Ut med väggen, in med en låda i skuffen igen. Det var roligare så :)
Nymans skrev:Kanske ska spänna upp fleece runt lådan och plasta covers? Eller kanske malla med lite pappskivor å kapa ut i MDF eller spån?
M44ltie skrev:Nymans skrev:Kanske ska spänna upp fleece runt lådan och plasta covers? Eller kanske malla med lite pappskivor å kapa ut i MDF eller spån? gillar den senare iden! blir nog att bygga mdf-covers runt om
M44ltie skrev:Besiktigad utan anmärkningar idag! Känns skönt Nu kan jag fokusera på stereon
Cataclysm skrev:M44ltie skrev:Besiktigad utan anmärkningar idag! Känns skönt Nu kan jag fokusera på stereon Hör av dig när du ska pilla med det ^^
Obx skrev:Vart de bes med väggen i?
Djo skrev:trevligt så snart ser man en svart celica som kommer dunkandes på stan
M44ltie skrev:Djo skrev:trevligt så snart ser man en svart celica som kommer dunkandes på stan jorå går att provlyssna nu
Djo skrev:M44ltie skrev:Djo skrev:trevligt så snart ser man en svart celica som kommer dunkandes på stan jorå går att provlyssna nu Okej göru något specielt i helgen? kanske vi får träffas annars.
M44ltie skrev:Djo skrev:M44ltie skrev:jorå går att provlyssna nu Okej göru något specielt i helgen? kanske vi får träffas annars. inte vad jag vet du kan ju skicka ett sms
Djo skrev:M44ltie skrev:jorå går att provlyssna nu Okej göru något specielt i helgen? kanske vi får träffas annars.
M44ltie skrev:jorå går att provlyssna nu
Djo skrev:M44ltie skrev:Djo skrev:Okej göru något specielt i helgen? kanske vi får träffas annars. inte vad jag vet du kan ju skicka ett sms Jo kanske gör det får se vad jag har för mig.
M44ltie skrev:Djo skrev:Okej göru något specielt i helgen? kanske vi får träffas annars. inte vad jag vet du kan ju skicka ett sms
Djo skrev:Okej göru något specielt i helgen? kanske vi får träffas annars.
M44ltie skrev:Djo skrev:M44ltie skrev:inte vad jag vet du kan ju skicka ett sms Jo kanske gör det får se vad jag har för mig. fint det annars är det ju en träff i falun den 13 april, om du ska dit.
Djo skrev:M44ltie skrev:inte vad jag vet du kan ju skicka ett sms Jo kanske gör det får se vad jag har för mig.
M44ltie skrev:inte vad jag vet du kan ju skicka ett sms
Djo skrev:M44ltie skrev:Djo skrev:Jo kanske gör det får se vad jag har för mig. fint det annars är det ju en träff i falun den 13 april, om du ska dit.Vadå för träff?
M44ltie skrev:Djo skrev:Jo kanske gör det får se vad jag har för mig. fint det annars är det ju en träff i falun den 13 april, om du ska dit.
Djo skrev:Jo kanske gör det får se vad jag har för mig.
BJonsson skrev:Djo skrev:M44ltie skrev:fint det annars är det ju en träff i falun den 13 april, om du ska dit.Vadå för träff? http://www.facebook.com/events/323686764421166/
Djo skrev:M44ltie skrev:fint det annars är det ju en träff i falun den 13 april, om du ska dit.Vadå för träff?
M44ltie skrev:fint det annars är det ju en träff i falun den 13 april, om du ska dit.
Djo skrev:BJonsson skrev:Djo skrev:Vadå för träff? http://www.facebook.com/events/323686764421166/Okej på åhlensparkeringen men vilken tid då?
BJonsson skrev:Djo skrev:Vadå för träff? http://www.facebook.com/events/323686764421166/
Djo skrev:Vadå för träff?