Till dem som undrar varför det är på en torsdag. Första åren hölls hjulafton på fredagar, men flyttades till torsdagar pga för mycket fylla. Och om jag inte missminner mig så vart det flera utställningsbilar som fick repor tack vare onyktra personer.
Haha ja... ni följer denna tråden gissar jag på får lika bra info här:D
Kan vi få lite info då, tex program för dagen. Kommer det vara någon burntävling för bilar? Hur anmäler man sig då i så fall?
Programmet för dagen brukar komma ut på NLT.se. Borde komma ut början av nästa vecka. Om inte annat så kommer den i pappersversionen så då kan en ju skriva in tiderna här.
Programmet kommer inom kort, ni som vill anmäla er till gatbilsutställningen/ljudbilsutställningen kan göra det till mig antingen här eller till mob nr 0701493562. Burnout och dragrace får alla köra. //SCR-HjulaftonCrew
Programmet kommer inom kort, ni som vill anmäla er till gatbilsutställningen/ljudbilsutställningen kan göra det till mig antingen här eller till mob nr 0701493562. Burnout och dragrace får alla köra. //SCR-HjulaftonCrew
Vilka tider gäller det? När ska man vara på plats för gatbilsutställningen?
ca 10.00
Ajfasen. Då får supran vara hemma. Jobbar tyvärr då !
Ja det är korkat när det är en vanlig vardag...men otroligt nog brukar det dra mycket folk å ofta har de haft tur med vädret....men fordon på 2 hjul dominerar där.