Eftersnack SummerEnd Meet, 3 september

Netrom87
4 september 2011 · 28 Inlägg

Ekman87 skrev:

Netrom87 skrev:
tackar för en trevlig träff, jag hade grymt kul hela kvällen. lite negativt ute vid hamnen men det ordnade ju till sig sen. Sen hörde jag talas om att det filmades en del och skulle nån ha en film på min blå impreza kombi så skulle jag gärna vilja ha den. speciellt när jag körde mot en silvrig 335 ute vid hamnen smile (han blev nämligen ifrånåkt TVÅ gånger) hihi
// Morten

Joyride här på garaget filmade en hel del, både på träffen vid arenan och ute vid hamnen. Vet inte när han lägger ut de, var sammanlagt 16 gb filmning som han ska censurera.

Ahh jag pratade med han vid arenan, han sa att han hade fått med min grushögssladd så de ska bli kul o få se de på film smile big_smile

Montoya
4 september 2011 · 115 Inlägg

kul som fan att de blev så mycket folk smile hoppas lika många kommer nästa år och är det så ni vill ha hjälp med o arangera detta så säg till smile

surt bara att kopplings jäveln gav upp för mig  slira 402 meter ^^

körde mot nån audi s2 som gick så in i helvete smile nån som vet vems den är ??

Senast redigerat av Montoya (4 september 2011)

malaguti_fabbe Exporterad Colombian
4 september 2011 · 812 Inlägg

"Fnukken".  Vad tog du vägen Montoya?

ekelund88
4 september 2011 · 2 656 Inlägg

Montoya skrev:
kul som fan att de blev så mycket folk smile hoppas lika många kommer nästa år och är det så ni vill ha hjälp med o arangera detta så säg till smile

surt bara att kopplings jäveln gav upp för mig  slira 402 meter ^^

körde mot nån audi s2 som gick så in i helvete smile nån som vet vems den är ??

så de va du som slirade koppling hela vägen så man knappt kunde andas ! smile

Kroat
4 september 2011 · 250 Inlägg
vevve Bilrecondare
4 september 2011 · 99 Inlägg

S_Henjer

Stort tack för den trevliga träffen igår big_smile ! Jag kommer upp fler gånger .Bara ett litet minus på racen från min sida , men jag tror att de fixar ni  till nästa gång det blir träff hos er!

Puts på bilen ? Nja jag är inte nöjd med den
PsygnosiS Tysk Adel.
4 september 2011 · 28 Inlägg

Tack Henjer för en fetingträff, utan tvekan den bästa parkeringsträffen jag varit på! Riktigt mycket folk, sjukt bra variation på bilarna som var där! Bra stämning hela tiden, man träffade vänner som man ser både ofta och sällan och träffar nya som man aldrig stött på innan, helt klockrent!

Angående racet var det väl lite kaos i början kan jag tycka, svårt att styra över så mycket folk utan megafon (kanske ett tips?), vi stack iväg en sväng där, och när vi kom tillbaka var racet vänt ut från stan, då funkade det ju klockrent! Iofs var det rätt mycket mindre folk då också!

Detta var helt lugnt både den bästa träffen och det bästa racet jag varit på i Halmstadtrakten smile

Kommer upp lite bilder i nått inlägg här efter smile

Ehrlichmann/PsygnosiS || Bilar och datorer är min passion!
Volkswagen Golf III VR6 "LågmilarN" (1992)
Daphi Daphi
4 september 2011 · 77 Inlägg

Alltså..
Egentligen finns det inga "förberedelser" eller något planerat race att klaga på, för det var inte planerat! Vi som hjälpte till gjorde det spontant och hade inga tankar på att behöva göra det. Det går liksom inte att rädda något som redan gått åt helvete. Det var sånt jävla tryck och alla var påväg att rejsa rakt in i saker så vi försökte ta kontrollen, för det var ingen som hade någon kontroll på nånting. Jag skulle bara fotografera och filma lite, därav hade jag inte med radios som jag brukar och inga förberedelser innan folket kom.

Så sluta lipa. Det stod mellan vårt försök att reda ut körningen (vi vände på det och det funkade bra) eller totalt jävla kaos. Ska det vara race så MÅSTE arrangörer finnas på plats INNAN folk kommer ut. Det fanns inga arrangörer igår. Så enkelt är det!

Street West Coast
Familjebussförare
S_Henjer
4 september 2011 · 1 150 Inlägg

Daphi skrev:
Alltså..
Egentligen finns det inga "förberedelser" eller något planerat race att klaga på, för det var inte planerat! Vi som hjälpte till gjorde det spontant och hade inga tankar på att behöva göra det. Det går liksom inte att rädda något som redan gått åt helvete. Det var sånt jävla tryck och alla var påväg att rejsa rakt in i saker så vi försökte ta kontrollen, för det var ingen som hade någon kontroll på nånting. Jag skulle bara fotografera och filma lite, därav hade jag inte med radios som jag brukar och inga förberedelser innan folket kom.

Så sluta lipa. Det stod mellan vårt försök att reda ut körningen (vi vände på det och det funkade bra) eller totalt jävla kaos. Ska det vara race så MÅSTE arrangörer finnas på plats INNAN folk kommer ut. Det fanns inga arrangörer igår. Så enkelt är det!

Men när vi väl får bukt på de så funkar det ju. De är ju lite så att de är ingen som vill ta ansvar för det riktigt. Man får ju göra de bästa av saken. Tack ska ni ha!

