Inför: UNDERGROUND Träff Göteborg 2011/07/29 fredag klockan 21:00

Moonfury UNDERGROUND
23 juli 2011 · 649 Inlägg

Tjena å hallå! då va de dax för en ny och spännande Underground träff igen med massor av bilar o folk! denna gången skall de bli på samma ställe som senast ! nämligen Allums parkerings tak i Partille . dennna gången blir tiden klockan 21:00 och sen lite senare mot kvällen blir det crusning och annat kul eventuellt lite bilder och musik och mm  smile. Hoppas på att de blir minst lika trevligt och att det kommer en massa bilar och folk! Hoppas  att vädret är med oss Mvh !UNDERGROUND CREW! cool

VART!?: Allums parkeringstak Partille!

NÄR!? klockan 21:00 fredag den 29/7/2011

!!!!väl möt Underground!!!!!

Senast redigerat av Moonfury (23 juli 2011)

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Lundgren90
23 juli 2011 · 13 Inlägg

Då ska man pallra sig dit;)

Kigge90
23 juli 2011 · 250 Inlägg

klart man kommer ! big_smile

Om något funkar skruvar genast isär kolla vad felet är :D
Volvo 960 (1997)
Tereza budget-stylare!
23 juli 2011 · 23 Inlägg

kanske smyger förbi en stund och tittar efter inspiration...

Clintan66
23 juli 2011 · 2 011 Inlägg

En fråga bara Moonfury... Är det problem att ta sig in dit där träffen är med låg bil?

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Gbgarn VW frälst
23 juli 2011 · 242 Inlägg

får la komma dit med golfen wink

VW, om volket själv får wälja!
Volkswagen Corrado G60 "ReTarD" (1990)
Volkswagen Polo TSI 1.2T Facelift "Optimerad av EDGE Performance" (2017)
Golfen89
23 juli 2011 ·

Jag tycker inte det är svårt att köra med låga bilar där smile Tobias med sin låga golf kommer dit utan problem. Men sedan vet nog Simon bättre tongue

Clintan66
23 juli 2011 · 2 011 Inlägg

Golfen89 skrev:
Jag tycker inte det är svårt att köra med låga bilar där smile Tobias med sin låga golf kommer dit utan problem. Men sedan vet nog Simon bättre tongue

Okej. Tack

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Gbgarn VW frälst
23 juli 2011 · 242 Inlägg

Clintan66 skrev:
En fråga bara Moonfury... Är det problem att ta sig in dit där träffen är med låg bil?

om det e taket så e det plant, min golf skrapade i de mesta bulorna men den klarade taket i allum

så ska nog itne vara några prob, kan kolla imorn ska dit endå smile

VW, om volket själv får wälja!
Volkswagen Corrado G60 "ReTarD" (1990)
Volkswagen Polo TSI 1.2T Facelift "Optimerad av EDGE Performance" (2017)
Clintan66
23 juli 2011 · 2 011 Inlägg

Gbgarn skrev:

Clintan66 skrev:
En fråga bara Moonfury... Är det problem att ta sig in dit där träffen är med låg bil?

om det e taket så e det plant, min golf skrapade i de mesta bulorna men den klarade taket i allum

så ska nog itne vara några prob, kan kolla imorn ska dit endå smile

Kanon. Tackar. Mest nosen som jag kan ha problem med. Under bilen är det alla fall 10 cm fritt.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Gbgarn VW frälst
23 juli 2011 · 242 Inlägg

ska ut med tummstocken i farten då wink anars får du göra den vanliga metoden, Klossar wink

VW, om volket själv får wälja!
Volkswagen Polo TSI 1.2T Facelift "Optimerad av EDGE Performance" (2017)
Volkswagen Corrado G60 "ReTarD" (1990)
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
23 juli 2011 · 5 042 Inlägg

Är även " publik " välkommna ?
Tänkte fota lite o ta nån öl & njuta av bilarna smile
Hur mkt bilar kommer det cirka ?

C H E V R O L E T <3
Golfen89
23 juli 2011 ·

Alla är välkomna big_smile! bara vara med.. ^^ vi vet inte. Pga väder och så. smile Vi kommer försöka få så att det är bra väder. Fota, spela musik allt är okey ungefär tongue kanske inte allt ;D men ni fattar!

Hur många bilar är svårt o veta. Pga. väder, lön ja.. allt går ju på om man har pengar tid o väder:P

Gbgarn VW frälst
23 juli 2011 · 242 Inlägg

Golfen89 skrev:
Alla är välkomna big_smile! bara vara med.. ^^ vi vet inte. Pga väder och så. smile Vi kommer försöka få så att det är bra väder. Fota, spela musik allt är okey ungefär tongue kanske inte allt ;D men ni fattar!

Hur många bilar är svårt o veta. Pga. väder, lön ja.. allt går ju på om man har pengar tid o väder:P

det e löning på måndag och värdet ska vara " sol i 2 veckor " men aja det vet vi ju hur d blir med SMHI wink

VW, om volket själv får wälja!
Volkswagen Polo TSI 1.2T Facelift "Optimerad av EDGE Performance" (2017)
Volkswagen Corrado G60 "ReTarD" (1990)
Golfen89
23 juli 2011 ·

Precis smile Vi hoppas ju på perfekt väder och alla är glada o trevliga o nöjda ungefär big_smile så publik som.. bilutställare eller vad man nu sysslar med är välkomna big_smile även MC om man så vill det ^^ kan vara kul sådant också! Bara svänga förbi big_smile kostar inget wink bara tid o bensin(Diesel m.m haha) !

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
23 juli 2011 · 5 042 Inlägg

Golfen89 skrev:
Alla är välkomna big_smile! bara vara med.. ^^ vi vet inte. Pga väder och så. smile Vi kommer försöka få så att det är bra väder. Fota, spela musik allt är okey ungefär tongue kanske inte allt ;D men ni fattar!

Hur många bilar är svårt o veta. Pga. väder, lön ja.. allt går ju på om man har pengar tid o väder:P

Låter ju kanon!

Kanske borde sätta upp någon slags lista här på tråden om vilka & hur många & ev vad för bilar ? som dyker upp ? smile

Senast redigerat av Children-Of-Bodom (23 juli 2011)

C H E V R O L E T <3
Golfen89
24 juli 2011 ·

Varför inte big_smile Alla som kommer kan ju skriva som sagt vad dom kommer köra/åka med och ahh hur många m.m ^^

jag kör i alla fall antagligen Golfen tongue har inget annat o köra med.

Gbgarn VW frälst
24 juli 2011 · 242 Inlägg

samma här tongue  ( copycat fuck yeah )

VW, om volket själv får wälja!
Volkswagen Polo TSI 1.2T Facelift "Optimerad av EDGE Performance" (2017)
Volkswagen Corrado G60 "ReTarD" (1990)
Golfen89
24 juli 2011 ·

Sluta härmas yikes inte okey hahahaha tongue

Men vi lär la skicka ut mera om detta när vi vet mer. Lite tidigt och säga 100% dag nu pga väder även om vi så gääärna vill så alla vet smile Men som sagt. Simon o så får nästan diskutera o tänka mest av detta! Lite dumt om jag planera något men.. vad jag vet berättar jag annars får folk ändra eller rätta mig ^^

Moonfury UNDERGROUND
24 juli 2011 · 649 Inlägg

Tereza skrev:
kanske smyger förbi en stund och tittar efter inspiration...

gör så!

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang