Mycket repig bil..

Larpa Bilvårdsexperten.se
22 oktober 2011 · 374 Inlägg

jocke_gronberg skrev:

Larpa skrev:

jocke_gronberg skrev:
oj oj. För att ens få någon fin lack så är våtslipa som gäller.

Polera går väl också men kommer ta väldigt lång tid

Med rätt produkter, rätt teknik så är det där absolut iinget problem att polera bort. Jag avråder bestämt våtslipning på så passs ytliga repor.. Det där tar man busenkelt bort med ett bra polermedel! Garanterat.. Har du vägarna förbi Östersund så bevisar jag det gärna.. gratis! smile

vore kul att se dig trolla bort det där

Ja och det vore verkligen superkul att visa! smile Skicka mig ett PM så kan jag lära dig hur du ska göra. smile Eller så möts vi upp nånstans så jag verkligen får visa på den bilen om ägaren är intresserad av det! smile

Senast redigerat av Larpa (22 oktober 2011)

Larpa Bilvårdsexperten.se
22 oktober 2011 · 374 Inlägg

Annars har jag en bekant i Mariestad som säkert oxå gärna visar hur enkelt det är. Skulle tom kunna tänka mig att betala för att han eller jag får visa..

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
22 oktober 2011 · 4 418 Inlägg

Larpa skrev:

jocke_gronberg skrev:

Larpa skrev:

Med rätt produkter, rätt teknik så är det där absolut iinget problem att polera bort. Jag avråder bestämt våtslipning på så passs ytliga repor.. Det där tar man busenkelt bort med ett bra polermedel! Garanterat.. Har du vägarna förbi Östersund så bevisar jag det gärna.. gratis! smile

vore kul att se dig trolla bort det där

Ja och det vore verkligen superkul att visa! smile Skicka mig ett PM så kan jag lära dig hur du ska göra. smile Eller så möts vi upp nånstans så jag verkligen får visa på den bilen om ägaren är intresserad av det! smile

Jag vill gärna att ni tvättar med thinner efter så att alla fillers/siliconer tvättas veck... Är ju inte utfyllnad som räknas utan vad som avverkats på lacken, dess "naturliga" resultat.

Larpa Bilvårdsexperten.se
22 oktober 2011 · 374 Inlägg

Självklart Jill! Som på bilen på Wheels omslag då? Eller den som står på Sema i år? Ska vi ta en varsin sida av bilen kanske? wink Eller funkar det med prepsol istället som tar bort alla fetter?

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
22 oktober 2011 · 4 418 Inlägg

Larpa skrev:
Självklart Jill! Som på bilen på Wheels omslag då? Eller den som står på Sema i år? Ska vi ta en varsin sida av bilen kanske? wink Eller funkar det med prepsol istället som tar bort alla fetter?

Absolut! Bara du tvättar den med mer än ipa wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang