5834
Sök

Gjorde felsöknings diagnos på bilen nu startar den inte :S totalt död

110 Inlägg
23 juni 2011
Trådstartare
hej jag va och gjorde ett diagnos test på bilen för den gick  dåligt som fan, dom raderade alla felkoder och sen gick bilen som en klocka så jag körde hem och  ställde bilen gick ut 2 in senare,

då är bilen totalt död, inte ett ljud, vrider på nycklen  men bilen är lika tyst som om jag hade tagit bort batteriet, men sterio och lampor o allt går för fullt så ström är där.

va kan de va ,  tillägga att inga lampor ingenting tänds när ajg vrider på nycklen,:S

Fättan ska va som förgasarn, sketen o dann.

Tvivlare
2 266 Inlägg
23 juni 2011
sveepa skrev:
hej jag va och gjorde ett diagnos test på bilen för den gick  dåligt som fan, dom raderade alla felkoder och sen gick bilen som en klocka så jag körde hem och  ställde bilen gick ut 2 in senare,

då är bilen totalt död, inte ett ljud, vrider på nycklen  men bilen är lika tyst som om jag hade tagit bort batteriet, men sterio och lampor o allt går för fullt så ström är där.

va kan de va ,  tillägga att inga lampor ingenting tänds när ajg vrider på nycklen,:S

Inga lampor ska tändas när du "kör på starten". Har du ström till startmotorn?

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

110 Inlägg
24 juni 2011
Trådstartare
har inte kollat detta än men  vrider man på tänningen ska ju  motorlampot servis lampor och allan  lysa som släcks efter några sekunder, inte äns dom lyser, där kan garanterat inte va en enda volt på startmotorn, den är totalt död, måste va nån styrbox av nått slag som gett upp, de är presis som on man har garit bort sladden från tänningslåset.

Fättan ska va som förgasarn, sketen o dann.

Sök