Önskar och hoppas att du ändå kommer när Sveriges BMW-elit är 10 mil bort. Vi kommer sakna dig annars. Du har ju typ 8 månader på dig att besikta efter träffen, innan nästa säsong. Lovar att be en extra gång till han däruppe att det blir din lott vi drar. Riktigt schysta priser denna gång från flera av de tunga företagen.
Skulle behöva vinterförvaring av min 525i E60, någon som vet något bra ställe här i Slöddertälje? någon som prova shurguard? betalar mer än gärna för lite värme så bilfan inte fryser
Skulle behöva veta vilken kratta som är mest effektiv för att kratta löv med nu inför hösten, någon som testat leja bort krattandet, betalar gärna för ren gräsmatta när snön smälter
Ja jag är så irriterad och frustrerad! Har klagat i tysthet länge över att man får köra slalom på södertäljes gator. Jag borde kanske köpa mig ett par "bmw" slalom skidor i stället!
635CSi skrev:
Så j***** irriterande... Blir det vintersulor nu då?
Nja, däcket kom idag. Men jag fick ett tråkigt besked att fälgen är illa skadad och måste riktas. Men i bästa fall bytas ut. Vilket är svårt då jag har kopior och dom är svåra att få tag på. Men jag efterlyser någon som kan rikta fälgar???
ztereoid skrev:
Jenmarry skrev:
Körde sönder däcket och fälgen igår på Södertäljes berömda gator *morr* Men jag längtar som f-n tills på lördag, kommer bli galet bra
Körde sönder däcket och fälgen igår på Södertäljes berömda gator *morr* Men jag längtar som f-n tills på lördag, kommer bli galet bra
Trist...men är inte förvånad med tanke på standarden på vägarna här i stan. På vissa sträckor är det mer slalom än körning rakt fram. Fast dom har dock börjat förstå det nu, börjar bli mer och mer "svart" väg Vilken väg hände detta?