2058
Sök

Eftersnack SummerEnd Meet, 3 september

6 Inlägg
6 september 2011
Aa polisen tycker inte man ska sladda ut på laholmsvägen tongue
Fick en liten föreläsning och kaxigt tjat o sen tyckte de att jag skulle
köpa en lott i vanlig ordning och sen körde jag smile

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
6 september 2011
timhalmstad skrev:
Aa polisen tycker inte man ska sladda ut på laholmsvägen tongue
Fick en liten föreläsning och kaxigt tjat o sen tyckte de att jag skulle
köpa en lott i vanlig ordning och sen körde jag smile

haha härligt smile

~Andy~

47 Inlägg
6 september 2011
Grym träff simon, riktigt jävla bra smile Nästa år kanske det kan bli något körande för min del.

251 Inlägg
6 september 2011
kimzz skrev:
nucleardonkey skrev:
Här kommer mina bilder. Fråga gärna om ni vill låna någon bild.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p2912834

MVH
Nucleardonkey

Är det ok om jag lånar bilden på min DC5a?

Gör du så wink

Hårdast
143 Inlägg
6 september 2011
jag vill också ha slicks...

1 163 Inlägg
6 september 2011
Mr-Crd skrev:

bara till att ge den! big_smile

~Andy~

Hårdast
143 Inlägg
6 september 2011
Andyy90 skrev:
Mr-Crd skrev:

Ja, nu menar jag riktiga grejor... smile  Men det var ju en tanke annars att tillverka egna..smile

1 150 Inlägg
6 september 2011
Mr-Crd skrev:
Andyy90 skrev:
Mr-Crd skrev:

Ja, nu menar jag riktiga grejor... smile  Men det var ju en tanke annars att tillverka egna..smile

Klarar gammvolvon det? wink

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

Hårdast
143 Inlägg
6 september 2011
S_Henjer skrev:
Mr-Crd skrev:
Andyy90 skrev:

Klarar gammvolvon det? wink

näh, mest troligt inte...  dom är rätt trötta med 135hk ltt motorer...

249 Inlägg
6 september 2011
Håller med 135 hk är inget att hänga i granen

326 Inlägg
6 september 2011
henkemedpuffen skrev:
Håller med 135 hk är inget att hänga i granen

tänk om man fått ha det i smarten wink

"Sweet Insane Road Maniac"

326 Inlägg
6 september 2011
JuppJupp skrev:
timhalmstad skrev:
Hallo! Jag som har en blåa M Coupen, Stämmer att den har 321hk.. dock så är den lättat på det mesta invändigt. Ska väga den nu innan jag ställer in den o se hur många kg man kan hitta i vinter. Däcken jag körde på i lördags va Bridestone RE050 med ca 1,5mm kvar, dock inte nu längre big_smile Gjorde riktigt dåliga starter i början av kvällen, varvade alldeles för mycket tyvärr men fick till det bättre o bättre efter varje runda.. i slutet körde jag ifrån kompisens z4m varje runda.. Ser fram emot att testa mot din ESS Z4:a!

Måste även ge lite beröm till killarna som styrde upp det i hamnen! Funkade ju kalas tillslut! Var helt perfekt att köra runt lagret o börja om och om igen! big_smile

Du fick jävla go start imot mig! haha :p  Varvade inte så jävla mycket men fick hjulspinn endå... Jag skall ha revange nästa år! big_smile

Hahahahaha... verkar vara ett vanligt problem med supror.. "hjulspinn" är det bilen eller förarna måntro?  host harkel!!!!! wink

91 Inlägg
6 september 2011
Ingen som fick min bil eller bilen jämte att fastna på bild? En röd e36 coupe och en 4 dörrars e36 jämte varandra. smile

1 163 Inlägg
6 september 2011
Dragonbreath skrev:
JuppJupp skrev:
timhalmstad skrev:
Hallo! Jag som har en blåa M Coupen, Stämmer att den har 321hk.. dock så är den lättat på det mesta invändigt. Ska väga den nu innan jag ställer in den o se hur många kg man kan hitta i vinter. Däcken jag körde på i lördags va Bridestone RE050 med ca 1,5mm kvar, dock inte nu längre big_smile Gjorde riktigt dåliga starter i början av kvällen, varvade alldeles för mycket tyvärr men fick till det bättre o bättre efter varje runda.. i slutet körde jag ifrån kompisens z4m varje runda.. Ser fram emot att testa mot din ESS Z4:a!

