Haggan´s Volvo 744 **Stor uppdate 13/5 2013 sid. 16

Tanken var att jag skulle piffa upp bilen lite lite grann, men det ena ledde till det andra ;)
  • 138 Följare
  • 144 931 Visningar
  • Uppdaterades senast 4 februari 2014
dadde
14 december 2011 · 2 164 Inlägg

varför bara vindavvisare på ena sidan? tongue annars ser den riktigt fin ut, är inget fan av 740 men denna va riktigt fin!

"Life´s too short to drive a boring car"
Sonnback
14 december 2011 · 502 Inlägg

Av ren lathet så har jag varken lackar listerna eller slängt på vindavisarna på höger sida, men det kommer! big_smile Tack så mycket:D

mackeback
17 december 2011 · 45 Inlägg

Vad använde du för färg till grillen och plastdetaljerna? hadde du färgspruta va?

Sonnback
17 december 2011 · 502 Inlägg

Använde biltemas plastfärg (som jag rekommenderar starkt, kanske inte den mest hållbara, men jag har aldrig haft problem med den och den är lätt att använda och mycket billig) till grillen och kofångaren och hagmans mattsvarta till rutlisterna big_smile

Mvh Jonas

mackeback
17 december 2011 · 45 Inlägg

Det blev sjukt bra! Är grymt imponerad av hela ditt jobb med bilen! Keep up the good work big_smile

j0hannesson
24 december 2011 · 120 Inlägg

Har kikat igenom hela tråden o grymt jobbat, ingen liten skillnad från början till nu smile Håller själv på min 740 helrenovering så fick inspiration o lust igen! smile Lycka till framöver

voLvo <3
GolfPowwwer
17 mars 2012 · 93 Inlägg

Fy faan vad en omlack och lite detaljer kan göra :p Gillade inte 740 tidigare men har fastnat lite för dom nu, och denna ser ju förjävla fin ut! Grymt bra jobbat! smile

Volvo v70 (2000)
Sonnback
22 mars 2012 · 502 Inlägg

[size=150]Uppdate 22/3 Besiktad  big_smile [/size]


Ja då var det dax för besiktning, min första dessutom  big_smile  och det gick alldeles utmärkt, dom berömde skickt på bilen och det var ju inte fel att höra  [clap]  Men dom var inte så nöjda över att jag hade kapat fjädrana 1½ varv men den gick igenom iallafall, jag som har tänkt jag skulle sänka den mer.... tar jag med mig en rulltårta så kanske den går genom  :wink:  [lol]

Aja, kunde inte hålla mig från att slänga på sommarskorna så nu ska det bli till att njuta av en härlig vår/sommar  [thum]

http://forumbilder.se/images/7b2201271205P3f9c.jpg
http://forumbilder.se/images/442201271717P5c2b.jpg


Mvh Jonas

Lyngmo
26 mars 2012 · 466 Inlägg

satt och kollade igeom bilderna igen. hade jag varit dig så hade jag inte haft dekaler på bilen. ser riktigt bondigt ut tycker jag big_smile ... den är ju skit fin och sen sätter du på dekalerna nänä inget dekaltrim på den fina bilen

Senast redigerat av Lyngmo (26 mars 2012)

Hellooo
26 mars 2012 · 10 Inlägg

men du vet väll att bilen får minst 100 mer hästar med massa dekaler desto mer desto snabbare !

Lyngmo skrev:
satt och kollade igeom bilderna igen. hade jag varit dig så hade jag inte haft dekaler på bilen. ser riktigt bondigt ut tycker jag big_smile ... den är ju skit fin och sen sätter du på dekalerna nänä inget dekaltrim på den fina bilen

Sonnback
26 mars 2012 · 502 Inlägg

Hellooo skrev:
men du vet väll att bilen får minst 100 mer hästar med massa dekaler desto mer desto snabbare !

Lyngmo skrev:
satt och kollade igeom bilderna igen. hade jag varit dig så hade jag inte haft dekaler på bilen. ser riktigt bondigt ut tycker jag big_smile ... den är ju skit fin och sen sätter du på dekalerna nänä inget dekaltrim på den fina bilen

Visst är det så lol nä den där dekalen får man se hur länge den blir kvar tongue

Lyngmo
26 mars 2012 · 466 Inlägg

hhehehehe e det så 100 åsnor till satan allså snacka om att jag får sätta ståltråd på min dragkrok så satan vad den måste gå sen på e4 an big_smile

zemet
26 mars 2012 · 4 047 Inlägg

Lyngmo skrev:
hhehehehe e det så 100 åsnor till satan allså snacka om att jag får sätta ståltråd på min dragkrok så satan vad den måste gå sen på e4 an big_smile

haha va?tongue

Tesla Model S P85D "LingonExpressen" (2015)
christAfer Wärmland
26 mars 2012 · 943 Inlägg

zemet skrev:

Lyngmo skrev:
hhehehehe e det så 100 åsnor till satan allså snacka om att jag får sätta ståltråd på min dragkrok så satan vad den måste gå sen på e4 an big_smile

haha va?tongue

Jadu... de kan man att fundera på.. tongue

Ööööööööööööh.....
teamvolvoracing Trucker
26 mars 2012 · 1 220 Inlägg

Hoppas på nå motorbygge till nästa vinter nu då! förövrigt mycke snygg 740. Inga vinavvisare på höger sida? och Lyngmo VA?

Vissa är bara bättre än andra!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang