Trodde det skulle va Stance träff och inte alla möjliga bilar Jocke
Edit: Jag kommer såklart iaf trotts detta
Alltså i Sverige så är begreppet "Stance" fortfarande väldigt diffust så det går inte riktigt att dra någon gräns för vad som är och inte är.
Det är våran första träff någonsin och jag personligen tycker inte om att avvisa folk, så därför är jag väldigt öppen när det gäller bilarna som vill ställa ut. Vi får se hur det går, som sagt. Första träffen.
Mvh Joakim Skagerlind - 0760 - 940 776 http://www.garaget.org/Viper89
E28 Turbo || E39 530D || E30 324TD ||
Only Beemers with a snail on...
Trodde det skulle va Stance träff och inte alla möjliga bilar Jocke
Edit: Jag kommer såklart iaf trotts detta
Alltså i Sverige så är begreppet "Stance" fortfarande väldigt diffust så det går inte riktigt att dra någon gräns för vad som är och inte är.
Det är våran första träff någonsin och jag personligen tycker inte om att avvisa folk, så därför är jag väldigt öppen när det gäller bilarna som vill ställa ut. Vi får se hur det går, som sagt. Första träffen.
Jag ser inte så mycket stance i dem bilen öht om jag ska vara ärlig
Läs tråden, Alla är välkomna.
Jag är väl informerad om denna träff, varför skulle han/hon inte vara välkomna, antog att han/hon frågade gällande sin bil till utställningen, som jag trott Bara ska innehålla stancebilar, men via jockes inlägg så hajar jag nu hur det ligger till
Fick höra att träffen kommer att hållas oavsett väder då får man ju se hur pass bra ni lackskyddat era bilar, den med minst regndroppar på lacken får en piggelin hemskickad på posten
Fick höra att träffen kommer att hållas oavsett väder då får man ju se hur pass bra ni lackskyddat era bilar, den med minst regndroppar på lacken får en piggelin hemskickad på posten
Jag kommer o kikar o fotar lite iaf, då jag inte har "stancelooken" så känns det onödigt att försöka ställa ut. Hoppas på mycket folk till lördag oavsett väder! Tror detta blir nice!
Jag ställer gärna ut bilen, men vetefan om den överlever en resa så långt i regn då den läcker in litegrann här och var. "Spontaneous inside waterfall mechanism" kallar jag det för.