Som det känns för nuet så är denna bil en "keeper" så jag har inte bråttom med att fixa saker med den, men vissa saker bör ju åtgärdas tidigare än andra. Ska väl försöka få bilen att bli en JDM Sleeper. Då jag tänkt... Visa mer
EVO-Klemme skrev:Nu börjar det likna något kommer bli grymmt.
_Johannes skrev:Haha synd att jag drog på natten, såg ut som ni hade trevligt på söndan! XD men tack för sällskapet i lördags
Michkijn skrev:_Johannes skrev:Haha synd att jag drog på natten, såg ut som ni hade trevligt på söndan! XD men tack för sällskapet i lördags Vi hade inte trevligt i söndags. Eriks bilder är från nu ikväll
_Johannes skrev:Michkijn skrev:_Johannes skrev:Haha synd att jag drog på natten, såg ut som ni hade trevligt på söndan! XD men tack för sällskapet i lördags Vi hade inte trevligt i söndags. Eriks bilder är från nu ikväll Jaha, mysigt! har åkt lite bmw idag
Michkijn skrev:_Johannes skrev:Michkijn skrev:Vi hade inte trevligt i söndags. Eriks bilder är från nu ikväll Jaha, mysigt! har åkt lite bmw idag Din bmw eller någon annans? Om det nu är din, så grattis till att den fungerar lagligt...
_Johannes skrev:Michkijn skrev:Vi hade inte trevligt i söndags. Eriks bilder är från nu ikväll Jaha, mysigt! har åkt lite bmw idag
Michkijn skrev:Vi hade inte trevligt i söndags. Eriks bilder är från nu ikväll
_Johannes skrev:Michkijn skrev:_Johannes skrev:Jaha, mysigt! har åkt lite bmw idag Din bmw eller någon annans? Om det nu är din, så grattis till att den fungerar lagligt... Min nja lagligt o lagligt
Michkijn skrev:_Johannes skrev:Jaha, mysigt! har åkt lite bmw idag Din bmw eller någon annans? Om det nu är din, så grattis till att den fungerar lagligt...
_Johannes skrev:Jaha, mysigt! har åkt lite bmw idag
JDMy00 skrev:Var med Michkijn och XmegatronX idag och fixade lite med motorn o kylarn till takten av lite latinomusic! http://farm8.staticflickr.com/7179/6871 … c61e_b.jpg
shogun skrev:Ett härligt projekt. Gillar att läsa här om dina framsteg. Kör på i samma stil.
Michkijn skrev:shogun skrev:Ett härligt projekt. Gillar att läsa här om dina framsteg. Kör på i samma stil. Gäller att matcha orken med den lediga tiden, men små steg i rätt riktning så händer det något iaf!
XmegatronX skrev:JDMy00 skrev:Var med Michkijn och XmegatronX idag och fixade lite med motorn o kylarn till takten av lite latinomusic! http://farm8.staticflickr.com/7179/6871 … c61e_b.jpgVar trevligt:) Fint med lite latino musik i bakrunden;)
XmegatronX skrev:Ja man blir så varm att man nästan står i baröverkropp:P Nästa gång får vi ta indiskt och se hur det blir:P
shogun skrev:Grattis!