Japp, det vart en heldag hos Autotech i trollhättan idag då, mycket goa killar det där:)
![https://www1.garaget.org/gallery/images/96/95977/95977-e1a3e88a22438a12328fcc6c02017807.jpg]()
Det började med att dom då provkörde bilen för att se hur den gick, sen tog dom in boxen och lödde om den, satt då och läste lite bilsport sålänge

Dom satte sen i boxen och testade igen, laddtrycket pendlade iallafall inte längre ett plus iallafall:) dock låg laddtrycket fortfarande på ca o.5 bar
sen testade dom lite alla möjliga saker, dom kollade WG stången och böt magnetventil och provtryckte luftsystemet och allting såg tätt ut förrutom slangen på på vänstersidan av insuget (framifrån sett) så den pluggade dom och drog en ny slang ifrån vakuum trädet. efter kollat dessa saker så låg laddtrycket på ca 0.6, fortfarande inte helt bra men bättre.
Då kom Patrik och sa att vi kör på deras egna tryckventil och skippar magnetventilen. blev lite misstänksam först då det var ju liknande sak som satt i bilen från början som gjorde att bilen spikade. men han sa att detta är en bra ventil och är väldigt säker, så jag litade på honom, sen tog han och testade bilen och nu jävlar hände det grejer, nu landade laddet på ca 1Bar. mycket bra sen testade jag själv bilen och fyfan vad skönt den gick nu, drog på riktigt jämt och fint utan några problem alls. Så det var bara att tacka och ta emot.
hade vart kul att få bilen att gå som den ska med original magnetventil. men funkar det såhär så är jag bara glad,
Patrik kollade även upp turbon och blev faktiskt lite överraskad av att det sitter en 13G i dessa bilar, trodde det var 15G iallafall, men men blev då lite sugen på att byta upp mig till en 16T och sen åka tillbaka och uppdatera styrboxen för den turbon!
Så det ligger nog in i framtiden:)
köpte mig även lite kolfiber film som jag ska testa att draperera vissa detaljer med i bilen:)
Här får ni en bild där den står och felsöks inne hos Autotech

![https://www1.garaget.org/gallery/images/96/95977/95977-09d5c02d03af6572d41cbc9463201338.jpg]()