Som sagt, kul å höra om allt intresse.. Hmm, träff innan Augusti är slut? Innan Vallåkrahelgen tycker jag är för tidigt, och efter Vallåkra kanske inte många är sugna? Ska dra en kik..
efter vallåkra är de så jävla dött. så jag är på efter vallåkra..
Just de, något jag tyckte var lite småkul igår var när Dubrolle anlände med sin MK2. De låg en helt obemärkt, liten, rund sten, som tog i under frontspoilern. Lågt då?
I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Riktigt fin uppslutning med tanke på vädret.. vi hade spöregn hela vägen upp från vellinge.. riktigt nice med körningen nere i hamnen med.. blev ett par repor på rakan vi kommer att komma upp fler gånger tack till dom som anordnade träffen och till alla som trotsade vädret och kom ändå. hoppas på att få se lite foto o körning.. någon som fick med min supra kanske?
Kan tänkas att jag fick med den ska gå genom alla bilder imorn
Trevligt det hoppas jag på=) vet du om någon filmade i hamnen?
Och min bil fick en konstig vibrerande åkomma som vid just 120hm/h resulterade i att allt i bilen skakade. Över var de ok, under ok - men 120 - DARREL!
100-120 är en väldigt känslig hastighet, eller frekvens på snurrandet. Har haft exakt samma symtom på mina. Har också det på Saaben för tillfället