Hoppas det är torrt på väg hit så den inte blir skitig Annars har vi ju våran "lyxiga" OK hall som alltid är en nödlösning!
Ok...kan vara bra att veta...var ligger den OK macken?....
Enklast är väl en en adress om du har GPS? nynäsvägen 50 nynäshamn Om du kommer från väg 73, åker förbi sjötelegrafen, coop, och svänger upp höger skyltat mot centrum vid Lidl och sen forsätter du bara hela vägen, rakt fram i alla rondeller och efter Ica Kvantum så ser du OK
Hoppas det är torrt på väg hit så den inte blir skitig Annars har vi ju våran "lyxiga" OK hall som alltid är en nödlösning!
Ok...kan vara bra att veta...var ligger den OK macken?....
Enklast är väl en en adress om du har GPS? nynäsvägen 50 nynäshamn Om du kommer från väg 73, åker förbi sjötelegrafen, coop, och svänger upp höger skyltat mot centrum vid Lidl och sen forsätter du bara hela vägen, rakt fram i alla rondeller och efter Ica Kvantum så ser du OK
Undra om coops parkering räcker till?! haha förvånad över att det är så många som är intresserade! Vädret i nynäshamn är väl tja... Skit bra, dock kvavt men inte ett regnmoln vad jag kan skåda!
Jag ser skinande sol utanför mig i tumba nu... hmmm... det kanske blir av ändå
MVH / Martie
KLsrt du ska komma och ta med dig sebbe nu
Jo jag siktar på det nu i alla fall... Sebbe kanske tar med supran om han får ihop tills dess. Johnny kom hem nyss såg jag, drog iväg ett mess till honom, men ej fått svar än. Kommer eventuellt en Evo 5 med oss också .
RX7an befinner sig just nu på tvätt = Sambon är iväg och tvättar Sen blir det middag ute på stan innan vi åker mot coop-parkeringen. Ska bli kul att se hur många som dyker upp!
Alla kommer någon gång dö, så varför inte göra det i 300km/h?