740_KB skrev:ja det e samma har en drivaxel från en 760 88 på min 960 92a iaf
740_KB skrev:tror jag iaf
Christensson skrev:Står det inget nummer på axlarna du kan jämföra?
Christensson skrev:Christensson skrev:Står det inget nummer på axlarna du kan jämföra?!!!!!!!??????
volvo_grabb skrev:Christensson skrev:Christensson skrev:Står det inget nummer på axlarna du kan jämföra?!!!!!!!??????någ som att leta efter en nål i en höstack
Pavva skrev:jag har en kompis som säljer 760 delar, han har en komplett multilink du kan köpa ( han säljer den kanske i delar också)
volvo_grabb skrev:Pavva skrev:jag har en kompis som säljer 760 delar, han har en komplett multilink du kan köpa ( han säljer den kanske i delar också)jag har en 960 som jag ska skrota så undrar mest. men va ska han ha?
Pavva skrev:volvo_grabb skrev:Pavva skrev:jag har en kompis som säljer 760 delar, han har en komplett multilink du kan köpa ( han säljer den kanske i delar också)jag har en 960 som jag ska skrota så undrar mest. men va ska han ha?jaha ingen aning, ett par hundra för hela axeln tror jag. han bryr sig inte så mycket
Pavva skrev:1990 är det nog. skiljer det sig mellan årsmodellerna?
volvo_grabb skrev:Pavva skrev:1990 är det nog. skiljer det sig mellan årsmodellerna?denna funkarNyare 960 har i alu typ å lite sånt bladfjäder å skit