haha, ja jag lever men tyvärr händer det inte så mycket på den är fronten just nu.. Det är ju ett tag tills alla tävlingar drar igång så nu är det mest att skrapa ihop pengar till steg som gäller
haha, ja jag lever men tyvärr händer det inte så mycket på den är fronten just nu.. Det är ju ett tag tills alla tävlingar drar igång så nu är det mest att skrapa ihop pengar till steg som gäller
Ojojoj, nu var det längesedan! Nu är jag hursomhelst hemma i Falun igen efter jobb i Stockholm...
Och nu är jag igång igen!
Vad har vi här?
AHA! Jag har tänkt höra något mer än bas i år!
Stommen klar! då är det bara att riva klädsel, spackla, slipa och fixa som är kvar då! (ska inte använda högtalarna på bilden, utan det blir ett MTX kit och två par DLS koaxar)
Nu har ju klasserna ändrats för år 2012, ska bli spännande att se vad som gäller.. Jag är fullt medveten om att det säkert inte blir tillåtet med så tjock MDF i dörrarna, men det bestämde jag mig för att strunta i så länge
Nu är jag snabb med en update till Det pga lite ändringar i planen.
Jag ska snart börja plugga och därför blev ekonomin lite stramare.. Därför blir det inte riktigt så roliga steg som jag hade tänkt från början, utan det får bli två st Zachry K1200d Men det är ju bara kul att försöka spela högt med lite effekt så det gör nog inte så mycket!
Nu kanske frippe får lite motstånd i street 100A klassen i år?
Ja det hade vatt trevligt. du var ju inte mkt till hot Hölm :-)
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1