Måste även ge lite beröm till killarna som styrde upp det i hamnen! Funkade ju kalas tillslut! Var helt perfekt att köra runt lagret o börja om och om igen! big_smile

Du fick jävla go start imot mig! haha :p  Varvade inte så jävla mycket men fick hjulspinn endå... Jag skall ha revange nästa år! big_smile

Hahahahaha... verkar vara ett vanligt problem med supror.. "hjulspinn" är det bilen eller förarna måntro?  host harkel!!!!! wink

Haha, ja den som var kameleont lackad hade ju lite problem också tongue

~Andy~

326 Inlägg
6 september 2011
hahahahaha ja den hade ju 3ggr mer effekt än din med.. vad är din ursäkt? big_smilebig_smilebig_smile

Exporterad Colombian
812 Inlägg
6 september 2011
Gurra-- skrev:
Ingen som fick min bil eller bilen jämte att fastna på bild? En röd e36 coupe och en 4 dörrars e36 jämte varandra. smile

Nöjer du dig med lowtech-bilder? Isf lägger ja upp den i mitt galleri, dock tagen bakifrån smile

91 Inlägg
6 september 2011
malaguti_fabbe skrev:
Gurra-- skrev:

Nöjer du dig med lowtech-bilder? Isf lägger ja upp den i mitt galleri, dock tagen bakifrån smile

Ja det gör jag smile Tog inga bilder själv så.. Yess därav att jag inte backade in den. Fronten som säkert någon såg var bra sönderkörd. Samt att fälgarna fram vart fyllda med röstavlagring från bromsarna. ( Har bara ägt bilen i lite mer än 1 vecka, därav den ser ut som fan). Men hade varit nice om du laddade upp smile

Exporterad Colombian
812 Inlägg
6 september 2011
Gurra-- skrev:
malaguti_fabbe skrev:
Gurra-- skrev:

Ja det gör jag smile Tog inga bilder själv så.. Yess därav att jag inte backade in den. Fronten som säkert någon såg var bra sönderkörd. Samt att fälgarna fram vart fyllda med röstavlagring från bromsarna. ( Har bara ägt bilen i lite mer än 1 vecka, därav den ser ut som fan). Men hade varit nice om du laddade upp smile

Done!

(http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=22812 , verkar dock inte vara någon som missat detta tongue)
Senast redigerat av malaguti_fabbe (6 september 2011)

28 Inlägg
7 september 2011
fethans skrev:
Fetjan skrev:
fethans skrev:
Mycket klagande på dessa två förare som startade i början ser jag .. dock så tycker jag folk borde förstå när folk står uppställda så. När man rullade in på Halmstad arena fick man ju en lapp där det stod tydliga instruktioner.
Tycker det borde varit fixat om man ändå lagt ner energi på att skriva ut lapparna etc.
Tycker dock folket som gick längst vägen behövt bli träffade av en bakspegel i över 100 km/t för att förstå hur korkat det är att gå där. Im just say'n

Annars en väldigt trevlig och lyckad träff.

Ja, men det va ju dumt av dig och morten att starta sådär faktist, måste du hålla med om .. :o

Mycket möjligt, men folk var dumma .. Likaså var vi. Synd bara att Motten fuskade. (:

fast det gjorde ja fan inte..det var du som inte va me i starten plus att jag kompenserade det i andra repan o då blev din 335 rå knullad IGEN

326 Inlägg
7 september 2011
Netrom87 skrev:
fethans skrev:
Fetjan skrev:

Ja, men det va ju dumt av dig och morten att starta sådär faktist, måste du hålla med om .. :o

Mycket möjligt, men folk var dumma .. Likaså var vi. Synd bara att Motten fuskade. (:

fast det gjorde ja fan inte..det var du som inte va me i starten plus att jag kompenserade det i andra repan o då blev din 335 rå knullad IGEN

Hahahahaha big_smile

Sök