Som det känns för nuet så är denna bil en "keeper" så jag har inte bråttom med att fixa saker med den, men vissa saker bör ju åtgärdas tidigare än andra. Ska väl försöka få bilen att bli en JDM Sleeper. Då jag tänkt... Visa mer
läst alla 32 sidor nu! detta måste jag säga va lite häftigt faktiskt så detta ska följas! VÄNLIGEN MEN BESTÄMT
Tack du! Som du säkerligen "märkt" så har jag inte så mycket utrymme i mitt garage, så det går inte så fort som jag skulle vilja. Måste få på coils osv. fixa framvagnen innan jag lyfter i motorn med växellådan då jag har för lågt i tak..
Om du har fler tankar eller idéer om projektet eller om hur sommaren har varit så.. dela med dig! :
Kära Dagbok. Fick lite coils från realcar idag.. det känns tryggt. Ett litet steg närmre morgondagen, samt en ljusare framtid (jo jag vet att det är höst nu)
Satt ju hyfsat bra för att vara till en annan bil
Precis som på MTV.. en låda i lådan, bara för att man kan!
Kära Dagbok. Fick lite coils från realcar idag.. det känns tryggt. Ett litet steg närmre morgondagen, samt en ljusare framtid (jo jag vet att det är höst nu)
Som handen i handsken skulle man kunna säga, hehe.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
jo de är sant, men får de hur de blir till vintern
de lär ju inte försvinna de närmaste veckorna
ja de är sant, men hur går de med bilen nu, vad är de som saknas och så?
Jadu, för stunden så funderar jag på hur jag ska göra med framvagnen.. Om man ska köpa s13 prylar, eller om man ska försöka modda om det som redan finns :p
Jadu, för stunden så funderar jag på hur jag ska göra med framvagnen.. Om man ska köpa s13 prylar, eller om man ska försöka modda om det som redan finns :p
pröva modda och om inte de går köp s13 delen om de passar:) du får ju en en hel s13 fram vagn för en tusen lapp nogs
pröva modda och om inte de går köp s13 delen om de passar:) du får ju en en hel s13 fram vagn för en tusen lapp nogs
får spana in det, har sökt tidigare, men då jag ibland glömmer av mig så..
Näh, men ska väl försöka fixa nu när man väl har fått grejer man väntat på.