Inför: SummerEnd Meet, 3e September 2011. !!VIKTIG INFO SIDAN 14!!

S_Henjer
2 september 2011 · 1 150 Inlägg

henkemedpuffen skrev:
Minus ingen stor parkering att sprätta på

Sprättbög. De löser du

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
henkemedpuffen
2 september 2011 · 249 Inlägg

Tar med en på släp

Volvo 745 "Sleepern" (1990)
Nivek75
3 september 2011 ·

Dyker också up en runda och kollar läget..

S_Henjer
3 september 2011 · 1 150 Inlägg

Tjenare. Nu är dagen kommen. Utav vädret att döma så verkar det som att regnet ska hålla sig borta, vissa solchanser finns och ikväll skulle det klarna upp. Har haft koll @ Tv4, yr.no och dmi.dk. De hoppas vi på stämmer!

I övrigt, uppdaterar listan nu för sista gången, har en del att göra under dagen. Deltagarlistan kan du se på sidan ett! Som jag tidigare sagt så är det osäkert på vilken plats det blir, postar ett äldre inlägg nedan som förklarar läget. Jag kommer runt 16.30-17-00 uppdatera här i tråden och på Facebooksidan om hur läget verkar att vara!

Skall försöka vara uppkopplad så mycket det går, så är det några frågor skicka ett PM eller gästboksinlägg.

Hoppas att informationen har nått, eller når ut till alla under dagen.

Hälsar alla välkomna och hoppas på en fin kväll!

/S_Henjer

___________________________________________________________________________________

VIKTIG INFORMATION OM LÖRDAG!!


Hej alla!

Det har kommit fram att det är inbokat en bordtennistävling i Arenan på Lördag. Hur mycket publik och hur stor yta av parkeringen de tar upp vet jag inte!

Därför är en reservplats utsedd, ifall det nu blir så att Arenaparkeringen är full. Reservplatsen är Jula/Stenalyckan. För Er som inte vet så är det ungefär 2 minuters resväg mellan Arenan och Stenalyckan.

OBS! Reservplatsen är endast till för om Arenaparkeringen är upptagen!

Alltså, kör förbi Arenaparkeringen, visar det sig att det inte är några utställande bilar där, kör då till Jula.

Sprid vidare informationen till alla ni vet ska komma på träffen!

Jag kommer att befinna mig i Halmstad i god tid, så jag kommer att uppdatera här och på Facebook om hur läget är!

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
WANTED
3 september 2011 · 613 Inlägg

Fan hoppas man blir nyckter till kl 5 så man kan komma smile Jävla festande igår haha

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
tobbe12
3 september 2011 · 152 Inlägg

är d ikväll kl 18:00 ???

ekelund88
3 september 2011 · 2 656 Inlägg

tobbe12 skrev:
är d ikväll kl 18:00 ???

japp=)

WANTED
3 september 2011 · 613 Inlägg

tobbe12 skrev:
är d ikväll kl 18:00 ???

Nej det är om 14 dagar smile klart det är idag haha

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
DRFT_ HH|Photo
3 september 2011 · 165 Inlägg

Vi som kommer från Helsingborgstrakten samlas klockan 17.00 på Checkpoint i Åstorp, kom gärna lite innan, för att sedan köra tillsammans upp till Halmstad

HH|Photo
Är med och håller i Japan vs Germany på Ring Knutstorp. Skicka PM vid frågor.
Honda S2000 (2005)
Volkswagen Polo 6n2 GTI "Brukis.." (2001)
WANTED
3 september 2011 · 613 Inlägg

16,30 - 17,00 på milstolpen. Sen står Kicki och några till vi vågen utanför Hbg. Vi passerar c:a 17,10 och ni hakar på. För er som ska med till Halmstad idag på bilträffen

Vi som kör från Helsingborg, Landskrona,Malmö,mm

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
WANTED
3 september 2011 · 613 Inlägg

DRFT_ skrev:
Vi som kommer från Helsingborgstrakten samlas klockan 17.00 på Checkpoint i Åstorp, kom gärna lite innan, för att sedan köra tillsammans upp till Halmstad

16,30 - 17,00 på milstolpen. Sen står Kicki och några till vi vågen utanför Hbg. Vi passerar c:a 17,10 och ni hakar på. För er som ska med till Halmstad idag på bilträffen

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
thebeast
3 september 2011 · 95 Inlägg

vi ska försöka vara där till 17.00 men det ser inte allför ljus ut tyvärr.. men vi kommer upp iaf=)

If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!
Ekman87
3 september 2011 · 36 Inlägg

Väret i Halmstad ett par timmar innan träffen, mulet, men solen försöker med all sin kraft att skina igenom. strax under 20 grader, ingen riks för regn vad jag kan se. Bådar gott inför kvällen.

Vorsprung durch technik
ekelund88
3 september 2011 · 2 656 Inlägg

jätte bra väder smile

WANTED
3 september 2011 · 613 Inlägg

Ekman87 skrev:
Väret i Halmstad ett par timmar innan träffen, mulet, men solen försöker med all sin kraft att skina igenom. strax under 20 grader, ingen riks för regn vad jag kan se. Bådar gott inför kvällen.

GOTT big_smile

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
ekelund88
3 september 2011 · 2 656 Inlägg

WANTED skrev:

Ekman87 skrev:
Väret i Halmstad ett par timmar innan träffen, mulet, men solen försöker med all sin kraft att skina igenom. strax under 20 grader, ingen riks för regn vad jag kan se. Bådar gott inför kvällen.

GOTT big_smile

e du nykter nu då;D

vevve Bilrecondare
3 september 2011 · 99 Inlägg

DRFT_ skrev:
Vi som kommer från Helsingborgstrakten samlas klockan 17.00 på Checkpoint i Åstorp, kom gärna lite innan, för att sedan köra tillsammans upp till Halmstad

gött då ses vi där snart ! Du slipper se min bil idag big_smile

Puts på bilen ? Nja jag är inte nöjd med den
S_Henjer
3 september 2011 · 1 150 Inlägg

Okej alla! Det är ARENAPARKERINGEN som gäller. Gott om plats. Hoppas de når fram till alla! Kör lugnt på och runt parkeringen.

Som föregående skrev, vädret är OK! Moln, solen tittar fram och ej stor risk för regn. Ser ljusare ut ute vid havet!

/S_Henjer

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
ekelund88
3 september 2011 · 2 656 Inlägg

S_Henjer skrev:
Okej alla! Det är ARENAPARKERINGEN som gäller. Gott om plats. Hoppas de når fram till alla! Kör lugnt på och runt parkeringen.

Som föregående skrev, vädret är OK! Moln, solen tittar fram och ej stor risk för regn. Ser ljusare ut ute vid havet!

/S_Henjer

de e fint här på apberget=) så blir nog bra dehär

aakesson
3 september 2011 · 812 Inlägg

Här kommer lite bilder som jag tog på träffen

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2909826

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang