Ett projekt som dragit ut på tiden men hoppas på nytändning med motorbytet! Kommer köra med en 1JZ VVT-I motor, blir maxxecu, bmw låda m.m. m.m. Kommer förhoppningsvis kunna ses driftande på en bana nära dig i sommar ;)
Gött!. Kommer nog bli kanon detta. Om du gillar att köra så anordnar Svenska Volvo 7/900 Klubben konbanekörning i Strängnäs i helgen. Det vore kul om det kom så mkt folk så möjligt.
Gött!. Kommer nog bli kanon detta. Om du gillar att köra så anordnar Svenska Volvo 7/900 Klubben konbanekörning i Strängnäs i helgen. Det vore kul om det kom så mkt folk så möjligt.
Att gör uppdateringar för mig e då inga problem då bilen har en tendens att paja ca: 1 gång i veckan Å nu var det bra länge sedan man uppdaterade så måste ju ha hänt lite hoppas jag
Att gör uppdateringar för mig e då inga problem då bilen har en tendens att paja ca: 1 gång i veckan Å nu var det bra länge sedan man uppdaterade så måste ju ha hänt lite hoppas jag
Det är ju inte bra! Tråkigt när grejerna går sönder
Ok, då sett bilder på din med körning på konbanan, såg kul ut. Btw, 940in e trasig annars tänkte åka dit, behövs lite nya delar för att få fart på bilen igen. Måste bl.a skaffa värre intercooler, då originalet inte ville vara med längre.
När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva. Princess of the road.
Ok, då sett bilder på din med körning på konbanan, såg kul ut. Btw, 940in e trasig annars tänkte åka dit, behövs lite nya delar för att få fart på bilen igen. Måste bl.a skaffa värre intercooler, då originalet inte ville vara med längre.
Det har du nog gjort! Ligger massa bilder uppe bland mina bilder Jaha fan va tråkigt att du inte kunde komma Det var riktigt roligt Bara till å byta de Meckade till 3 på natten för att få den körklar så man va lite mör i kroppen på morgonen