För några år sedan så var det nytt, men nu har det gått några år. Dessutom så är det ingen som tagit "hand" om träffen så det finns inget driv i den tyvärr. Däremot så är den bättre nu än förra året då bilarna ofta gick att räkna på en hand .
Jag kommer dit vid 18 tiden sen får vi hoppas det kommer lite folk och vi har vädret med oss Elmia det var en dröm att få ställa ut de var hur kul som helst Syns på onsdag
Jag kommer dit vid 18 tiden sen får vi hoppas det kommer lite folk och vi har vädret med oss Elmia det var en dröm att få ställa ut de var hur kul som helst Syns på onsdag
Jag kan erkänna att sist när jag var ute på järnbrott, kändes det inte bra. (Min tanke att bil nissarna tänkte: Äsch nu kommer den där moppe nörden igen, vi drar) Så därför har jag inte vart där å tagit bilder..
Vi rullar in på en stund, kollar vid Lilla Bommen just
Grym merca du hade, riktigt fin
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
vädret ser bra ut !! vi ses i järnbrott klockan 18:00
och med järnbrott menas? ....så man hittar :S
Järnbrott/radiomotet ligger mellan Mölndal och Frölunda, Det är på Sibas parkering vid Siba/Burger king
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!