller känner någon som tar studenten. Brukar finnas plus denna helgen ang farbror blå.
Säg till om de är något så dyker jag nog upp. Vart samlas de nu mera? Tänkte haka på dig clintan :p Vet du din bil ser ut , såg den på Biltema träffen :p
Blir nog en del som inte är och festar eller känner någon som tar studenten. Brukar finnas plus denna helgen ang farbror blå.
Säg till om de är något så dyker jag nog upp. Vart samlas de nu mera? Tänkte haka på dig clintan :p Vet du din bil ser ut , såg den på Biltema träffen :p
Max/Väla 21,00-22,00 tiden. Bra med plats och ingen störs.
Max/Väla 21,00-22,00 tiden. Bra med plats och ingen störs.