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
PsygnosiS Tysk Adel.
4 september 2011 · 28 Inlägg

Bilder från träffen igår här smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=22634

Senast redigerat av PsygnosiS (4 september 2011)

Ehrlichmann/PsygnosiS || Bilar och datorer är min passion!
Volkswagen Golf III VR6 "LågmilarN" (1992)
Montoya
4 september 2011 · 115 Inlägg

JuppJupp skrev:

Montoya skrev:
kul som fan att de blev så mycket folk smile hoppas lika många kommer nästa år och är det så ni vill ha hjälp med o arangera detta så säg till smile

surt bara att kopplings jäveln gav upp för mig  slira 402 meter ^^

körde mot nån audi s2 som gick så in i helvete smile nån som vet vems den är ??

Du bor möjligtvis inte i reftele??

jajemen det gör ja smile

Montoya
4 september 2011 · 115 Inlägg

ekelund88 skrev:

Montoya skrev:
kul som fan att de blev så mycket folk smile hoppas lika många kommer nästa år och är det så ni vill ha hjälp med o arangera detta så säg till smile

surt bara att kopplings jäveln gav upp för mig  slira 402 meter ^^

körde mot nån audi s2 som gick så in i helvete smile nån som vet vems den är ??

så de va du som slirade koppling hela vägen så man knappt kunde andas ! smile

haha ja de blir sinterlamell nu och turbo bygge till vintern smile

Montoya
4 september 2011 · 115 Inlägg

malaguti_fabbe skrev:
"Fnukken".  Vad tog du vägen Montoya?

kopplingen gav upp så ja va tvungen sad hadde varit kul o köra mer men men de blir garanterat fler gånger tongue

m-svernvik
4 september 2011 · 472 Inlägg

Några bilder från mig...

https://www1.garaget.org/gallery/images/65/64653/64653-0215c0c9c60e929f40fa6c5ed946a0ea_tn.jpg https://www1.garaget.org/gallery/images/65/64653/64653-e2063146b3fdcc8e935f1c75bd82eb51_tn.jpg https://www1.garaget.org/gallery/images/65/64653/64653-a608c2dbe7392c3406fba15a1b6d5c73_tn.jpg https://www1.garaget.org/gallery/images/65/64653/64653-8149e0419ae0b2c733aba82551cfc327_tn.jpg https://www1.garaget.org/gallery/images/65/64653/64653-ce4a8bc8f6e73ad37df812ab86fff4a8_tn.jpg

Volvo V70 (2012)
Volvo V70R AWD "Tvåan" (1998)
peder Dorifto King Peedi Balerado
4 september 2011 · 386 Inlägg

Daphi skrev:
Alltså..
Egentligen finns det inga "förberedelser" eller något planerat race att klaga på, för det var inte planerat! Vi som hjälpte till gjorde det spontant och hade inga tankar på att behöva göra det. Det går liksom inte att rädda något som redan gått åt helvete. Det var sånt jävla tryck och alla var påväg att rejsa rakt in i saker så vi försökte ta kontrollen, för det var ingen som hade någon kontroll på nånting. Jag skulle bara fotografera och filma lite, därav hade jag inte med radios som jag brukar och inga förberedelser innan folket kom.

Så sluta lipa. Det stod mellan vårt försök att reda ut körningen (vi vände på det och det funkade bra) eller totalt jävla kaos. Ska det vara race så MÅSTE arrangörer finnas på plats INNAN folk kommer ut. Det fanns inga arrangörer igår. Så enkelt är det!

Precis, igår va det 3 åskådare från Göteborg som valde att ställa upp och försöka få det att rulla. Men folk uppskattar inte det, jag tycker rejset var lyckat om man tänker efter på att de inte va några som arrangera det...

Har inte Halmstad ett street racing crew? Vi har ju GSR i Göteborg som håller i det flesta racen smile

Peder DailyFresh
Peugeot 306 Dimma Coupé "Dimman" (1995)
malaguti_fabbe Exporterad Colombian
4 september 2011 · 812 Inlägg

Montoya skrev:

malaguti_fabbe skrev:
"Fnukken".  Vad tog du vägen Montoya?

kopplingen gav upp så ja va tvungen sad hadde varit kul o köra mer men men de blir garanterat fler gånger tongue

Jo, den e rätt bra att ha wink Blir ju inge skoj om du bygger turbo tongue

PS.Vem körde tvåtaktare? big_smile.DS

malaguti_fabbe Exporterad Colombian
4 september 2011 · 812 Inlägg

peder skrev:
Har inte Halmstad ett street racing crew? Vi har ju GSR i Göteborg som håller i det flesta racen smile

Nopp, vi har folk som tar tag i det på plats, men inget erkänt Crew. Skulle dock behövas.

PS.Vem körde tvåtaktare? .DS

Rapide
4 september 2011 · 188 Inlägg

Dum fråga kanske, men var det här laglig race?

Mitsubishi GT 3000 "Twin turbo" (1993)
PsygnosiS Tysk Adel.
4 september 2011 · 28 Inlägg

Rapide skrev:
Dum fråga kanske, men var det här laglig race?

Laglig i avseendet "det man inte ser har man inte ont av".. Nej, det var det inte smile

Ehrlichmann/PsygnosiS || Bilar och datorer är min passion!
Volkswagen Golf III VR6 "LågmilarN" (1992)
Hoaken
4 september 2011 · 1 163 Inlägg

Riktigt rolig och bra träff! , helt okej väder och mycket folk!
Ang. racet så var det lite sådär i början som alla säger men däremot när körriktningen ändrades blev det riktigt bra tycker jag , det var bra flyt, det var säkert! riktigt kul att se !

Även posetivt att ha det åt den riktningen då man kunde köra ut från racet utan att störa någon!

Riktigt bra arrangerat tillslut ! träffarna blir bara bättre å bättre !
-Vi ses till nästa säsong å hoppas på fler träffar!!


----Kommer några få bilder på hela parkeringen snart som jag tog i fönsterna högst upp på arenan----

Mvh håkan

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang