Använde biltemas plastfärg (som jag rekommenderar starkt, kanske inte den mest hållbara, men jag har aldrig haft problem med den och den är lätt att använda och mycket billig) till grillen och kofångaren och hagmans mattsvarta till rutlisterna
Har kikat igenom hela tråden o grymt jobbat, ingen liten skillnad från början till nu Håller själv på min 740 helrenovering så fick inspiration o lust igen! Lycka till framöver
bjurssebbe & j0hannesson: Tack så mycket! det är alltid lika kul när det uppskattas, det är sån här respons som gör att man blir drivande till att bygga mer Lycka till med era byggen!
Fy faan vad en omlack och lite detaljer kan göra :p Gillade inte 740 tidigare men har fastnat lite för dom nu, och denna ser ju förjävla fin ut! Grymt bra jobbat!
Ja då var det dax för besiktning, min första dessutom och det gick alldeles utmärkt, dom berömde skickt på bilen och det var ju inte fel att höra [clap] Men dom var inte så nöjda över att jag hade kapat fjädrana 1½ varv men den gick igenom iallafall, jag som har tänkt jag skulle sänka den mer.... tar jag med mig en rulltårta så kanske den går genom :wink: [lol]
Aja, kunde inte hålla mig från att slänga på sommarskorna så nu ska det bli till att njuta av en härlig vår/sommar [thum]
Nu sitter både en L.M.R dekal på framrutan, båda framrutorna är tonade och lite Volvo emblem har hittat sin plats på kärran En board på framrutan ska sättas dit inom kort
Efter som det inte finns något "744" emblem så får man fixa ett själv, har skurit ut 4:an från ett annat märke och skarvat ihop dom
satt och kollade igeom bilderna igen. hade jag varit dig så hade jag inte haft dekaler på bilen. ser riktigt bondigt ut tycker jag ... den är ju skit fin och sen sätter du på dekalerna nänä inget dekaltrim på den fina bilen
men du vet väll att bilen får minst 100 mer hästar med massa dekaler desto mer desto snabbare !
Lyngmo skrev:
satt och kollade igeom bilderna igen. hade jag varit dig så hade jag inte haft dekaler på bilen. ser riktigt bondigt ut tycker jag ... den är ju skit fin och sen sätter du på dekalerna nänä inget dekaltrim på den fina bilen
men du vet väll att bilen får minst 100 mer hästar med massa dekaler desto mer desto snabbare !
Lyngmo skrev:
Visst är det så nä den där dekalen får man se hur länge den blir kvar