Ja jag måste då säga att du har legat i, grattis för det ni har hunnit med, och himmla roligt att se resultat så som ni har gjort (Du har gjort)Vackra bilder på allt ju Grattis, ska fortsätta att följa din bil
*Svensson: Antar du gilla sån musik oxå. Då måste du åka på Monday Bars kryssningar. Asgrymma=) *Aqulio: tack. Ja d tyc jag me. Behöver koppla bort från bilen. Ha tänkt aldeles för möe på den o allt som måste göras. O att inte hinna te elmia skär hårt i mitt hjärta=/ *Per27 Ja ibland ligger jag i sen lite paus/väntan sen en ny rush. O de stämmer att de e jag o mina vänner som gjort detta. Jag står stadigt me dom som hjälp.
Måste tyvär bryta mitt löfte då jag glömde kameran gemma. Men de jag gjort idag va att dammsuga bort allt slippdamm o rengöra den invändigt o i bagagelucka. Sen så glömde nörhuvet jag alla skruvar o detaljer som håller ihop/fast inredningen så jag kom typ ingenstanns mer än förbereda. Men fan de tog mig typ 3h att rengöra.
Ang bilderna den där gummilisten? ska sitta under torpedplåten en på varje sida.
Plastlisten ska sitta på bakljuset mellan luckan. Dock inget man behöver men kan vara bra då luckan ibland kan 'skava' emot lyset etc. Annars är de bara något otyg för att samla smuts.
Det du bör göra är att lossa bakblinkersen och måla den vita/gråa sidan svart. Kommer se mycket bättre ut när luckan är stängd.
Extrazz: J som sagt jag mekar/skruvar i omgångar. inget inget sen allt allt sen inget sen allt=p haha Ja jag kom på de sen. Stod me polaren o han bara *Nä inte en aning* =p haha Ja jg tyckte de såg väldigt vitt ut där vid bakljuset, men kunde int fatta vf. Men de beror på den svarta listen. Tack för tipset. alla tips e bra tips=)
Per27: Ja jag ha många som hjälpt mig. Så lär bli många öl när bilen e klar=) hehe
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Min plan att få ställa ut bilen på Elmia e tyvär ut banor. Ligger lite efter i planeringen o tidsschemat. Plus de e fullbokat o jag ha ej fått en plats. Se hade jag hoppats på att kunna köra me den under påsken/Elmia. Men har alldeles för möe kvar för att hinna. Så med en stor tår i ögat så kan jag ej visa mitt projekt denna påsk. Men hoppas kunna vissa upp den i sommar för ligger typ 4v efter i schemat.
Men kan lova att jag komma finnas inne på mässan iaf hela helgen. Ni som kan hitta mig kan ju komma fram o säga hej. Vore kul o se vilka som följt min tråd o tyckt den vars bra=D
Per27: jag ska stå i Rcc monter o sen gå runt på mässan o synas. Partyvan: Ja den e skitfin irl=)älska den. Topplagringarna? förlåt mitt dåliga bilkunnande Va e de?
Extrazz_ Ja då hänger jag me. Ja allt blev verklien lackat Men ja ja de få bli så=p haha Per27: Ja nu verka de int bli nått men komma iaf va på mässan troligen på lördag.